Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تبخال
سلام،آقای دکتر شرمنده بابت مزاحمت مجدد،خدمتتون عرض کردم ک تبخال داشت پسرما بوسیده 8 روز گذشته خطر برطرف شده یا نه؟؟؟؟
- پسرم سه ماهش هست گفتندحساسیت به باقلا داره من میتونم موهامو رنگ کنم
من میتونم موهامو رنگ کنم
- سرفه خلط دار نوزاد 3 ماهه
سلام
نوزاد 3 ماهه دارم که سرفه خلط دار داره سرفه که میکنه خیلی اذیت میشه یکم بد حاله لطفا بگین چه دارویی بهش یدم - علائم رفلاکس وحساسیت به پروتئین گاوی چیست
علائم رفلاکس وحساسیت به پروتئین گاوی چیست
- عفونت ادراری
اقای دکتر نوزاد دوماهه نزدیک ب سه ماه هستش عفونت و سوزش ادرار و قطع وصلی ادرار میشه این شربت سفکسیم چند دوز باید بدم
- ایا برای اسهال کودک ۲۰ماهه باوزن ده کیلو شربت سفیکسیم ۱۰۰ ومترونیدازول باهم میشه استفاده کرد؟
- شیر خوردن
دلیل ول کردن و گرفتن سینه نوزاد ۳ماه و ۱۷ روزه چیست دو هفته وزن نگرفته
- سرما خوردگی نوزاد۵ماه ۷.۵گیلو
- شیرخشک پپتی
سلام خسته نباشید آقای دکتر، دخترم ۴ ماهشه و به دلیل آلرژی شیر خشک آپتامیل اچ آ میخورد اما همچنان مدفوعش سبز بود و رفلاکس داشت الان چند روزی هست که آپتامیل پپتی میخوره دیگه رفلاکس نداره مدفوعشم زرد شده اما اسهال گرفته. ممکنه به خاطر آپتامیل پپتی باشه؟ اگر پپتی جونیور بدم ممکنه خوب بشه؟
- دارو برای سرما خوردگی نوزاد۶ماهه
دخترم شش ماهشه بهش آزیترومایسین۱۰۰ومیدم خوبه یانه؟
- ویتامین دی
سلام وقت بخیر پسر من شش ماه س آزمایش یک ماه پیشش سطح ویتامین دی ش رو ۲۳.۹ نشون میده دکتر براش قطره kidfort 12000 تجویز کرده یک روز در میون بیست و پنج قطره این میزان مشکلی نداره واسه پسرم؟ چون قطره مولتی ویتامین و آهن هم که بهداشت داده باید بخوره .ممنون از شما
- دانه های ریز
پسرم ۱۷ روز پس از واکسن یک سالگی بدنش دانه های ریز زده و امروز که روز ۱۸ ام میشه تعداد دانه بیشتر و اندازه شون بزرگتر شده. از عوارض واکسن این مشکل پیش اومده یا نه؟؟
- رورویک
سلام وخسته نباشیدببخشیدمن ازچندماهگی میتونم دخترموبزارم رورویک وقتی ازدستاش میگیرم زورمیزنه بشینه چهارماهشه میتونم بزارمش رورویک علاقه شدیدی به نشستنوراه رفتن داره چون نمیتونه گریه میکنه ولی تورورویک ساکت میمونه
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر . میگن نوزادی که با شیرخشک تغذیه میشه نیازی به قطره ی مولتی ویتامین نداره و ضرره براش. درسته؟
- کجی لب نوزاد
آقای دکتر لب پایین نوزادم موقع خندیدن وگریه کردن کج میشه خیلی ترس دارم
- قطره آهن
سلام وقت بخیر خسته نباشید دکتر دخترم متولد شهریور ۱۴۰۱ بدنیا آمده از برج ۱۲ یعنی بعد از شش ماهگی تا چهار ماه گذشته قطره آهن سیدرال گوچه نمیدونستم پودر جدا داره باید پودر آهن بریزه داخل شیشه قطره آب داره الان چهار ماه گذشته بدون قطره آهن خورده چیکار باید بکنم خدای نکرده بچه بعدا به مشکل نخوره ممنون میشم بهمون راهنمایی کنید باتشکر
- عفونت گوش
داروی مناسب برای عفونت گوش میانی نوزادسه ماهه
- بیقراری نوزاد دو ماهه
سلام وقت بخیر دخترم دو ماهشه بیشتر وقت روز و مخصوصا شبها بیقراری و گریه ی شدید میکنه علائم که داره نفخ شدید و موقعی که بیتابه عضلات رو سفت میکنه پاهاشو جمع میکنه سرش رو به عقب میده فقط با تکون دادن و صدای سشوار آروم میشه حالت رفلاکس داره انگار تو دهانش یه چیز هست که مدام قورت میده خس خس سینه داره و با ولع زیاد شیر میخوره و به نفس نفس میفته شیر مادر میخوره و با صدای بلند آروغ میزنه و موقع دفع باد معده و مدفوع هم صدای بلند ایجاد میشه یه وقتایی هم موقع دفع ادرار گریه میکنه. و ناگفته نماند کم کاری تیروئید داره که قرص لووتیروکسین ۵۰ هم یه روز در میون یه نصفه و یه کامل میخوره و تحت نظر دکتر غدد هست.چند بار دکتر بردمش که در حال حاضر قطره پدی لاکت و دایمیتیکون و گریپ میکسچر و کولیکز استفاده کردیم ولی جواب نمیده.😔😔😔
- قطره باکتی ماید رابرای نوزاد۲۰ روزه تجویز کردندایا خطری برای چشماش نداره؟
- نخوردن غذای کمکی
سلام اقای دکتر وقت بخیر بهتون پیام دادم گفتم پسرم۸ماه داره یبوست گرفته شماگفتی سرلاک برنج حذف بشه دیگ بهش نمیدم انگاری داره بهترمیشه ولی هیچ غذای دیگی نمیخوره چیکارکنم؟مشگلی میش فقط شیرخشک بخوره؟

