Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تاول
با سلام و تشکر.دخترم ۶ ساله ای دارم گاهی اوقات روی لبش تاول میزند و ۲ روزه خوب میشود شکلی مانند تبخال دارد ولی علایم تبخال(سوزش یا خارش قبل از زدن و یا حین وجود تبخال) را اصلا ندارد و با ترکاندن تاول سریع خوب میشودو هر موقع تبخال میزند علایم متفاوتی نشان میدهد میخواستم ببینم این تاول ها چیست و ایا خطرناک هستند .تا کنون ۳ یا ۴ بار با فاصله این گونه شده است .با تشکر و قدر دانی
- رنگ پوست نوزاد یکساله
سلام الان حدود دوهفتس رنگ پای ران دخترم ک ۱۲ ماهه هست سیاه و رگه های قرمز رنگ داره خیلی نگرانم ،دکتر ی پماد داد اما اصلا اثر نداشت توروخدا بگید چیکار کنم
- بی قراری و بی اشتهایی
سلام نوه م پسر هجده هس دو سه هفته ایی میشه که بی قرار شده و خیلی بی اشتها واقعا خیلی کم میخوره اونم با دست یه ذره دیگه شیرشم کم میخوره و نشم یه کیلو کم کرده توی یه سالگی 14کیلو بود الان 12ونیم کیلو شده
- گرفتگی صدای نوزاد
دخترم ۳۴روزشه شربت منیزیم هیدروکسی دادم از زمان شروع دارو صداش کیپ شده ممکنه بهاطر دارو باشه
- سلام کتوتیفن برای نوزاد ۹ ماو نیم با وزن۷/۷۰۰چقدر باید تجویز بشه
- سلامت نوزاد
سلام پسرم منج ماه ونیم هس به دنیا اومده ولی این یک ماهه شیر بالا میاره میتونه از چی باشه امروز زیادتر آورد بالا
- تداخل قرص لوو تیروکسین با مولتی ویتامین ول من
- ارده و شیره ی خرما
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم یک سالشه میتونم بهش ی مقدار در روز ارده و شیره ی خرما بدم؟ چند وقتیه که دیگه میلی به خوردن تخم مرغ نداره. البته پنیر هم بهش میدم
- میزان مصرف آزیترومایسین برای کودک ۴ساله
سلام خداقوت،آقای دکتر دخترم ۴ونیم سالشه با وزن ۱۴/۵ گلودرد و کمی تب داره آزیترومایسین ۲۰۰ را چه مقدار مصرف کنه؟ممنونم از لطف شما
- سلام به غذای کودک متوان زردچوبه زد
- ..
سلام اقای دکتر گفته شده ب غذای نوزاد زیریکسال نمک نزنیم.پس ید بدنشون چگونه تامین میشه؟
- سلام پسرم ۱۸سالشه هسته هلوقورت داده حالامیترسه گاهی دل دردداره غذامیخوره خوب میشه،میگه احساس میکنه میخادازبالا بیاد بیرون میترسه گیرکنه
- واکسن خوراکی
سلام خسته نباشید من پسرم بعد از خوردن واکسن خوراکی فلج اطفال حدودا بعد ۲۰دقیقه در حین خوردن قطره استامینوفن غذاشو بالا اورد ..الان میخواستم بدونم احتیاجی ب تکرار دوباره واکسن خوراکی هستش؟
- آزمایش
سلام خسته مباشید برای نوزاد ۲۳ ماهه که پنج روزه تب داره چه آزمایشی بایستی بدم که علت تب مشخص گردد؟ تشکر
- واکسن شش ماهگی
باسلام جناب دکتر دختر من ۲۸ اسفند باید واکسن شش ماهگیشو بزنه با توجه به وضعیت موجود و ویروس کرونا میتونیم واکسنو نزنیم و بعدا بزنیم .ممنون از لطفتون
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر خسته نباشید، من با وجود اینکه به دخترم شیر میدم میتونم برای خودم واکسن آنفولانزا بزنم آیا برای دخترم که شیرمو میخوره ضرری نداره؟؟؟؟ دخترم یک سالشه
- فاویسم سرما خوردگی
پسرم ۲۱روزشه سرماخورده دکترم بردم آزیترومایسین هم داد با اسپری بینی و اسپری سالبوتامول ولی موقع گریه کردن واسه شیر به خودش می پیچه قرمز میشه چیکار کنم زودتر خوب بشه
- سرماخوردگی
پسرم۸ماهشه اول اردیبهشت میره توی ۹ماه روزشنبه بردمش دکتر واسه ابریزش بینی وگرفتگی بینی اسپری سدیم کلراید دادن وشربت سیتریزین ازدیشب سرفه هاش شروع شده سرفه های خلط دار میکنه تبم نداره اصلا
- غذا
سلام.پسرم یک سال و پنج ماهشه.غذاهای برنجی رودوست نداره زیاد.اگه همین برنج رو نوسوپ وشیر برنج وپوره ها استفاده کنم ویتامینش کامل؟دیگه نیاز نیست جدابدم؟
- دندان
سلام آقای دکتر دندان در نیاوردن تا چه سنی طبیعیه؟

