Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن یکسالگی
سلام دخترم ۱۱فرودین یکساله شده ولی مریض بود اسهال بود چند روزی و بعدشم سرماخورده الان ۱۰روزیه که هنوز سرفه داره و خلط ولی حال عمومیش خوبه و تب و اینا نداره میتونم ببرم بزنم واکسنشو ؟؟ مهلتش چقدره؟
- وزن بچه
با سلام و خداقوت خدمت اقا دکتر. اقا دکتر دخترم الان 4 ماه و 27 روزشه وزن تولدش 1 کیلو و 670 گرم بوده امروز کشیدیمش 4 کیلو 750 گرم بوذش به نظر شما ایا به بچمون شیرخشک بدیم؟؟؟
- کیست در گردن نوزاد
سلام پسر3 ماه ام روی گردنش کیست داره باید به چه دکتری مراجعه کنم متخصص اطفال یا متخصص غدد یا .... لطفا راهنمایی بفرمایید
- مصرف کپسول امپرازول
با سلام و احترام .دختر 16ماه دارم به خاطر یبوست کپسول امپرازول دکتر براش داده الان نگرانم
- یبوست نوزاد
پسرم ۴ماه و چند روز داره از تقریبا دوماهگی تا الان هفته ایی یا ده روزی یکبار مدفوع میکنه.مدفوع نرم ولی به شدت غلیظ و چسبناکه ب زور پاک میشه..کنار شیر خودم دو الی سه بار شیرخشک کمکی میخوره.چه راه حلی هست؟
- قرص آهن
سلام اقای دکتر دخترم 18ماه داره قطره Mimرو که تجویز کردین نمیخوره ،قطره های اهن رو به زور میخوره قرص اهن برای کودکان وجود نداره؟
- سلام میشه به جای فارمنتین شربت آزیتریمایسین ۲۰۰بدی به کودک
من دوروز شربت فارمنتین دادم ادارش خونی شد .حالا بهش شربت آزیتریمایسین دادم اشکال داره
- ماهیچه
سلام اقای دکتروقت بخیرپسرم۸ماهشه اصلا مرغ دوست نداره چه ماهیچه ای میتونم تو سوپ بریزم بهش بدم؟
- سوختگی مچ پای نوزاد با آب جوش
سلام روزبخیر من خواهرم 6 ماهش هست و مچ پاش رو در بشقاب ابجوش کرد و سریع شلوارو درآوردیم و روی محل سوختگی عسل کوهی زدیم و پانسمان کردیم محل سوختگی یکم قرمز و خیلی کم نقاط پراکنده ای ورم کرده . میشه راهنمایی کنید چه کاری انجام بدیم؟ یا به صورت حضوری به پزشک مراجعه کنیم؟
- سلام پسرم ۷ سالش هست شب اداری داره خسته شدم چکار کنم
- مصرف کیدی لاکت در نوزاد دو ماه
با سلام نوزاد من اسهال شده و مد فوعش ابکی است و سرما هم خورده. مشکوک شدید به امیکرون هستیم. آیا می توانم بهش کیدی لاکت بدم؟ مرسی
- گریمیچر
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم پنج ماه نیم داره وزن 7کيلوميخواستم بدونم چندسي سی بهش گريميچرميتونم بدم
- خروپف کودک
باسلام خدمت آقای دکتر پسرم ۳سالشه وتاالان اصلا خروپف نداشته الان یه هفته ای میشه تو خواب خروپف میکنه لطفا راهنماییم کنین ممنون
- سلام پسرم ۳۸روزه است بردمش دکتربراش قطره ی پدی لاکت تجویز کردالان جوش ریزوانگارکهیرزده چیکارکنم
- سرما خوردگی
نوزادسه ماهه دارم گرفتگی بینی و سرفه دارد چه شربتی بدهم
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۶ماهه هست و ازشیربنده استفاده میکنه الان دوروزه پسرمم یه خورده حدسه میزنه و سرفه میکنه میشه از شربت سیتادین دی سی که خودم میخورم به بچه ۶ ماهم هم بدم ؟؟اگه اره چه اندازه و چجوری بهش بدم
- افتادن زمين با سر
با سلام و تشكر ازسايت مفيد شما پسر دو ساله ي من از ارتفاع ١/٥متري با سر به زمين افتاد و خون دماغ شده همراه با گريه زياد و الان چند روزي هست كه سرش از قسمت پيشاني درد دارد لطفا راهنمايي كنيد ايا اين ضربه خطر و عوارضي داشته ؟ با تشكر
- پیچ تاب وگریه نوزاد هنگام خواب
سلام پسرم دو ماه ونیمه است خیلی گریه میکنه وخواب راحت نداره همش به خودش میپیچه وگریه میکنه از خواب میپره شیر خشک میخوره از کنار دهنش میره بیرون میزارم زمین گریه میکنه ازخواب میپره آرامش نداره
- انگل
سلام دخترم 19ماهشه گفتن انگل داره درمانش رو می فرممایید متشکرم
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر مقاله تون درباره یبوست رو خوندم. ولی بچم واقعا عذاب میکشه الان ۱هفته س دفع نداره گلیسیرین استفاده کردم بی فایده بود، ۷ماهشه از وقتی غذا و قطره آهن خورد اینجوری شد الان میترسم غذا بدم ولی گشنه میمونه. رفلاکس و آلرژی هم داره.خواهش میکنم راهنمایی کنید

