Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید دخترم ۱ سال و ۶ ماهشه سرماخورده سرفه های مکرر داره یکم سرفه اش خلط داره ولی تب نمیکنه چه دارویی بهش بدم
سلام خسته نباشید دخترم ۱ سال و ۶ ماهشه سرماخورده سرفه های مکرر داره یکم سرفه اش خلط داره ولی تب نمیکنه چه دارویی بهش بد
- سرما.
سلام وقت بخیر بچه ۶ ساله دارم آبریزش داره از امروز و سرفه خلطی میکنه و گهگداری تب . چه دارویی براش شرکع کنم آقای دکتر گرامی ؟
- سلام وقت بخیر پسر من ۱۰ سالش هست برای تب وگلو درد شدید شما چه تجویزی دارید ؟
در صورتی که در حال خوردن آنتی بیوتیک است به مدت ۱۰ روز اما امشب دوباره تب کرده علت چیست ؟ داروی مصرف شده در این ده روز فلوکساسین میباشد
- سلام خسته نباشید،ی دختر دو سالونیمه دارم موقع دادن دارو از خوردنش امتناع کرد ما به زور ریختیم تو گلوش وپرید تو گلوش شربت استامینوفن بود،به طور وحشتناکی حالت خفگی بهش دست داد و دهنشم باز نمیکرد،الان بعد نیم ساعت داره هنوز اذیت میشه میشه راهنمایی بفرمایید؟خواهش میکنم زود جواب بدید حس میکنم تو ریه اش رفته
- نگهداری دارو
سلام . شربت تایلوفن تا چند روز بعد از باز شدن و نگهداری در یخچال قابل استفاده می باشد ؟
- گرفتن کودک از پوشک
سلام . کودکی دارم دو سال و یازده ماهه. سه روز است که او را از پوشک گرفته ام . در طی این سه روز.. به شدت از رفتن به سرویس بهداشتی امتناع می کند و از آن وحشت دارد و مدام می گوید نمی توانم . آیا برای گرفتن او ازپوشک عجله کرده ام ؟ و اگر نه راه چاره چیست ؟ باتشکر از شما
- کثیف شدن چشم کودک ۲ساله
سلام برای کثیف شدن چشم بچه ۲ سالم چیکار کنم ،صبح که بیدارشد پلک هاش بهم چسبیده بود
- عرق
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- سرفه. خلط. کودک
سلام. خسته نباشین. از شب یلدا به بعد دختر بزرگم 11 سالش هست دماغ کیپ شد و سرفه هر چی اسپری الرژی داشت دادم بهش. هر چی شربت سرفه بود. ولی همچنان هست خلطی. حالا دو هفته کمتر من و دختر کوچیکم 5 سالش هست اول با عطسه شروع شد از نوع الرژی عطسه میکردم گلو میخارید و الان ما هم سرفه خلطی اصلا خوب نمیشه. روتارین خودم میخورم. به بچه ها هم شربت سرفه میدم. ولی هیچ فایده ای نکرده. الان ما سرما خوردیم یا الرژی هست. چی بخوریم که این سرفه ها قطع بشه. ممنون
- قرمزی پشت
سلام آقای دکترخسته نباشید..دخترم ۳سالشه با۱۳ کیلووزن دکترش شماهستین باشماره پرونده ۶۷۲۲.دخترم پستش قرمزی داره به دنیااومده بودهمونجوری بود..خدمت شمااومده بودم پشت دخترموبهتون نشون دادم شماگفتین بایدپشتشو آمپول زدتاقرمزیش ازبین بره میترسم دیربشه میخواستم بدونم کی بایدآمپولشوزدشما میزنید ممنونم
- ویتامین دی
سلام. پسرم نزدیک سه سال داره. تا بحال چکاپ نبردمش. از دوسالگی به بعد هم مولتی ویتامین نخورده. لازم نیست مکمل ویتامین دی بهش بدم؟ اگر لازم داره چه شربتی و چه اندازه باید بهش بدم؟
- نشت مدفوع
سلام وقت بخیر. دخترم۸سالشه. حدود یک ماهه که نمیتونه مدفوعش رو کنترل کنه کامل هم تو لباسش دفع نمیکنه فقط نشت مدفوع داره. این اتفاق بیست الی سی بار در روز اتفاق میوفته. دیگه خسته شدیم. گاهی سفته و یبوست داره ولی گاهی هم خیس و نرمه
- ویروس
سلام دختر هیجده ماهشه چن روز پیش واکسنشو زدم تب دخترم پایین نمیومد بالای ۳۹میرفت بعداینکه تبش قطع شد دستش پاهاش وباسنش مثل تاول زد ه چیکارکنم رود خوب بشه هیچی نمیتونه بخوره
- سلام دکتر.پسرمن ماه پیش واکسن 18ماهگی زده ولی تازه بدنش جوش قرمز زده وخارش داره ممکن ازواکسن باشه
- ورود شی در بینی کودک
سلام دخترم 4سال و نیم هست 1ساعت پیش یک دکمه داخل بینیش کرد بعدم کمی دماغش خون اومد نمیذاره اصلا دست بزنم به دماغش چه کار باید بکنم
- سرماخوردگی ویروسی
سلام وقت بخیر من دخترم ۲ سالشه سرماخوردگی ویروسی دارد شربت فارمنتین ۶۴۳ دکتر بهم داده خاستم راهنمایی کنید که چند سیسی باید بهش بدم
- سلام بچه 8ماه دارم سورفه و خش خش سینه داره اموکسی سیلین خوبه بهش بدم
- کم اشتهاهست
سلام دخترم چهارساله هست دکترهم بردم شربت ویتامین زینگ پلاس داداه وقطره آهن وگلسیم مصرف کردم فقط خیلی کم اشتهاهست وزن ۹ کیلو
- سلام دختر ۴/۵ دارم سه روز پیش هنگام ادرار سوزش داشت که بعد خوردن مایعات فراوان برطرف شد ولی الان سه روزه تکرر ادرار داره بدون هیچ علایمی
- سرماخوردگی اطفال
سلام دخترم 18ماهشه از خیلی مدت پیش هست که سرما خورده بود وسرفه میکرد پیش چند تا دکتر بردم داروهای مختلفی داد یه مدت خوب میشد ولی هنوزم که هنوزه سرفه هاش مونده بعضی اوقات زیاد بعضی اوقات کم...بهش دارو ازعطاری گرفتم میدم از داروخانه شربت خارجی سرفه گرفتم میدم الان شبا بعداز خوردن شیر سرفه میکنه دیگه نمیدونم چیکارکنم چند مدت دیگه نوبت واکسنش هستش اگه همینطوری باشه واکسن نمیزنن...راهنماییم کنید لطفاً...

