Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر. دخترم ۸ سالشه و ۲۵ کیلو.چند وقتیه که سرماخورده و دکتر بردمش.دارو استفاده کرده بهترشده ولی بعضی از علائم اذیتش میکنه همش.مثلا بیشتر موقع خواب و صبح که بیدار میشه دماغش میگیره و نمیتونه درست نفس بکشه و گلوش دردمیکنه بیشتراوقات.یه وقتایی سرفه هم میکنه.ولی این آبریزش بینی و یا کیپ شدن بینی خیلی اذیتش میکنه و نمیتونه راحت بخوابه.انگار علائمش شبیه حساسیت شده و مونده براش.دکتر معاینش کرده بود گفتن که چرکی نداره گلوش ولی گلودرد داره هنوز.نئوتادین و پلارژین و شربت برم هگزین استفاده کرده. ممنون میشم راهنمایی و کمکم کنین تا دخترم بتونه تنفس و خواب راحتی داشته باشه.سپاس
- سلام پسرم ۵ سالشه و دوروز هستش که صبحها میگه گلوم درد میکنه و علاعم دیگه ای نداره ممکنه امیکرون گرفته باشه .شربت سفکسیم میتونم بهش بدم ؟فقط نمیدونم چند کیلو هستش پارسال ۱۶کیلو بود
- خواب شبانه
باسلام خدمت دکتر عزیز من پسرم نزدیک دوساله از اول خواب شبانه درستی نداشت الانم همینجوری میخوابه یک ساعت بعد بیدار میشه و گریه میکنه پاهاشو میکوبه زمین از شیر هم خیلی وقته گرفتم اب هم میدم شبا ولی تاصب ۴ پنج بار بیدارمیشه گریه میکنه
- سرماخوردگی های مداوم کودکان
باسلام و خسته نباشید. سوال بنده این بود که امسال پسر من که ۷سالشه فاصله بین دو سرماخوردگی ۵ روز طول نمیکشه و حجم زیادی آنتی بیوتیک هم مینویسن. حتی اینبار براش پنی سیلین هم تجویز کردن و بعد دوباره مریض شد. الانم سرفه های خلط دار داره . میخواستم ببینم برا تقویت سیستم ایمنی چکار میشه کرد؟
- دکترتغذیه معرفی میکنید
سلام وقتتون بخیر پسرم سه سال و هشت ماهه هست دکتر تغذیه میخوام ببرمش میشه بهم معرفی کنید ممنونم
- آب دهن
سلام دکترپسرم۱۱ماهو۲۰روزشه خیلی آب دهنش میادهمش لباساش خیس میشه منظورم جلوسینشه چکارکنم
- کندی رشد در کودک
سلام دخترم هشت سالشه.نسبت به همسالانش خیلی نحیف و لاغر هست.خیلی کم اشتهاست.قدش تقریبا ۵الی ده سانت کوتاه تره از همسالانش.وزنش۲۲kg خیلی نگرانم چه آزمایشاتی رو پیشنهاد میدید انجام بدیم؟
- مقدارمصرف
به پسر سه سالم میتونم شربت ستادین دی بدم ...مقدار و ساعت مصرف رو لطفا بفرمایید باتشکر
- هیدروکسی زین
سلام اقای دکتر شربت هیروکسی زین رو روزی چقدر بدم بچه 2.5 بخوره؟
- مدفوع روشن
سلام ،پسر دو سال و نیمه ای دارم که بعضی وقتها مدفوعی روشن میشه ،همیشه اینجوری نیست اما احساس میکنم وقتی ژله میخوره اینجوری میشه ممکنه از خوردن ژله یا یه ماده غذایی باشه یا مشکلی هست
- خوردن کاغذ
باسلام دخترم امروز داداشش پاسور بازی میکرده یه تیکه از پاسورو قورت داد مشکلی پیش نمیاد اول که حق زد بعد قورت داد
- کمبود وزن
سلام آقای دکتر. دختری سه ساله دارم با وزن تولد۳۲۰۰ و با وزن فعلی ۱۱۵۰۰. خیلی ریز هستش. از سه ماهگی شیر خوردنش خیلی بد شد.به صورتی که فقط توی خواب شیر میخورد.و اصلا اشتها به غذا خوردن نداره و خیلی پر تحرک هستش. خیلی دکتر بردم و گفتن مشکلی نداره .انواع دارو های اشتها آور را استفاده کردم ولی باز اشتها نداره .به نظر شما چیکار کنم که وزن بگیره و اشتها داشته باشه؟ممنون
- لذت جنسی
سلام وقتتون بخیر. آقای دکتر دختری 7ونیم ساله دارم که از 3سالگی هرزمان که دراز بکشه خودشو به زمین میزنه ، موقع خواب این کار بیشتر میشه ،هروقت به دکتری مراجعه کردم گفتن تا 6 سال از بین میره ولی الان ازبین نرفته و بیشتر شده ،الان هم که کم کم به سن بلوغ نزدیک میشه منو حیلی نگران کرده ، من چه کاری باید انجام بدم .ممنون از راهنماییتون
- سرفه با تهوع
پسرم الان دو هفته هست سرفه زیاد با تهوع داره.دکتر بردم ولی خوب نشده.۳ روز پیش هم بردم بیمارستان کودکان عکس انداختن که ریه عفونت داره و دارو دادن.ولی خوب نشده.چکار باید بکنیم تا خوب بشه
- برای بچه سه ساله سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت تجویز کردن تا چند روز باید بخوره؟
- چشم دخترم رو پشه نیش زده خارش و ورم داره.راه درمان خارش چیه؟
- سلام مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
پسرم ۸ سالشه سینوساش عفونت داره شربت سفکسیم ۱۰۰ خریدم چه مقدار باید مصرف کنه؟
- مقدار مصرف زیترومکس ۳۰۰
پسرم۹ساله هست و۳۸کیلو وزن مقدار مصرف زیترومکس رو لطفا بفرمایید
- دختر۱۹ماهه پنج روزه تب داردودهنش افت زده شدید
- دخترم ۷ سالشه ۲۶کیلو چند سی سی شربت سفیکسیم بدم.

