Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترده ماهم بعدازعمل قلب
باسلام خدمت جناب دکتردخترده ونیم ماهه ای دارم که حدودچهل روزپیش عمل قلب بازشدوازاون روزتاحالایبوست شدیدگرفته طوریکه خیلی زورمیزنه وگریه میکنه ومدفوعش هم خیلی خشک وسفته دکترپودرپیدرولاکس دادکه اگه هرروزمیخوردشکمش خوب بوددرغیراین صورت نه بعدیه دکتردیگه بردم که شیاف گلیسیرین وآنتی هموروییددادامابازم فاییده ای نداشت بعدشروع کردم به گیاه درمانی که بهش روغن بادام وکنجدوزیتون وشربت انجیروشربت بیلی ناسترهم دادم امابه سختی روزی یک باردفع میکنه فلوس وبارهنگ وانجیرخشک هم فایده نداشت شیرخشکش روهم که ببلاک میدم که میگن ضدیبوسته درون مقعدش روهم باسرنگ روغن زیتون مییریزم لطفاااراهنماییم کنیدچیکارکنم
- واکسن چهار ماهگی
سلام خسته نباشید میتونم واکسن چهار ماهگی دخترم رو با چهل روز تاخیر بزنم
- شیرخشک
سلام دخترم موقع تولد ۲۵۵۰ وزنش بود الان سه ماه و پنج روزه ۵ کیلوشده شیرخشک گیگوز میدادم اسهال میشه میتونم عوض کنم اپتامیل بدم؟
- اگزما
سلام و روز بخیر خدمت آقای دکتر ،دخترم 9ماهشه اگزما زده تو صورتش که خارش قرمزی تورم گهگاهی خونریزی داره 4 دکتر بردم کمی بهتر شده ولی بازم هست چی بزنم کامل از بین بره .ممنون از وقتی که گذاشتین
- درمورد غذای کمکی
سلام اقای دکتر وقت بخیر من پسرم ۵ماهش تموم شد میتونم غذای کمکی بدم بعدنمیدونم ازچی بایدشروع کنم برای برنامه غذایی باید بیام مطبتون؟
- نقطه نقطه
سلام آقای دکتر امروزصبح برا بچه یکساله با شیر پاستوریزه و نارگیل حریره نارگیل درست کردم حالا شب ناحیه پوشکش همش دون دون قرمز هستش اما با فاصله یک سانت.چی بهش بزنم؟حساسیت هست
- باد معده
سلام آقای دکتر نوزادم بیمار شماس رفلاکس داشته شیر خشک ببلاک arبراش تجویز کردین آقای دکتر دخترم عجیب باد معده داره.از نظر شما مشکلی نیست
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام آقای دکتردخترم 50 روزه است تا یک ماهگی هم شیر خودم را میخورد هم شیر خشک ولی بعد از یک ماهگی کم کم شیر خودم رو نخورد الان هم فقط شبا میخوره باید چیکار کنم که هم شیر خودمو بخور هم خشک واینکه چطوری دوباره شیر خودم را بهش بدم
- واکسن
سلام ، میتونم واکسن ۴ ماهگی پسرم رو یک ماه دیرتر بزنم ، ممنون
- دفع مدفوع زیاد
سلام دکتر جان ضمن سپاس از صبروحوصله و بذل عنایت جنابعالی نوزاد ۵۰ روزه دختر داریم که برای درمان سرما خوردگی شربت آموکسی کلاووشربت پلارژین تجویز شده که باعث دفع زیاد مدفوع میشه .تا چندروز باید مصرف کنیم برای درمان
- ریفلاکس
سلام دکترمیتونم بجای قرص اس امپرازول ۲۰به پسرم نکسیوم بدم امپرازولونمیخوره ممنون
- دیدن تلوزیون و نشستن
سلام خسته نباشید من میتونم نوزاد6ماهه خودمو بزارم برنامه کودک ببینه.؟
- سرفه نوزاد۳ماهه
سلام دخترم۳ماهه هس حدود ۱۰روزی میشه سرفه میزنه خوب نشده دکترهم بردمش شربت ازیترومایسین۱۰۰شبی۱نیم سی سی.باشربت سیتریزین ۱۲ساعتی۱سی سی به مدت ۱ هفته بهش دادم بازم سرفه میزنه چکار کنم که خوب بشه ممنونم
- سلام دخترم از موقع تولد تا الان که شیر نان یک بهش میدم درست شکمش کار نمیکنه همش زور میزنه اول نان اچ آ بهش میدادم دیگه گیرم نیومد دکتر گفتش دیگه شیر دیگه جز نان بهش نده شاید رو اسهال بیفته ولی احتمالا به لاکتوز شیر حساس هست چه شیر دیگه ای بهش بدم به جای نان
دخترم سه ماهشه اسهال شده چه دارویی بهش بدم
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- پلانتاژل و فاویسم
سللم اقای دکتر بچه م یک سالشه و فاویسم داره می تونه پلانتاژل بخوره برای اسهالش به خاطر فاویسمش؟
- درباره نوزادم
دخترم ۹ماهشه اب ریزش بینی عطسه داره خیلی هم دکتربردم نمیدونم چراخوب نمیشه میشه راهنماییم کنیدممنون
- گردن گرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۵ روزش هست گردنش کامل سفت نشده وقتی توی بغلم مینشونمش گردنش به پایین میفته ولی غلت میزنه و وقتی روی شکم میذارمش واسه چتد دقیقه میتونه گردنشو بالا بگیره.خیلی نگرانم مشکلی داره که گردنش سفت نشده؟
- شیر مادر بعد از ۱۵ روز برای نوزاد ضرر دارد؟
سلام خسته نباشید پسرم ۴۷ روزشه شیر خشک می خوره ماه اول بهش شیر مادر هم میدادم الان ۱۵ روزه که دیگه شیر مادر نمیخوره بعد از ۱۵ روز میتونیم بهش شیر مادر بدیم یا براش ضرر داره؟خیلی ممنونم
- الرژی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر آقای دکتر شش ماه پسرم تمام شده و شیر خودم رو میخوره از روز اول که بهش قطره مولتی ویتامین وفرنی دادم دور لب و زیر گلو سینش پر از جوش شد احساس کردم به آرد برنج حساسیت داره بجای آرد برنج نشاسته ذرت استفاده کردم ولی تغییر نکرده تا قبل از شروع غذا مشکلی نداشت ممکنه از قطره مولتی باشه از قطره ویتو کبد استفاده میکنه

