Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب واکسن ۱۸ماهگی
سلام وقت به خیر پسرم واکس 18ماهگی را زدم تب شروع شد من استامینوفن دادم نبش بالا میرفت با پاشویی چون استامینوفن دادم گفتم حداقل نیم ساعت بعد خوب نشد شیاف بزنم نزدیک 30چهل دقیقه طول کشید تبش 38خورده ایبود پایین آمد تبش خوابید حدودا نزدیک چهل دقیقه بعد من من اتاق دیگری بودم شوهرم میگفت قبل تو من کنترل کردم دیدم پیشانی سرد من رسیدم سرش دیدم خوابیده بود ولی دستاشو از بالش برده کمی بالا ولی میلرزد صداش کردم خواب بود بغلش کردم دیدم بدنش هم میلرزد آیا تشنج کرده و سوال دوم اینکه بعد از حدودا یک ساعت بغلم بود شیر میخوردتبش37وخور های بود چند ثانیه لرزد صداش کردم با یه صدای جواب داد آیا تشنج کرده ممنونم جواب دهید
- سرماخوردگی اطفال
سلام دخترم 18ماهشه از خیلی مدت پیش هست که سرما خورده بود وسرفه میکرد پیش چند تا دکتر بردم داروهای مختلفی داد یه مدت خوب میشد ولی هنوزم که هنوزه سرفه هاش مونده بعضی اوقات زیاد بعضی اوقات کم...بهش دارو ازعطاری گرفتم میدم از داروخانه شربت خارجی سرفه گرفتم میدم الان شبا بعداز خوردن شیر سرفه میکنه دیگه نمیدونم چیکارکنم چند مدت دیگه نوبت واکسنش هستش اگه همینطوری باشه واکسن نمیزنن...راهنماییم کنید لطفاً...
- جوش در ناحیه ختنه گاه
سلام آقای دکتر بچه ام دو سالش ی هفته ای جوش در ناحیه ختنه گاهش در اومده این ناشی از چیست و هنگامی که بهش دست میزنم اجازه نمیده ظاهرا در محل جوش در داره پماد بتا او ان ان استفاده کردیم جواب نداد نظر شما چیست
- آلرژی دارویی
سلام آقای دکتر پسرم ۳.۵سالشه متاسفانه سرما خورد بهش شربت سفکسیم دادم دکتر داروخونه گف هر ۸ساعت۵سیسی بده ک بعد از سه بار دادن پسرم دچار کهیر و خارش شدید شد مخصوصا در قسمت جلو و پشت شکمش مدام میکه میخاره من بعد از سه بار دارو رو قط کردم آکا الان دارم دیوونه میشم هنوز بعد از یک روز خوب نشده و خارش داره شربت حساسیت هم ۲دوز دادم ولی بهتر نشده چی بدم بهش آقای دکتر کمکم کنین🙏🙏🙏
- تیک کودکان
پسرم ۶ سال سن دارد و مدت یک ماه است حرکات گردن و فک پایینش بصورت تیک درآمده است اول فکر کردم گردن درد دارد اما الان همش این کار رو تکرار میکنه کمکم کنید
- استفاده از شربت سفکسیم
سلام خسته نباشیندخترم ۳ سالشه یک روز تب داشت امروزم گلوش ی کوچولو التهاب داره و میگه درد میکنه نیاز ب شربت سفکسیم هست ؟ اگر هست چند سی سی باید بهش بدم ممنون
- یبوست کودک
سلام وقت بخیر آقای دکتر ایا کودک دوسال نیم باید هر روز دفع داشته باشه؟ یک روز در میان یبوست هست؟
- خوب شدن اسهال
پسرم دوروزه اسهال و استفراغ داره بیشتر اسهاله..دکتر بهش دمیترون اینا داده.پودر پدی لاکت.. اما اسهالش خوب نشده .میخاستم ببینم اگه شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم بش ایرادی نداره چون فک میکنم عفونت داره معده ش
- دوبینی
ببخشید من دخترم چند روزه دوبینی داره باید چیکا کنم
- سلام نوزاد ۹ماهه دارم خمیربازی خورده
پسرم ۹ماهشه از دیشب احساس میکنم خمیربازی خورده امروز صبح یکم بدانقی کردبعد یهوخیلیی شدید بالا آوردالان بیحاله خوابید خیلی نگرانم میشه لطفا کمکم کنید چیکارکنم البته مهمون داشتیم نمیدونم بچه ها بهش خمیربازی داده یاانگور
- کودک 5سالو دوماه چندسی سی سفکسیم بخوره
سرماخورده و بینش خیلی خلط زرد داره
- دندان قروچه
سلام .بنده دختر 4 و نیم ساله دارم که شبها در هنگام خواب برای دو یا سه بار (تعداد محدود )دچار دندان قروچه میشود . آیا نیاز به درمان دارد ؟
- مولتی ویتامین
عرض سلام دختر بنده 22 ماهه می باشد مصرف قطره آهن و شربت مولتی ویتامین تا چه سنی باید ادمه داشته باشد؟ با تشکر
- مصرف سفیکسیم
برای کودک ۱۰سال با وزن ۲۰کیلو سرما خورده همراه داروی کوریزان و دیفن کامپاد اختلال ایجاد نمیکنید و چه مقدار مصرف شود
- شربت پروفن
سلام.دخترم ۹ کیلو وزن داره تا چند سی سی پروفن میتونم بهش بدن ؟ممنون
- حمام کودک
سلام دکترجان ببخشید پسرم یک سال و سه ماه هست چندروز سرما خورده میشه ببرمش حمام
- وزن کودک و مشکل گلو
سپاس از شما موفق و سربلند باشید
- تب بالا
دخترم بعد از واکسن ۱۸ماهگی تب شدید داره الان ۳روز هست پایین نیومده تب ۴۰درجه هم داشت ک آپوتل زدم الآنم بروفن دارم هر ۴ساعت میدم ولی پایین نمیاد
- وزن کودک
سلام وقت بخیر. پسر ۶ ساله دارم با وزن ۱۶ کیلو. آلرژی داره و لوزه هم داره که دیدید فرمودید فعلا نیاز به عمل نداره. وزنش کمه؟ برای وزن گیری چی میتونم بهش بدم؟
- تیروییدکودک
باسلام پسرم الان ۳ ساله است مشکلی نداردبراچکاب ازمایش ازش گرفتن تیروییدش ۶بوده ایااین مشکلی داره یاطبیعی هست

