Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم دوسالشه دستشوی بزرگ و میره خیلی سخت پی پی میکنه خیلی وقت گریه میکنه میگه میسوزه درد میکنه رنگش دستشویش سیاه وسفته
- دونه قرمز
سلام آقای دکتر دخترمن ۹ماهشه و حدود ۷ماهگی دونه ای زیر بغلش ک واکسن ب ث ژ زدن مساهده کردم ولی هنوز اون دونه هست و قرمزه زیر سینه اش.آسا باید ب پزشک مراجعه کنم
- شیر خشک
سلام پسرم سه ماهشه حساسیت داره صورتش کهیر میزنه وبی قراره اصلا هم وزن اضافه نکرده شیرخشک بیومیل پلاس بهش میساخت ولی متأسفانه بهش حساسیت داره الانم با نظر دکتر بهش ببلاک کامفورت میدم بازم حساسیت داره وباهاش اسهال شده یه شیر خشکی معرفی کنید که ضد حساسیت باشه و وزن دهی هم داشته باشه
- سلام دکتر جان ایا اين شربت برای عفونت دندان به درد میخورد ممنونم ر
دکتر جان دندانهای عفونتی را چکار کنيم ممنونم ازت
- صدای خرخر
سلام آقای دکتر ممنون که وقت میذارید و پاسخ می دید نوزادم از لحظه دنیا آمدن در صدایش حالتی شبیه خرخر وجود دارد وقتی گریه می کند یا وقتی می خواد گریه کنه در صداش انکاز کسی است که بشدت سرماخورده مشکل سرماخوردگی هم ندارد هفته38 سزارینی بدنیا آمد
- آیا در تجویز ۶ ساعت یک با ر زمانی که کودک خواب هست هم این ۶ ساعت رعایت میشود ؟
یافقط در بیداری محاسبه میشود
- تغذیه نوزاد پنج ماهه
نوزاد پنج ماهه ام شیر خودم میخوره در کنارش شیر خشک هم بهش میدم برای درست کردن فرنی میتونم با شیر خشک یا شیرپاکتی درست کنم چون شاغل هستم میخوام زودتر غذای کمکی هم بهش بدم لطفا راهنمایی ام کنید؟ تشکر
- یبوست کودک۷ماهه
دخترم ۷ماهشه برای یبوست بهش قطره بی بی کر دادم برای کودک ۷ماهه چندقطره کافیه۱۵تابهش دادم امابازشکمش سفته چیکارکنم یعنی بازبچه زورمیزنه تاشکمش کارکونه اونم بازمدفوش سفته یه راهی جلوم بزارین
- دلدرد
با سلام نوزادم دوماهه أست خيلي ميپيچيه تا مدفوع كنه؟خيلي دير بادگلو ميزنه؟ چرا ميپيچه هنگام مدفوع؟
- سلام
سلام خسته نباشید پسر یکساله الان دوروز ازلیس زدن باتری گذشته مشکلی نداره بازم برم پیش دکتر یا خطر ناک نیست؟
- مدت زمان استفاده از شربت
سلام آقای دکتر فرمودید شربت زینک سولفات بدم دخترم روزی دو سی سی سوالم اینه تا کی میشه ادامه داد؟؟؟
- قرص
سلام دخترم ۳ سالشه میخاستم بدونم میتونه قرص جوشان بخوره
- روش کم کردن شیر خشک و شروع پاستوریره
آیا میشود به مدت ۴ روز شب ها به کودک یک ساله شیر خشک و هنگام صبح و عصر شیر پایتوریزه
- خواب
سلام نوزاد ۲۷ روزه چند ساعت باید بخوابد؟؟
- قطره چشم باکتی ماید10
برا بچه یکسال و۸ماه خوبه؟هرچندساعت مصرف بشه
- سلام ببخشید نوزاد ۳ ماهه که یک دوره انتی بیوتیک آمد کسی سیلین ۲۵۰ تا ۶ روز استفاده کرده. دو سه روز بهتر بود دوباره سرفه خلطی مخصوصا در خوابمکنه. چون یک دوره انتی بیوتیک خورده. اگر میشه داروی گیاهی که برای سرفه و خلط اور باشه برای نوزاد ۳ ماهه معرفی کنید. ممنون
- رفلاکس
سلام اقای دکترمن میتونم بجای قرص اس امپرازول20که صبحهامصف بهش میدم پودرامپرازول بدم؟قرصشوبالامیاره؟
- قطره چشم
بإسلام.دخترم ١١ماهشه چشمش عفونت داشت بيمارستان فارابي بهش قطره داده دوتا كه هر شش ساعت يك قطره بريزم..موقعي كه دخترم خوابه ميتونم تو خواب بريزم؟؟اخه دخترم تشنج داره ميترسم بترسه تو خواب
- رنگ مو
سلام خسته نباشید من نوزاد پسر پنج ماهه فاویسم دارد امروز ۱۹ اوردم مطب پیشتون یادم نبود ازتون بپرسم رنگ مو مشکلی داره یا نه عروسی برادرمه نیاز به رنگ مو دارم حتما داخل خونه نمیذارم اریشگاه میرم
- اسهال
سلام نوزاد من ۳ ماه نیم اش هست یک هفته اسهال ابکی وسبز هست پدی لاکت میدم دیگه چه داروی بهش بدم ممنون

