Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره بی بی سد
قطره بی بی سد در دراز مدت چه عوارضی دارد
- اسهال
سلام اقای دکتر دخترم ۱۴ماهشه ۱هفته اس اسهال میره هرچی پدی لاکت میدم خوب نمیشه روزی ۵بار اسهال میره از یه طرفم دندون داره درمیاره شهرستانممطب نمیتونم برم توروخدا یه چیز خوب بگید بدم بخوره
- دل درد شدید نوزاد
سلام وقتتون بخیر باشه نوزادم یک ماهو نیمه هست به شدت شبها زور میزنه و قرمز میشه و به خودش میپیچه هنگام دفع گاز از پایین جیغ میزنه.هم شیر مادر میخوره هم شیر خشک ببلاک شبها بیداره از درد چه کاری انجام بدم کمک کنید لطفا
- سلام سال نو مبارک مهمترین علامت نوزاد سندروم دوان چیه ممنون
- بیماری فاویسم
سلام پسرم فاویسم دارد 7ماهشه از قطره آهن ومولتی ویتامین که بهداشت برایش داده بتم آیا؟؟ به فاویسم اش ضرر نداره وزنش هم کم هست 7کیلو 400هست. زیاد نگران پسرم هستم لطف کنید بی زحمت جواب بتین ممنون
- سوال خیلی مهم
سلام.پسره من یک سال هشت ماه داره الان چند روزه گیلاس با هسته خورده الان دیگه از همه چیز افتاده غذاهم نمی خوره چکارکنم
- دردگردن
دلیل سیخ کردن گردن ودست نوزاد4ماهه
- تب
سلام وقت بخیر دختر ده ماهه ام یهویی تب کرد بدون داشتن هیچ گونه علائمی یک روزه تبش پایین نمیاد و بالای ۳۸٫۵هستش با شیاف استامینوفن ۱۲۵کنترلش میکنم علتش چی میتونه باشه و لازمه دکتر ببرمش
- مصرف دارو در شیردهی
سلام وقت بخیر خسته نباشین، ببخشید آقای دکتر من دندونم درد میکرد قرص بروفاژل 400 خوردم بعد خوردنش تو نت دیدم منع مصرف نوشته تو دوران شیردهی پسرم هفت ماهشه حالا نمیتونم بهش شیر بدم؟
- نوزاد دختر۲ماهه
باسلام نوزاد ۲ماهه دختر دارم شب ها خیلی بی قراری میکنه و نمیخوابه روزها میخوابه و بهتر از شبه وقتی هم تند تند شیر میخوره رودهاش صدا میده و دل درد شدید میگیره کولی کز میدم ولی بازم درد داره دلش خودشو جمع میکنه
- برای یبوست نوزاد دو ماه چه کار کنیم
سلام و خسته نباشید پسرم ۲ماهش هست الان چهار روز مدفوع نکرده همش بی قراره زور میزنه بعد کلی گریه میکنه دکتر بردم فایده نداشت باید چکار کنم
- کمبودwbc
سلام وقتتون بخیر نوزاد من 9ماهه هس تو آزمایش خونش میزانwBc 5.7 هست و در آزمایش مدفوعش میزان RBc0_1 هست میخواستم بدونم نظر شما چیه خطرناک نیس
- ميزان غذاي كمكي نوزاد ٨ ماهه
سلام آقاي دكتر دختره ٨ ماهه در روز سه بار غذاي كمكي ميخوره سوپو فرني يا پوره در روز سه وعده هر وعده ده يا ١٥ قاشق سوپ خوري ميخوره و ٥ بار هم شير خودمو ميخوره آيا اين ميزان براي رشدش كافيه ؟
- سرماخوردگی ویروسی
وقت بخیر آقای دکتر. ببخشید شربت نئوتادین برای نوزاد ۹ ماهه ضرر دارد یا خیر ؟ دکترش گفته هر شب یک و نیم سی سی بدیم
- با سلام دکتر جان نوزاد ۵۰روزه دارم از دیشب سرفه میکنه چکار باید کردممنون میشم
- سلام دخترم پنج ماه و ده روزشه دیروزبردمش متخصص اطفال بخش شربت سرماخوردگی و آزیترومایسین ۱۰۰ وقطره استامینوفن د ادازدیشب سرفه های خلطی وبینیش چرک زیادمی یادوتب می کنه ممنون میشم راهنماییم کنین
- تب بالا
سلام آقای دکتر دختر نه ماهه ای دارم که مدت یک هفته است بیقراری میکند امشب بردم دکتر فرمودند ریه اش مشکل دارد و شربت سفالکسین ۲۵۰ دادند ولی از عصری تب دارد آیا بدلیل همین است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید و باید چه تب بری به بچه بدهم و به چه میزان
- حساسیت غذایی
با سلام آیا میتوان به نوزاد یازده ماهه که حساسیت غذایی داره ماست لاکتیویا داد؟؟؟چند باری بهش ماست لاکتیویا دادیم چشماش قرمز شده آیا قرمزی چشماش میتونه برای ماست لاکتیویا باشه ؟؟؟با تشکر
- جوانه گندم برای نوزاد
سلام
آیا استفاده از جوانه گندم برای کودک بیست پنج روزه اشکال ندارد؟
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام پسرم سه ماهشه علائم سرماخوردگی داشت وارفتگی صداکه گرفتگی صداش بعدازدوهفته خوب نشده وبی قراری میکند تب نداره سرفه نمیکنه فقط صداش گرفته میخواستم ببینم باید به پزشک مراجعه کنم

