Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مطب
سلام آقای دکتر وقت بخیر شنبه مطب تشریف دارین؟
- شیر نخوردن نوزاد پنج ماهه
سلام پسرم پنج ماهشه سرماخوردگی اسهال و استفراغ شدید بوده پنی سلین زدیم بهش دوباره و شربت سرماخوردگی و ... اسهال و استفراغش که خوب شده ولی هیچی الان نمیخوره ن شیرخشک قنداب هیچی نمیخوره و گریه میکنه چیکار کنم آقای دکتر؟؟؟
- پیوست سوال قبل آروغ
آقای دکتر من سرچ کردم فکر کنم رفلاکش برگشته.من فقط بهش سرلاک میدم ۷ ماهشه اما چند روز سرلاک با شیر پاستوریزه مخلوط میکردم بهش میدادم.بعد اون روز دیگه غذا نمیخورد کمرش بلند میکنه و شبا هر یک ساعت تو خواب جیغ میکشه گریه می کنه و بی قراره.ممکنه مال این باشه؟غذا چی بهش بدم چندماهگی غذای جامد بهش بدم؟؟
- درباره سر نوزاد
سلام آیا چون تو بارداری دیامتر بطن مغزی جنین حداکثر نرمال بوده واندازه دورسرشم یه هفته بزرگتر نشون میداد آیا الان که به دنیا اومده لازم ببرم دکتر مغز واعصاب
- سرما خوردگی
نوزادم 25روزش هست صدای خس خس داره بعضی وقتا تب میگی ش و الان یه هفته هست با هر بار شیر خوردن اسهال میکند
- سلام من دخترم کم کاری تیرویید داره میتونم شیر خشک گیگوز رابا توجه به یبوست شدیدش بدم
- سوال
سلام اقای دکتر خسته نباشید ممنون از پاسخگویی شما بنده راجب هویج برای سوپ و اب هویج سوال کرده بودم فرمودید ممکن یبوست بیاره. نوزادم الان دچار یبوست هسش میخواسم ببینم چ چیزی جایگزین هویج در سوپ کنم ؟؟؟.
- عفونت آنفولانزا
آها درسته خیلی ممنون آقای دکتربابت پاسختون
- سلام دخترم پنج ماهست چقدر شربت اموکسی سیلین بدم
- شیرپاستوریزه
سلام پسرم یکسالشه میخوام بدونپ به جای شیر خشک یک وعده درروز میتونم شیر پاستوریزه بدم ؟سرد باشه مشکلی نداره؟
- شیر
درود بر شما کودک سه ساله ای دارم که روزی دو یا سه عدد شیر پاستوریزه پاکتی ۲۰۰ نیلی لیتر میل می کنه با توجه به اینکه شیر پاستوریزه حاوی مواد نگهدارنده است آیا برای بچه مضر نیست؟
- اينترنت
باسلام آقاي دكتر آيا استفاده از اينترنت موبايل واي فأي نه..فقط موبايل براي مغز نوزاد ضرر داره؟دختري ٥ماهه دارم كه همسرم دائم با اينترنت سرو كار داره ايا امواج موبايل خيلي براي نوزادم مضره؟
- سرفه الرژیک
سلام پسرم ۸ سالشه الرژی داره چند روزه سرفه هاش زیاد شده اسپری قرص هم مصرف میکنه ولی سرفه هاش زیاده مخصوصا شبها باید چکار کنم ؟؟ و چرا اینطور میشه ؟؟
- گوش و بینی
سلام آقای دکتر سال نو مبارک. دخترم بیمارشماست باتوجه به اینکه متاسفانه مطب تشریف ندارید مزاحمتون شدم .دخترم ۳سال و ۸ماهشه با وزن ۱۴ کیلو مدتی بینیش کیپه خلط پشت حلق داره ازدیروز میگه گوشم درد میکنه چه دارویی بهش بدم ؟ممنون از لطفتون
- شیرخشک
سلام اقای دکتر خسته نباشید نوزادم دوازده ماهه ام دیگ تا الان باشیرمادر تغذیه میشه ولی الان دیگ شیرخشک میخوره میشه بگید ب نوزاد دوازده ماهه هرچن ساعت و ب چه مقدار بایدشیرخشک داد؟
- خلط چرکی
با سلام دخترم ۷ سالشه حدود ۱۰ روزه که سینه اش خلطی شده و سرفه های خلطی میکنه اما تب نداره ولی خلطش زرد است و دهانش هم بو میده .در این روزهای پر استرس همسرم او را دکتر نمیبره .قبلا که این طور میشد و تب هم نداشت دکترش شربت آزیترو مایسین میداد بهش ایا میشه بهش بدم .اگر جواب بله است چند سی سی بدم حدود ۲۰ کیلو .با تشکر
- نفخ کودک یک ساله
باسلام.دخترم ۱۴ ماهشه آلرژی غذایی داره و دارویی ضدتشنج مصرف میکنه..شیرخشک ببلاک ای آر از نوزادی میخوره.رفلاکس پنهان داره...شبا تو خواب با گریه بیدارمیشه زور میزنه تا باد شکمش خالی بشه.ب موادی که آلرژی داره نفخ میکنه و من نمیتونم بفهمم که چیا براش مضره چون ب همه چی آلرژی داره.یه داروی ضدنفخ میشه تجویز کنید برای کودک ۱۴ ماهه با وزن ۱۴ کیلو
- درجه نرمال زردی
سلام درجه نرمال زردی طبیعی برای نوزاد ۱۷ روزه طبیعی که بزن ۳۸۰۰ بصورت طبیعی در هفته چهلم بدنیا اومده چند باید باشه؟آیا درسته که میگن تا ۱۴ درجه طبیعیه؟
- باسلام خسته نباشید سردوساله ای دارم ده روزه سرماخورده داشته خوب میشدکه گلویش عفونت کردپنج باربردم دکترامابهترنشددارودادم گفتن نیازبه بستری نیس چون کمه عفونتش التماس میکنم کمکم کنین چه کنم ایاداروی بهتری سراغ دارین بهم بگین مچکرم شب وروزم یکی شده ممنونم خواهش میکنم جواب بدین
- وزن کم نوزاد
باسلام وخسته نباشیددخترم 9ماهش ووزنش خیلی کمه7کیلو دکترم بردم میگن خوبه ولی خیلی لاغرچکاربایدانجام بدم که وزنش یه خوردزیادبشه

