Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ابگوشت
سلام آب گوشت میتونم به بچه ۱۱ ماهه بدم ؟
- یبوست نوزاد ۴ماهه
سلام. دخترم آخر ۴ماهگی هست ۳روزه یبوست داره شیر خوردم رو میخوره قطره بایو لاکت هم مصرف میکنم. میشه آبمیوه بهش بدم .ممنونم
- کودک
دخترم یکسالشه ناخنای دست وپاش سیاه میشن میفتن جاش ناخن درمیاددلیلش ممکنه کمبودویتامین باشه؟
- پنیرک
سلام و خسته نباشیداقای دکتر نوزادم 16 روزشه شیر خشک هرسه ساعت 60 سی سی میخوره و مابینش هم اکثرا شیر مادر میخوره الان یکی دوروزه بعضی وقتها در طول روز یه بار تا دوبار به اندازه خیلی کوچولو پنیرک میاره اشکال نداره؟البته خیلی کم و کوچیکه . شربت دل درد هم از امروز بهش دادم. درضمن تو خونه یه بلوز آستین بلند و باشلوارمیپوشونمش خوبه
- مالیدن صورت و دماغ
سلام دخترم ۲ ماه ۲۷ روزشه خوابه که هست صورتشو و دماغشو خیلی میماله و بیدار میشه سرم تکون میده برای چیه؟؟
- درمان سرفه کودک
سلام آقای دکترپسرم ۶ساله وزن ۱۷ کیلوبه علت سرفه زیاد در شب و روز سفکسیم ۱۰۰ دادن چه مقدار بهشون بدم.🙏🌹
- سلام خسته نباشید ی دختر یو و نیم ساله دارم تمام دهنش آفت یا همون برفک زده صداشم یکم گرفته همراه با تب 38درجه هیچی نمیخوره چه دارویی خوبه دنش زودتر خوب بشه
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- درمان اسهال واستفراغ نوزاد
نوزاد دختر دارم ۴۰روزشه از موقع که به دنیا آمده استفراغ واسهال داره اسهال یه بار زیاده ولی دفعات بعد کم طوری که عطسه می کنه مدفوع می کنه شل وابکی هست دکتر باید چکارکنم پیش دکتر اطفال بردمش
- اسهال
سلام پسرم ۹ماهشه نزدیک ۱۰روزه اسهاله روزی ۳ تا۴بار مدفوع داره..دکتر بردم شربت زینکوسولفات.ومینوفلور واسیدفولیک باساشه خوراکی داده...بهتر نشده میترسم آب بدنش کم شه چی کار کنم
- پا کوبیدن کودک در خواب
کودک ۵ ساله م در خواب پا میکوبید علت چیست با تشکر
- استفراغ کودک دو ساله
سلام، خسته نباشید،
من کودک دو ساله دارم که استفراغ دارد طوری که روزی سه چهار بار استفراغ میکند. دکتر بردیم همه آزمایش و سونوگرافی و سی تی اسکن انجام دادیم و چند روزی تحت نظر بود در بیمارستان ولی هنوز هم خوب نشده. میشه بگید چکار کنم.
- کولیک شدید نوزادی
باسلام نوزاد ۱ماهه ای دارم شیرخشک میخوردکولیک بسیار شدید دارد همراه با ریفلاکس از داروهای کولیکز ۵ قطره در هر وعده شیر قطره دایمتیکون هر ۸ ساعت ۱۵ قطره وشربت دنپریدون هر ۱۲ ساعت ۱ سی سی .اما هیچ اثری ازبهبودی نداره از صبح جیغای اوشروع میشود تا ۳ نیمه شب گاهی از شدت کولیک نمیتواند درست شیر بخورد لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید .
- سرفه نسبتا خشک وشدید
سلام.دختر8سالم مدت 5ماه سه بارسرماخورد.بعداز مدتی الان دوباره سرفهای شدیدو تقریبا خشکی داره.بخصوص زمانیکه دراز میکشه.خیلی نگرانشیم.الانم که میگن نبرید درمانگاه.تمام کارهای سنتیوخانگیم انجام شده.ترس ماهم ازهمینه که چراخوب نمیشه.درضمن شربت رینگاویش وبعد کاف استاپ باریج هم دادیم هر8ساعت ولی متاسفانه جواب نمیده.لطفاراهنمایی کنید.باتشکر
- شیرخشک
ایامیتوان به کودک یکسال ونیم شیرخشک ۲داد
- 🌷🌷🌷
سلام آقای دکترازشماممنونم بابت پاسخ سوالاتم شما بهترین وبامعرفترين دکترین ❤❤❤🌷🌷🌷
- قطره آهن
سلام هروخت به دخترم قطره آهن میدم مدفوعش قیری رنگ میشه.یه جایی خوندم که دلیلش جذب نشدن قطره ی آهنه خواستم ببینم به جای قطره ی آهن چه چیزی بهش بدم
- دانه زدن بدن
سلام اقای دکتر.دخترم ۲سال نیم داره صبح که از خواب بیدار شدیهو بدنش دانه زددانه ورم میکنه بعدازچنددقیقه کم میشه دوباره دانه میزنه این دانه زیادشدبعضی جاش کم شدبعضی جاش دوباره همونجا میزنه میخواستم بدونم علتش چیه ممنون
- مصرف مولتی ویتامین
در دورانی که نوزاد داره انتی بیوتیک مصرف میکنه میشه شربت مولتی ویتامین بهش داد در طول روز؟
- لکه های مادرزادی
با سلام دخترم شش ماه داره روی کمر قسمت پایین و همینطور پای سمت راستش لکه های قرمزی داره که زیاد هستند میخواستم بدونم آیا این لکه ها براش مشکلی پیش میارن ؟دکتر که بردم گفتند همانژیومه

