Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
سلام من نوزادم فردا میره تو پنج ماه الان 20روز آب دهنش خیلی میاد سرش داغ میشه میخوام علتش رو بدونم نرمی حنجره هم داره
- اندازه دور سر نوزاد
- با سلام...نوزاد یک ماهه داریم ..اندازه دور سرش 38.5 هست...در حالی که در بدو تولد و تو بیمارستان 34 بوده...درمانگاه گفته دو هفته دیگه ببریم .دوباره اندازه بگیرن...ممکنه مهم باشه...راهنمایی میکنید خیلی نگرانیم.ممنون
- واکسن
سلام اقای دکتر پسرم شش ماهشه تازه واکسن چهارماهگیشو زدیم واسه اینکه همش سرما میخورد دیرشد دوروز تب داشت الان روز سوم تبش قطع شده ولی تهوع و استفراغ داره بعد هر شیر خوردن بالا میاره ممنون میشم بفرمایید چیکار کنم و این خطرناک هست یا نه
- یکسال ب بالا
سلام اقای دکتر وقت بخیر یکی ازتون پرسید ک نوزاد زیر یکسال نمیش زیاد برد عروسی میخواستم بپرسم ازچندوقت میش کامل برد
- غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۷ماهشه غذای کمکی خوب نمیخوره دوس نداره انگار یکم ک میخوره دل درد میش بی قراری میکنه تازگی حس میکنم سرلاکم دل درد میاره یعنی بازم باید رقیق رقیق باشه؟
- افتادن پسر یکسالم از اوپن آشپزخونه
پسرم از اوپن افتاد و به شدت گریه کرد هیچ کبودی و یا قرمزی تو بدنش نداره بعد از زمین خوردن تا چند ساعت یکم بیحال بود اما کم کم بهتر شد و تهوع و سرگیجه هم نداشت به نظر شما جای نگرانی هست؟
- واکسن
باسلام نوزاد ۲ ماهه ای دارم که روز قبل واکسن دریافت کرده امروز پایین ترازجای واکسن قرمز ومتورم شده ایامشکلی داره؟جای خودواکسن متورم نیست،برای درمانش چه کاری انجام بدیم
- دلیل التهابات پوستی نوزاد 9ماهه
سلام وخدا قوت. سال نو شما مبارک دخترم گلو درد داشت وتب وبه دکتر مراجعه کردم آزمایش خون وادرا گرفت که گفتن مشکلی نیست. خشک کننده ایبو برفن. شیاف. کتوتیفن. که بعداز 48 ساعت تب از بین رفت وبچه روی کل بدنش بثورات جلدی ایجاد شده که با سوزش همراهه. بازم دکتر رفتم که دکتر گفت بعداز این دارو ها عادیه ونهایت هیدروکسی زین میدم نظر شم چیه
- رفلاکس نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم ۳۶روزه هست ،۳۵هفتگی به دنیا اومد فاویسم هم داره اوایل نفخ داشت که وقتی یک ماهش شد شربت گریپ میکچر بهش دادم ولی الان یه حالت هایی از رفلاکس داره بعد از شیر خوردن که میذارمش یکم بالا میاره همش احساس گرسنگی داره جدیدا رودهاش هم صدا میده نفخ هم داره بعد آروغ بعضی وقتا سکسه میگیره که با شیر خوردن رفع میشه وگرنه طولانی مدت میشه به خودش میپیچه موقع دستشویی داشتنش موقع دل درد هم دلش میخواد شیر بخوره از دیروزه که شربت کولیف بهش میدم چه دارویی براش خوبه این دو تا شربت اشکالی نداره با هم داده بشه خودم هم برای افزایش شیرم لیدی میل کاکائویی مصرف میکنم
- واکسن آنفولانزا
سلام. نوزاد ۹ ماهه و مادر شیرده باید واکسن آنفولانزا بزنن؟
- شیشه
اقای دکتر سلام بچم تازه 9ماهش شده امروز ظهر خوابم بود بیدارکه شدم دیدم بچم شمعو شکونده پارافین داخلشو خورده دستو پاشو یکم بریده بود ولی ترسم اینه که نکنه خورده باشه..بهش فرنی و غذادادم ک دفع کنه پارافینو وقتی پی پی کرد دفع کرده بود مقداریشو ولی بادست لمس کردم چیزی تیزی به دستم.نخورد ..چیکارکنم اقای دکتر خیلی میترسم لطفا راهنمایینم کنین😢😢
- زردی
با سلام و احترام اقای دکترپسرم ۳۹ هفتگی متولد شده ، روز ۳ تولدش زردی گرفتازمایش از کف پا دادیم زردی ۱۳ بود دو روز دستگاه رفت زردی اومد پایین ، الان ۴۴ روزش هست و ۳۵ روزی تست زردی وریدی دادیم ۱۰ بود ، دکترش گفت از بین میره به مرور ، الان ۴۴ روزش هنوز تو صورتش و گوشه چشمش یکم زرد هست، عفونت ادرار هم نداره ازمابش کردند
- تا چند روز برای چشم بچم قطره باکتی ماید استفاده کنم
تا چن روز میتوان قطره چشم باکتی ماید را استفاده کرد بچم چشمانش خوب شده ۳ بار استفاده کردم خوب شد باز لازمه استفاده کنم؟
- نق زدن
سلام .ببخشید پسرمن س ماهودوهفته است یکمم سرماخورده اماازس ماهگی ب بعدیکسره دستاشومشت میکنه میکنه تودهنش هرچقدرمانع میشم دوباره انجام میده همراه باخوردن دستاش خیلیم نق نق وغرمیزنه
- عفونت چشمی نوزاد
با سلام پسر ۴ ماهه من یک هفته پیش سرماخورده الان ۳ روزه چشم راستش شب ها ازش عفونت میومد قطره باکتی ریختم خیلی بهتر شد الان چشم چپش هم اونطوری شده میخواستم ببینم همین قطره رو من ۸ ساعتی یک قطره میریزم کفایت میکنه؟؟
- درمورد سر نوزاد
با سلام من نوازدی 3 ماهه دارم ک امروز دادم دست یکی از لجه ها تا بعلش کنه ولی سر نوزاد ب عقب برگشت و بجه گریه کردو من نگرانشم
- نخوردن شیر
سلام خسته نباشیدنواردم من از۳ماهگی به بعددربیداری شیرنمیخوردفقطدرخواب میخوردشیرخشگ گرفتم باپستانگ نمیخوردو برخی شبا باگریه شدیدبیدارمیشودوالان نوازدم ۵ماهه است وچهارروزاست که شیرمیخوردسرفه میکندوبالامی اورددرزوردوباربالامیاوردشیرکه بالااورده پنیری شکل است ولی خلطی سفیداست لطفا کمک کنین نگرانم چون کرونااست ازکرونامترسم نوازدم را دکترببرم
- دررابطه باازمایشهای سرمی نوزاد
نوزادم یک ماهو ۱۸روزشه ازمایش سرمی انجام دادیم براش ایامیتونین جواب ازمایششو بهم بگین چی هست
- شیردهی شبانه
سلام نوزادم دوماهو پانزده روزشه وزن تولدش 3600بوده الان5600 ساعت 12شب70سی سی شیرخشک میخوره تا ساعت 6صبح لازمه بیدارش کنم درطول شب؟ و برای وزن گیری بیشتر چ راه حلی دارید؟
- زردی نوزاد
سلام دکتر عزیز ممنونم بابت همراهی و پاسخگویی به سوالات مادران نگران خداقوت. نوزاد ۲۰ روزه ای دارم که زردی دارد البته بخاطر ترس از بیماری کرونا اونو آزمایش نبردم از رنگ زرد بدنش متوجه شدم وبا حجامت وخوراندن شیر خشت و ترنجبین تلاش کردم زردی را کنترل کنم کمی بهتر شده اما هنوز هم رنگ نوزادم کمی زرد است ومن نگرانم .rh خونم منفی است در بارداری دوباره رگام زدم لطفا مرا راهنمایی کنید.

