Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان
سلام وقت بخیر . پسرم ۱۸ ماهه . شب ها خیلی گریه می کنه همش لباسش می کنه توی دهنش گاز می گیره . می تونم شب ها استامینوفن بدم ؟
- قطره گوش
سلام بچه ۴ساله دارم گوش درد داره چه قطره گوشی بریزم؟
- سرفه های خلط دار تا کی ادامه دارد
- مصرف چند برابری داروی سفکسیم
با سلام دخترم ۸.۵ ماهه ۷.۵ کیلوه بعد از ۵ روز بستری در بیمارستان بخاطر تب بالا، مرخص شده و دکترش سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده به اشتباه توی داروخانه مقدار مصرف رو ۱۰ سی سی در ۱۲ ساعت روی دارو نوشتن منم بعد از سه بار مصرف متوجه شدم روی نسخه ۱.۵ سی سی بوده الان دخترم یکبار تبش بالا رفته با شیاف و استامینوفن آوردمش پایین ولی چند بار استفراغ شدید کرده که کل معدش خالی شده هی بیقراری میکنه چیکار باید بکنم
- وزن کودک
سلام لیدمیل برای کودکان ۵سال خوبه اخه بچه ام وزنش پایین
- فک کنم سرما خورده
سلام خسته نباشید،پسرم نه سالشه گلودرد،کمی بدن درد وگرفتگی بینی داره،لطفا راهنمایی کنید.امکان دکتر رفتن هم ندارم .ممنون درضمن فاویسم هم هست
- استوکر
سلام دکتر دخترم ۱۴ماهشه میزان دوز شربت استوکر چقد باید باشه و چه زمای بهتره بدم و باشیر چقد فاصله باشه؟ قطره آدزیر بهش میدم ایا باشروع استوکر باید قطع شه یا ادامه بدم؟
- استفاده از ساشه برای فاویسم
سلام . آیا شخص مبتلا به فاویسم برای تسکین گلودرد و سرفه ، میتواند از ساشه تارتونیک و یا روتارین استفاده کند ؟
- سرماخوردگی
با عرض سلام خدمت جناب آقای دکتر کودک دوساله ام چند روزی هست سرما خورده آنتی بیوتیک مصرف میکنه وبااینکه راه بینیش بازه خروپف میکنه آیا دلیلش میتونه داشتن لوزه سوم باشه در اینصورت راه درمان چیست
- میشه شربت هیدروکسی زین و با شیرخشک قاطی کرد و به بچه دوساله داد؟
- سرماخوردگی دختر۶ساله ام
باسلام و عرض ادب جناب دکتر عزیز دخترم ۶سالشه، والان۲روزه سرفه خشک میکنه و در انتهای روز دوم ، تب هم کرده جسارتا ممنون میشم لطف بفرمایید که از چه دارویی برای ایشون استفاده کنم؟
- آبریزش و سرفه
سلام و وقت بخیر. پسرم ۵ سالشه وزنش ۱۵ کیلو و ۲۰۰. چند روزه آبریزش داره شربت پلارژین میدادم. الان دودوزه سرفه هم میکنه. گلوش رو نگاه کردم دو تا دونه صورتی داره ته گلوش بغل زبان کوچک تقریبا. میتونم شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم؟ به چه مقدار و چند روز باید بدم؟ ممنون
- دندان
سلام دکتر دخترم ۵سالو۳ماهشه ویکی از دندونای پایینش لق شد و چندروز بعد افتاد آیا اینقدر زود افتادن دندانش طبیعیه ؟؟چیکار باید بکنم برای مراقبت ؟؟البته ناگفته نماند ک دراواخر۶ماهگی اولین دندانش رویش کرد
- آزمایش عفونت ادراری
با سلام در طول مدتی که کودک آنتی بیوتیک سفکسیم ۱۰۰ مصرف می کند، می توان آزمایش عفونت ادراری از کودک گرفت؟ در غیر اینصورت تا چه مدتی پس از قطع مصرف آنتی بیوتیک می توان آزمایش گرفت؟
- تیروییدکودک
باسلام پسرم الان ۳ ساله است مشکلی نداردبراچکاب ازمایش ازش گرفتن تیروییدش ۶بوده ایااین مشکلی داره یاطبیعی هست
- سرماخوردگی
باسلام و احترام، دکتر برای پسرم که هشت سال و نیم هست با وزن۲۵ کیلو که تب و خلط داره سفکسیم ۱۰۰دادن اما مقدار مصرف رو نداده لطفا راهنمایی بفرمایید
- سلام
سلام دکتر من یک دختر۸ساله دارم ویک بار بردمش متخصص اطفال کم خون بود ویتامین دی کم بود والحمدولله خوب شد اما ازنظر رشد اصلا رشد نمیکنه الان چند ساله که وزنش بالا نمیره بین ۱۸ و۲۰کیلو هست شما چه درمانی را پیشنهاد میکنید.
- وجود دانه های ریز روی بدن
تمام بدن بچه پنج ساله دانه ریز زده بدون تب و سرفه.دلیل چی میتونه باشه
- سرفه
سلام . دکتر گرامی بعد از چندروز استفاده از فارمنتین اگر تب و یا سرفه ها قطع نشد بیمارستان بریم؟
- شربت سفکسیم
سلام و عرض ادب ببخشید شربت سفکسیم ۱۰۰ برای ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو چقدر باید مصرف بشه؟؟

