Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرمااااااا
سلام دکترخداقوت...ببخشید دختر ۲سال و ۸ماهم از صبح تب میکنه سرفه و کمی گرفتگی بینی داره...انگار گلوش درد میکنه خر خر داره ..استامینفن و پلارژین و آزیترو میدم خوبه؟آزیترو خونه داشتم یاباید اموکسی بدم؟ آزیترو امروز ۳سیسی دادم که از فردا ۱ونیم سیسی بدم
- نوزاد
سلام دخترم 7ماهشه اب دماغش میره چیکارکنم
- کار نکردن شکم ودونه های قرمز
سلام .من شیر خودم رو به بچه میدم وچون شیرم کم بود .اول شیر ب ب لاک دادم ولی چون ۶ روز شکمش کار نکرد ولی بعد از کار کردن شکمش نرم بود البته اب گرم بهش دادم..الان شیر خشک گیگوز میدم خودمم از لحاظ رزیم غذایی فقط نون سبزی ومرغ وگوشت اب پز میخورم.یه سری دو نه های قارچی روی صورت بچم دراومد که قرمز هستند..وبا شیر خشک گیگوز هر ۲ یا ۳ روز یا ۴ روز شکم بچم کار میکنه ولی سفت ویبوستی نیست....بچه اولم اگزمای پوستی هم داشت ودرنهایت شیر خشک پپتی بهش دادم...به نظرتون چیکار کنم برای شیر خشک مناسب ...ایا کارکردن شکم هر ۲ یا ۳ یا ۴ روز با شیر خشک گیگوز طبیعه یا باید عوضش کنم.الان بچم یک ماهشه..قطره بی بی careهم بهش میدم
- تب واکسن
سلام اقای دکتر برای نوزاد فاویسمی برای پایین آوردن تب واکسن دوماهگیش میتونم قطره بروفن بدم؟ اگه مجاز هستم چند قطره و با فاصله ی چند ساعت ؟
- قرمزی دور ناف پسر بچه بیست ماهه
با سلام.پسرم چند روزه تا دست ب نافش میزنی عکس العمل نشون میده تازگیا نافش قرمز شده .دفع مدفوع روزی یک بار عادی داره.تو حموم داخل تشت میشینه ممکنه داخل تشت ادرار کنه و عفونی بشه؟با تشکر از پاسختون
- ایروکاست
باسلام.دخترم ۵سال ونیمشه وزنش۱۴کیلو هست.دکتر برای سرفه هاش قرص ایروکاست ۱۰داده الان خوندم که واسه بزرگسالان هستش ایا مشکلی داره؟
- زردی در نوزاد
اگر بچه ۸ روزه زردی بالای ۲۴ داشته باشه ولی سریع برای درمانش اقدام کرد روی مغز و کبدش اثر میزاره؟
- واکسن یکسالگی
سلام. آیا بچه ای که به تخم مرغ آلرژق داره میتونه واکسن یکسالگی رو بزنه؟ من چند جا خونده بودم که واکسن یکسالگی سرخک و سرخجه توش از مواد تخم مرغ استفاده شده و برای کسایی که به تخم مرغ آلرژی دارن خطرناکه.
- شکم درد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم دوسال و نه ماهشه،دیروز شکم درد و تب داشت مطب تماس گرفتم گفتند تشریف ندارید بردم خدمت خانم دکتر بلوکی گفتند ویروس جدید هستش اموزول۲۰ مونته لوکاست شربت نئوتادین و سوسپانسیون استامینوفن دادند تب مهار شده دارو سروقت میدم مشکلی نیست آقای دکتر درد شکم اذیتش میکنه و تعداد دفعات مدفوع بیشتر شده اما خیلی شل نیست همین داروها مناسب هستند و شکم درد تا چند روز طبیعیه ؟ ممنون
- شیر خوردن نوزاد
سلام جناب دکتر وقت بخیر آقای دکتر نوزاد هر ۲ ساعت یا ۳ ساعت چند دقیقه باید شیر بخورد؟ ۱۵ دقیقه یا ۲۰ دقیقه؟ گاهی اوقات نوزادم ۵ دقیقه میخورد زمانی که خواب است یا خوابش میگیرد هنگام خوردن.
- ب مرکزبهداشت مراجعه کردم ولی میگن چیزی نیس چکارکنم
- گرفتگی صدا نوزاد هشت ماهه
دخترم هشت ماهشه اول سرما خوردگیش شروع شد الان علائم سرماخوردگیش قط شده تقریبا اما صداش گرفته باید چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر بهراد محبوبی 13 دی شنبه پیش شما اوردم سرما خورده بود کپسول فارینات500 بهش دادین تا چند روز بهش بدم الببته نصف قرص . ببخشید در دوران سرما خوردگی قرص ویتامین سی جوشان میشه داد . و شیر داغ . ممنونم میشم ازتون جواب بدین
- خلط گلو نوزاد
سلام آقای دکتر مهرپور هستم از بیمارای خودتون دخترم دو ماهشه ی هفته میشه نفش میکشه گلوش خر خر میکنه مثل آدم بزرگ انگار ک توی گلوش خلط داره چیکار کنم؟
- سیاهی زبان
پسرم بیست ماهش هطت چند روزه ته زبونش سیاه شده همش هم نق میزنه دست وپاشو نشون میده میگه درد .راهنمایی کنید
- سلام خسته نباشید پسرم ۶سالشه شربت سفکسیم ۱۰۰چه مقدار میشه داد
- قطره پدی لاکت
سلام آقای ایا قطره پدی لاکت برا یبوست هم خوبه یا فقط اسهال رو درمان میکنه
- مطب
سلام آقای دکتر. مطب تعطیله؟
- شربت زینک برای بچه پنج ماهه
سلام وزن و قد بچه ام که شربت زینک بهش بدم خوبه یا نه ممنون میشم ج بدید
- فاصله
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 7 ماهه است. غذای کمکی را باید بلافاصله بعد از شیر بهش بدم یا فاصله داشته باشه؟ چقدر باید فاصله داشته باشه؟ ممنون

