Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ
سلام اقا دکتر. دیروز واکسن 4 ماهگی دخترم رو زدیم هر 4 ساعت بهش استامینوفن دادیم و امروز چون بی تابیش خیلی زیادتر بود بهداشت گفتن بجای 6 ساعت هر 4 ساعت بهش استامینوفن بده ما هم این کار کردیم؛امروز صبح تو دهنش ی حالت پنیری شکل بود و هی میخواست بالا بیاره.دوباره ک شیر خورد کل شیر استفراغ کرد.ظهر خولست شیر بخوره یکم ک خورد اونم رو بالا اورد.میخواستم بدونم مشکل بچم چیه
- درمان خس خس سینه
باسلام دخترم ۵ماهشه حدودیک ماهه سرماخورده دوباربردم دکتر اوایل تب وسرفه وخس خس سینه داشت که یکبارآزیترومایسین واستامینوفن ویک بارکتوتیفن واسپری که برای آسم میدن استفاده کردم تب وسرفه اش خوب شده ولی خس خس درمان نشده چیکارکنم
- کوتاهی قد
باسلام آقای دکترخسته نباشین من پسری دارم ۷ساله ک قدش خیلی کوتاهه وزنشم کمه ولی خیلی ناراحتم براقدش ازبچگی هم کلیییی شربت ویتامین وتقویتی گرفتم اصلاااافایده نداشت میشه لطفا راهنمایی کنین ممنونم خداخیرتون بده
- در خصوص رنگ مدفوع نوزاد شش ماهه
سلام و خسته نباشید نوزاد دختر شش ماهه از روزی که آمپول شش ماهگی زده و قطره اهن و مولتی مصرف میکنه رنگ مدفوعش تیره شده(سبز مایل به سیاه) بنظر شما بخاطر مصرف قطره های آهن و مولتی هستش یا مشکل دیگه ایه؟ ممنون
- نوازدان
نوازد ۲۳ روزه پسر دارم نفخ شدید داره چه شربتی تجویز میکنید از داروخانه تهیه کنم
- ميزان دوز سفكسيم
سلام خسته نباشيد پسرم ٣ سال و ١٠ماهشه و وزنش ١٤/٩٠٠ كيلو ميزان دوز سفكسيم چند سي سي هر ١٢ ساعت هست؟
- مدفوع
سلام آقاي دکتر دخترم 14ماهشه بيشتر اوقات که غذا ميخوره بعدش زود مدفوع ميکنه يک يا دوبار.علتش چيه؟؟چرا بعد غذا زود مدفوع ميکنه
- سلام پسر دو سال و نیم دارم کناخوناش سفید شده و از پوست انگشت جدا شده انگار دارن میفتمن میشه دلیلشو بهم بگین
- دل درد و نفخ
نوزاد یک ماهه دختر دارم اسهال شده دور مقعدش قرمز شده و میسوزه ،دکتر بهش قطره بیولاکت داده روزی ۵ قطره بدم با کرم آتروپیکس برای جایی ک میسوزه و پوست انداخته، با یک شربت کامی کالم هر ۸ ساعت. چند روزی هست ک میدم ولی هنوز جای اون زخم خوب نشده و میسوزه موقعی ک ادرار و مدفوع میکنه. و شکم درد و نفخ داره .نظر شما دراین باره چیه؟ کمکم کنید لطفا
- واکسن واریسلا
سلام وقتتون خوش من یه پسر سه سال و نیمه دارم قراره که یکی از اقوام برام از دبی واکسن آبله مرغان رو تهیه کنه پزشک بهم گفتن که دو دوز با فاصله ۶ هفته تزریق میشه میخواستم بدونم که آیا این فاصله نزدیک مشکل ساز نیست؟ آیا ایمن میشه؟ و خطر نداره؟
- فاویسم
سلام،پسرم سه سالشه و فاویسم داره، تا الان وزنش تغییر نکرده،اصلا چاق نمیشه و زیر چشماش همیشه کبوده،لطفا به من بگید که برای وزن گیری چی بهش بدم،تا الان ویتامین های مختلفی امتحان کردم ولی فایده نداشت.
- ازیتروماسین
سلام آقای دکتر دخترم ۳ سالشه و دوازده کیلو است شربت ازیتروماسین ۲۰۰ دکتر داد ولی ننوشته چقد بدم؟؟؟
- آب
سلام وقت بخیر دخترم چهار ماهش تموم شده آیا میتونم آب بهش بدم ضرر نداره
- شیرخشک
سلام اقای دکتر خسته نباشید نوزادم دوازده ماهه ام دیگ تا الان باشیرمادر تغذیه میشه ولی الان دیگ شیرخشک میخوره میشه بگید ب نوزاد دوازده ماهه هرچن ساعت و ب چه مقدار بایدشیرخشک داد؟
- دندان دراوردن
سلام اقای دکتر، پسرم از ۱۴ماهگی دندان دراورد، الان، ۱۹ماهشه سه تاپایین داره سه تا بالا جلو، اما دندان نیش در نیاورده دیروز دیدم دهانش باز بود از بالا اسیاب اولش در اومده، مشکلی نداره؟ اخه هنوز نیش در نیاورده به ترتیب در نیاورده.
- تب شدید
با عرض سلام پسر یک ساله دارم چهارروزه تبش بالاست دکتر شربت سفکسیم هر دوازده ساعت دونیم سی سی نوشته با شیاف هر شش ساعت استفاده می کنه ولی تبش هنوزم بالاست ایا باید شیاف استفاده کنه یا دوباره ببرمش دکتر
- زردی کف دست و پای پسرم
با سلام پسر من دو سال و هشت ماه است،کف دست و پاش زرد.علتش رو میخواستم بپرسم
- سرماخوردگی
سلتم آقای دکتر ببخشید شریت پدی کاف هر چندساعت بدم چند سی سی ؟؟ وزن:۱۲ کیلو سن:۳ سال و سه ماه
- کمکی
سلام اقای دکتر چندروز دیگ پسرم ۵ماه تمام میشود از کی میتونم غذای کمکی شرو کنم
- تنگی سر آلت
سلام کودک سه ساله دارم که یه دکتر اطفال گفت کمی سر آلتش داره تنگ میشه و اینکه بچم هیچ مشکلی در تخلیه نداشته فقط چند روزیه ادرارش کمی کج شده به سمت چپ خیلی کجی کمه حدوده ده درجه. میخواستم بپرسم آیا واقعا تنگی داره؟ اگر همین علائم داره میشه گفت تنگی

