Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب مخفی
سلام اقای دکتر . تب مخفی در نوزادان جی هست؟
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام من دخترم ۳ماهشه سرماخورده هم سرفه میکنه همراه باخس خس سینه وتب میتونم بهش آموکسی سلین بدم دکترعمومی براش تجویزکرده ولی بازم میترسم
- ضربه زدن به اسباب بازي
با سلام دختر من فردا چهار ماهه ميشه. اما هنوز نميتونه به عروسك ها ضربه بزنه و اصلاً تلاشي براي رسيدن به عروسك نشون نميده. دستش رو ميخوره و به اسباب بازيها فقط نگاه ميكنه.آيا اين حالت طبيعيه؟ بقيه واكنش ها از جمله نگاه كردن ، دنبال كردن، واكنش به صدا، لبخند، خنديدن، غلت زدن را انجام ميده. اما نسبت به بدست آوردن اشيا روبروش هيچ تلاشي نميكنه. اين واكنش تا چندماهگى بايد بوجود بياد؟
- ادرار نکردن نوزاد ۸ ماهه
سلام نوزاد پسرم از دیروز خیلی کم ادرار داره و از دیشب تا الان یعنی 10ساعته ادرار نداشته دلیلش چی میتونه باشه
- رفلاکس
سلام برا رفلاکس نوزاد پنج ماهه دکترش شربتدمپریدون دادا...میخاستم ببینم عوارض نداره؟ بهش بدم؟ غذای کمکیش شروع بشه رفلاکسش کمتر نمیشه؟ تشکر
- یبوست نوزاد سه ماهه
سلام دخترم سه ماه و نیمه هست و الاک شش روزه مدفوع نکرده و شبا بهانه میگبره شیر خودمو میخوره و گاهی قطره پدی لاکت گاهی هم اب جوش و نبات میشه راهنماییم کنید ممنو
- قرمزی پوست
باسلام نوزادم از وقتی دنیا آمد قرمز بود و وقتی گریه می کند قرمزی آن بیشتر می شود این قرمزی برای چیست؟ آیا پوست نوزادم تغیر خواهد کرد؟
- غذا
سلام آقای دکتر میشه موز رنده کرد با سرلاک برنج مخلوط کرد و به نوزاد هفت ماه و نیمه داد؟
- واکسن شیش ماهگی
پسر من سرما خورده نوبت واکسنش هم هست حالا با وجود سرما خوردگی بچه ام میشه واکسن شیش ماهگی رو زد
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم می تونم بهش قطره ی آدزیربدم ممنون میشم جواب بدید
- واکسن دوماهگی
سلام آقای دکتر. پسر من دوماهشه آلرژی به پروتئین گاو و تخم مرغ داره. پنجشنبه صبح واکسن زد. جمعه مدفوعش دوباره سبز و حاوی مخاط و خون شد. یک بار هم استفراغ کرد. نا آرام هم هست. یعنی به واکسن آلرژی داره؟ چون من رژیمم رو رعایت کردم و لبنیات و گوشت و تخم مرغ و این چیزا نخوردم. خطرناک نیست؟
- قطع یا ادامه درمان
با عرض سلام و وقت بخیر نوزاد من در روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت که با تکرار ان در ده روزگی تی اس اچ شد 3 و یک دهم و در 29روزگی آزمایش وریدی تی اس اچ 8.09 و تی4 هم 7.66 بود که متاسفانه بعلت عدم دسترسی به پزشک متخصص،پزشک عمومی تشخیص کم کاری تیروئید دادند و براش روزی سه چهارم قرص لووتیروکسین50 تجویز کردن و بعد از یک ماه مصرف قرص تی اس اچ شد 0.1 و تی4 هم شد 11 (از همون ده روزگی هم بیمارستان یعنی بخش غربالگری نوزادان گفتن نیاز بع هیچ اقدامی نداره و نرمال هست و خیلی از بچه ها آزمایش تیروییدشون دو مرخله ای میشه و اگه مرحله دوم نرمال باسه نیاز به هیچ پیگیری نداره ) و طبق نظر شما دارو را کم کردم و نصف قرص بهش دادم که بعد از یک ماه و نیم قرص خوردن تی اس اچ شد 2.03 و تی4 هم شد 8.07 الان سه ماه و نیمه هست نظر شما چیه درمورد قطع یا ادامه درمان؟ (از نظر قد و وزن و دور سر هم خوبه ) با تشکر فراوان از شما
- سرماخوردگی کودک سه ماهه
سلام من بچه ام الان پنج روزه ک سرما خورده و سرفه های خیلی شدید داره ک نمیتونه بخوابه و استفراغ میکنه بردمش پیش دکتر اطفال یه قطره بینی داد و یه شربت برا تقویت سیستم ایمنی بدنش و یه شربتی ک چرک خشک کن هست ولی اصلا فایده نداره باید چ کنم
- قطره رینو سالین 65%
سلام دکتر خسته نباشید، نوزاد دو ماهه گرفتگی بینی دارد وقتل قطره بینی داخل بینیش می ریزم خوب نفس میکشد ولی اگر قطره داخل بینی نریزم نفس تنگ میشود می خواستم بپرسم تا چه مدت باید از قطره استفاده کرد و چند بار در روز باید داخل بینی بریزیم ممنون
- دیدن تلوزیون و نشستن
سلام سوال اولم اینه که دختر سه ماهه ام روی پام مینشونم این براش در اینده دچار مشکل میشه و نباید نشسته نگهش دارم ..؟؟؟ سوال بعد اینکه جلو تلوزیون که میزارمش با فاصله دومتر تلوزیون نگاه میکنه اینم براش ضرر داره ؟؟؟
- بیماری کودک
سلام بچه سه ماهه دارم دماغش میگیره وسرفه میکنه چه دارویی براش بگیرم
- صدای روده نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 1ماه و 9روزشه صدای روده هاش میاد علتش چیه؟
- الرژی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر آقای دکتر شش ماه پسرم تمام شده و شیر خودم رو میخوره از روز اول که بهش قطره مولتی ویتامین وفرنی دادم دور لب و زیر گلو سینش پر از جوش شد احساس کردم به آرد برنج حساسیت داره بجای آرد برنج نشاسته ذرت استفاده کردم ولی تغییر نکرده تا قبل از شروع غذا مشکلی نداشت ممکنه از قطره مولتی باشه از قطره ویتو کبد استفاده میکنه
- هیدروسل دو طرفه در جنین
سلام. خسته نباشید.من هفته 38 بارداری هستم. سونوگرافی نوشته هیدروسل دوطرفه در جنین مشاهده شد. خواستم ببینم این بیماری که مربوط به اب اطراف بیضه هاست خطرناکه؟ آیا نیاز به عمل داره؟
- کم اشتهایی
سلام آقای دکتر دخترم یک روز خوب شیر میخوره چند روز نمیخوره یعنی مثل همیشه نمیخوره...لازمه فردا بیارم پیشتون با توجخ به شرایط فعلی وزن گیری و قدش چشمی خوبه بی قراری هم نمیکنه

