Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودک ۴ ساله
سلام آقای دکتر من شربت زین گامان رو گرفتم میتونم اینو بجای ایمونس بهش بدم ؟ تشکر
- سلام ببخشید دختر 23روزه دارم موقع مدفوع و ادرار زور زیاد میزنن همه میگن طبیعیه میشه راهنمایی بکنین
- دندان قروچه
سلام آقای دکتر دخترم ۱۴ ماه سن داره و چند روزی هست که مدام دندان قروچه میکنه. گچ دیوار رو هم میخوره. ممکنه به خاطر انگل باشه؟ چطور باید بفهمم دلیل دندان قروچه چی هست؟ به خاطر شرایط کرونا دکتر هم نمیتونم برم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۵ سالشه امسال مهد بردمش ولی از وقتی رفته همش آبریزش بینی و سرفه داره دکترم میبرمش یه مدت خوب میشه دوبار ه شروع میکنه چی میتونم بهش بدم که کمتر مریض بشه ممنون میشم جواب بدین
- سلام..اقای دکتر وقت بخیر کودک ۸ماهه من سرماخوردگیو اسهال واستفراغ موقعی غذا بهش میدم داره قطره پلارژین هم بهش میدم خیلی بی قراری میکند وکالت تهوع دارد
- سلام اقای دکتر پسر ۳ ماهه دارم ۶روزه سرفه میکنه سرفش کمه ولی دوروزه حس میکنم خس خس داره سینش دکتر براس شربت ازیترومایسین وق
یه پسر۳ماه دارم ۶ روزه سرفه میکنه سرفش کمه ولی دو روزه کمی سینش خس خس داره دکتر براش شربت ازیترومایسین وسالبوتامول با اسپره سالبوتامول وروز یک چهارم قرص نیزوپرد۵.نوشت ولی خوب نشده چکارکنم
- سرماخوردگی نوزاد
سلام وقتتون بخیر پسرم هفت ماهشه چند روز پیش دخترم بهش بستنی داده، الآن چتد روزه صداش گرفته، چکار باید انجام بدم؟
- سلام دخترم 7/5لنفوسیت خونش 47خوبه؟
- دور سر
سلام پسرم الان سه ماهه است دور سرش موقع تولد ۳۸ بود الان ۴۳سانتی متر شده امروزبهداشت بردم گفت ببر متخصص، الان خیلی نگرانم
- وزن
سلام و خسته نباشید. پسر ۴ ساله با وزن ۱۴.۵ وزن مناسبی دارد؟ یا وزنش کم است؟
- مدفوع زیاد
من یه دختر ۲ ماهه دارم که روزی ۹بار مدفوع میکند۰وهرچی هم انواع انتی بیوتیک دادم خوب نشده میشه بگید باید چکارش کنم؟
- اسهال نوزاد
سلام خسته نباشید بچه من اسهال هست سبز رنگه مث کف میمونه۴ماهشه
- سلام برای بیماری دست وپا و دهان چه پمادی باید روی ابله ها بزنیم
- یبوست
سلام وقت بخیر نوزاد چهار روزم یبوست داره و شیر خشک بیومیل میخوره چه شیر خشکی مصرف کنم؟
- زور زدن نوزاد 8ماهه
دخترم 8ماهشه و دوسه روزه موقع ادرار زور می زنه آیا عفونت داره
- سلام من ازاین داروبه پسر7ساله ام دادم بدنش و دهانش دونه ریزه ریخته حساسیت چکارکنم
سلام من ازاین داروبه پسر7ساله ام دادم بدنش دونه ریزه ریخته و لب ودهانش چکارکنم
- سلام ببخشید برای یبوست شدید کودک هیجده ماهه چکار کنم
- قد
سلام. دختری چهار سال و نیمه دارم ک قدش خیلی کوتاهه از هم سن و سالها ک هیچ حتی از بچه های ک چند ماه ازش کوچیکترن کوتاهتر هست.چندین بار دکتر بردمش آزمایش گرفتن ازش گفتن خوبه فقط ی کم کم خونه قد من ۱۶۰ و پدرش ۱۷۲هس قد تولدش ۴۴و هشت ماهه بدنیا اومد قد خاله و داییش ویکی از عموهاش بلنده بقیه تقریبا کوتاه هستن بنظرتون باید چکار کنم قد الانش ۱۰۳هس
- مشکلات کولیکی
سلام پسر من 45 روزشه خیلی کش و قوس میده خودشو و اینکه زور زیاد میزنه گریه نمیکنه ها صدای خرخر هم میده مشکل چیه
- الت تتاسلی دفن شده
سلام پسری ۱۰ ساله دارم که از بدو تولد دچار دفن آلت میشد و کامل آلت به داخل شکم کشیده می شد بردم دکتر گفتن بعد دو سالگی خوب میشه اما نشد و هفت سالگی بردم دکتر معاینه کرد و گفت مشکلی نداره و دوباره ۹ سالگی بردم پیش دکتر اورولوژی و دوباره گفتن طبیعی هست و مشکلی نداره الان هم ۱۰ سالش ولی هنوز حالت طبیعی نداره و بیشتر وقتها آلت داخل شکم هست من چیکار کنم مشکل چیه پیش چه دکتری ببرم

