Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- با عرض سلام برای بچه ۸ ماههکه شیر خشک اپتامیل جنیور میدادیم الان که شیر خشک که امتیل جنیور نیس چه شیر خشکی بدیم
- سلام وقت بخیر پسرم ۶ساله هست بعد سه روز تب. وب پس و هانس دونه های قرمز رنگ همراه با خارش هست دلیلش چیه البته جوش های دهانش متورم و دردناک هست
- میوه
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم به بچه ای که شش ماهش تموم شده میتونیم زردآلو و موز له شده بدیم؟؟
- مقداردوزدارو
سلام پسرم 2سال 4 ماهشه با وزن 14 کیلو کوآموکسی کلاو 457 چقدر بدم
- برون روی شدید
سلام اقای دکتر پسری دارم 7 سالشه رشدش کمه عکس از مچ دستش گرفتبم 2 سال کوچیکتره هر چی میخوره دو دقیقه دیگه دستشویی میره
- واکسن انفولانزا
سلام خسته نباشید دخترم هفت سالشه چهار روزه تب وسرفه داره مطب یا بیمارستان میبریم میگن همه همینجورین داروهاشو مرتب بدین ولی چهار روز تب به نظرتون غیر طبیعی نیست ؟ اقای دکتر چی بدم غیر پروفن واستامینوفن که دیگه تب نکنه ماه پیش بهش دگزا زدن بازم میتونیم بهش بزنیم دکتر؟؟
- خرخر بینی،
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه به تازگی سرما خورده ودارو قرص ازیترمایسن میخوره ولی آقای دکتر وقتی جیغ یا گریه میکنه صداش یکمی میگیره و و گاهی بینی اش خر خر میکنه البته موقعه خواب اونم گاهی هست با بینی نفس میکشه علت اش چیه میشه برام توضیح بدید چکار کنم که گرفتگی بینی را چگونه خوب کنم ممنون از لطفتون
- قورت دادن آدامس
سلام اقای دکتر کودک من دوسال و نیمه هست یه دونه آدامس قورت داده مشکلی پیش میاد؟ چیکار میتونم بکنم
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک پنج ساله با وزن ۱۸ کیلو
سلام،دخترم ۵ سالشه و وزنش ۱۸ کیلو هستش،سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده روزی ۲ بار ۳ سی سی، ایا سی سی تجویز شده کم نیست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- گلودرد
باسلام،پسر ۸ ساله من با وزن۵۵ کیلو چند روزی است که وقتی سرش را پایین می اندازد سرگیجه دارد و بوی بد دهان دارد و گلویش تازه درد میکند چه آنتی بیوتیک استفاده کنم؟
- شب ادراری
سلام وقت شما بخیر دختر ۴ساله ایی دارم که از موقعی که به مهد رفت دچار شب ادراری شد الان نزدیک به ۹ماه هست که شب ادراری داره همه نوع آزمایش ،بردن پیش مشاوره انجام شد ولی هنوز خوب نشده چکار باید بکنم
- سلام خسته نباشید ببخشید پسر من کم میخوابه سا نمیخوابه شیرم درست نمیخوره مشکلش چیه
- درمان سرفه کودک
سلام پسرم 4سالسه سه روزه سرفه میکنه دکتر اطفال بردم فایده ندارد چیکار کنم سرفه اش خوب بشه
- خوردن هسته ی گیلاس
دخترم ۴ سال و نیمم چندین هسته ی گیلاس قورت داده مشکلی نداره؟
- بد غذایی و مدفوع سفت
دخترم 13 ماهه هست , بد غذاست غذاهای جامد ومیوه هایی مثل سیب رو می جود بیرون می ریزد , در نوزادی رفلاکس داشت که درمان شد از 3ماهگی تا 8 ماه رانیتیدین و شیر ای آر خورد , از سه ماهگی شیر خشک خورد , نزدیکه یک ماهه که شیر نان 3 رو شروع کردم مدفوعش سفت شده به سختی مدفوع میکنه و زور میزنه بعضی موقع ها موقع مدفوع کردن خون میاد , یه ماهی کنار مقعد هم چیزیی شبیه گوشت اضافه دراومده
- دو روز اسهال کودک دو ساله
سلام
کودک من دوسال و دوماهشه. الان دو روزه روزی چهار بار اسهال میکنه. متونم شربت بدم؟
- کم خونی
دخترم چهارسالونیم هستش و خیلی لاغو وضعیف هست وکم خونی داره چه دارویی خوبه بدم که کم خونیش خوب بشه ممنون
- غده
سلام دو روز رو گردن فرزندم پشت گوش ورمی قد نخود ایجاد شده
- سلام دخترم هفت سالشه همیشه دل درد داره و میگه حس میکنم بو میپیچه تو دهنم تهوع میگیره برای چیه چی براش خوبهلدرد و
سلام دخترم هفت سالشه همیشه دل درد داره و میگه حس میکنم بو میپیچه تو دهنم تهوع میگیره برای چیه چی براش خوبه
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر پسرم 3روز اسهال شده اولین روز استفراغ زد الان خوب شده اما اسهالش فقط ابکیه چون اشتها نداره چیزی نمیخوره، یومیگی قبلا داده بودین بهش دو روز دادم برای اسهالش، دارویی هست ک برای قطع اسهالش بخرم 22ماهشه یا همچنان یومیگی بدم

