Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام دکتر ببخشید پسرم یک سالشه سرما خورده تک تک سرفه خشک داره بینیشم مخاط داره مثل ابریزش نیست بنظرتون چی بهش بدم نیاز به چرک خشک کن داره؟
- تب کودک
سلام..پسرم نه ونیم ساله ست تب و استفراغ و دل درد داشت مراجعه کردیم آزمایش نوشتندکه گلبول سفید۲۴هزار رو نشون داد.گفتندعفونته و بستری شد.بعدازظهرهمون آزمایش رو گرفتند۱۵هزار بود.دو روز شده بستری هست وهنوز گاهی تب و سر درد و حالت تهوع خفیف داره. نظرشماچیه؟؟ صرفاً عفونته و با دارو خوبِ خوب میشه هیچ اتفاقی نمیفته؟؟
- سلام وقت به خیر پسرم نزدیک ۳سالشه داشتیم خمیر بازی میکردیم
داشتیم خمیر بازی میکردیم تا رفتم براش آب بیارم گریه کرد گفت مامان خمیر خوردم تو گلوم هست الان باید چکار کنم الان نمیدونم خورده یا نه
- زردی نوزاد
2بار از نوزادم آزمایش زردی گرفتم 10 بوده آلن 50 روزش است هنوز زرده چکار کنم
- مقدار مصرف شربت سفالکسین
دخترم ۸ سال و نیم هست با وزن۲۸ کیلو سرماخورده دکتر بهش شربت سفالکسین ۲۵۰ هر ۶ ساعت داده یه قاشق غدا خوری درسته این شربت و دو روزه میخوره مناسبش هست سپاس
- شیرخشک وممنوعتات غذایی
سلام پسر من فاویسم داره میخواستم ببینم شیر خشک که برای این مریضی هست معرفی کنید وممنوعات غذایی چیزهایی که میتونم بخورم شیر خوار هست پسرم
- آلرژی
وقتی سرمامیخوره خس خس میکنه به زورنفس میکشه
- کودک
- غده لنفاوی
باسلام پسرم ۳ سالشه هفته پیش سرما خوردشدید الان ناگهانی دستم پشت گوششش خورد اندازه یه عدس پشت گوش چپشه به نظرم غده لنفاوی خطرناک نبست
- خارش
سلام آقای دکتر خداقوت دخترم ۵ماهشه خارش دماغ داره که نمیتونه بخوابه چند روزم هست پاهاشو میماله بهم ناله میکنه وقتی میخارونم آروم میشه.میشه سیتریزین داد؟
- سلامدکتردخترم۵سالههسهرروزشبادراریدارهچیکارکنمخوببشه
- عوارض ستادین
خاهرم سرما خورده بود براش شربت ستادین دی گرفتن بعد از دو روز بیحاله و شکمش خیلیییی روونه...مدفوعش مثل ابه! ۱۷ ماهشه...الان باید براش چیکار کنیم ببریمش دکتر یا شربتو قطع کنیم؟
- بی اشتهایی
سلام پسربچه ۳ونیم ساله خیلی کم اشتهاست وآزمایش ازش گرفتم کم خونی داشت چند دوره شربت زینک و فوروگلوبین دادم که باز علاعم کم خونی داره و ناخن پاهاش شکننده است آیا باز شربت ویتامین بهش بدم ممنون از راهنماییتون
- گرفتگی بینی
سلام جناب دکتر خداقوت ببخشید پسرم ۱۴ماه هست نزدیک به ۴روز هست موقع شیر خوردن بینیش صدایی مثل خلط داره انگار گرفته هست ولی علائم سرما نداره شاید دوتا عطسه در روز مشکل دیگه هم نداره به نظرتون چیکار کنم
- عفونت چشم
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم سه سالشه سرما خرده سرفه ابریزش وچشم هاش عفونت کرده کلی چرک میزنه بیرون وشبا که میخوابه چشاش باز نمیشه صبا ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
باسلام پسرم۴سالش تب داشت استامینوفن دادم اومدپایین سرفه های کم میکنه انگارخلط داره آبریزش بینی هم داره
- شربت ازیترومایسین ۲۰۰واسه کودک هفت ماهه چقد بدم
- اختلال ۲
سلام آقای دکتر بچه ام یکسال و نه ماهشه نمیتونم جایی ببرمش تا میبرم به همه چی دست میزنه بازار میبرم به وسایل مغازه ها دست میزنه میگم نکن توجه نمیکنه یا داد میزنم جیغ میزنه.به زور دستشو میگیرم میکشم کنار.گاهی بعضی چیزا میگم گوش میکنه بعضی اصلا توجه نمیکنه انگار با دیوار حرف میزنم توجه به صحبتم نمیکنه همش از صبح بیدار میشه با خودش تنهایی بازی میکنه و همش راه میره دست میزنه وسایل گاهی میگم نه نمیزنه .بغل همه میره حرف هم در حد چند کلمه اونم با خودش میگه.اینم بگم کارتون انگلیسی زیاد میبینه کاراشون مدام تقلید میکنه حین دیدن.به نظرتون بیش فعالی داره؟؟خیلی نگرانم.وسایل دست بچه ها میگیره ازشون
- پادرد
سلام.دخترم چهارسالشه همیشه بعدازخوردن غذا دل درد میگیره ودائم ساق پاش درد میکنه .میخواستم دلیل این دو مشکل ولطف کنید بفرمایید
- دردزیرناف بی اشتهایی تب ولرز
دخترم دو الا سه روز بی اشتها شده خیلی کم غذا میخوره الانم تب ولرز کرده چیکار کنم تا صبح هوایی سرده

