Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پدیزان
سلام برای پسرم ۳ سال و ۳ ماه داره باوزن ۱۴ کیلو شربت پدیزان واسه سرماخوردگیش گرفتم چند سی سی باید بهش بدم اقای دکتر؟؟ ممنونم از لطفتون
- قطره استامینوفن پاراکید۲
سلام آقای دکتر
بابت تاریخ انقضای قطره استامینوفن پاراکید گفتید اگر در جای خشک و خنک نگهداری شود تا یک ماه قابل مصرف است. جای خشک و خنک یعنی یخچال؟ یا در دمای اتاق؟
- اسهال نوزاد سه ماهه
سلام . دخترم سه ماهشه یک هفته هست ک دچار اسهال شده قبلش چنروز یبار مدفوع میکرد ولی الان روزی چهار تا پنج بار در روز مدفوع میکنه چه داروی میتونم ب دخترم بدم
- عطسه
سلام اقای دکتر دخترم سرما خورده شربت پلارژین هر ۸ ساعت میدم بهش الان عطسه و ابریزش داره چ قطره ای بدم بهش واینکه استامینفون چند سی سی بدم
- روی پنجه را ه رفتن
سلام، دکتر، دختر ده ماهه ای دارم که وقتی با روروک داره را ه میره رو پنجه پا را ه میره و کف پا رو کامل رو زمین نمیزاره، البته در زمان تولد کمی دکترش مشکوک به کلاب فوت بود که گفتن یک ماهی با ماساژ درست میشه ،سونوگرافی لگن هم بردیم که خوب بود، در سه ماهگی پیش دکتر کریمی متخصص ارتوپد کودکان بردیم گفت لگنش مشکل نداره، مچ پا رو هم گفت مشکلی نداره،و کلاب فوت نداره و خیال ما رو راحت کرد ولی الان تو ده ماهگی در حالت عادی که سر پا نگهش میداریم کف پا رو زمین میزاره، ولی وقتی داره با روروک راه میره فقط رو پنجه پا راه میره، نمیدونم علتش چیه؟ مشکلی هست یا نه؟
- علت مدفوع ابکی و خلط نوزاد
نوزاد چهار ماهه و نیم دارم شیر خشک تغذیه میکنه از دیروز مدفوعش ابکی و همراه خلط هست ممنون میشم راهناییم کنید
- غذای کمکی
سلام خسته نباشید بچم رفلاکس داره ۵ ماهو ۱۵ روزش بود بهش فرنی دادم الان فرنی میخوره دو هفته ک گذشت باید بهش سوپ بدم یا اینکه چون زود بهش غذا دادم دیرتر سوپ بدم؟
- اسهال نوزاد
سلام پسرم دوماهشه الان چند روزه اسهال میره ممکنه به خاطره قطره آد ویوا کیدز با طعم هلو باشه؟؟
- سلام اقای دکتر دخترم ده ماهه است کاغذی دستمال کاغذی میخوره تازگیا هم علاقه پیدا کرده به خاک خاکهای گلدون میخوره از چی میتونه باشه؟
- آزمایشات یکسالگی
سلام وقت بخیر. بچم یکسال و یک ماهشه آزمایشی واسه یکسالگیش انجام نداده. تو این شرایط کرونایی لازمه آزمایش انجام بدیم؟
- خشکی و قرمزی پوست نوزاد
با سلام دخترم از تولد پوستش خیلی زود خشک میشه، جوش های قرمز ریزی روی پوستش میبینم، لطفا راهنمایی کنین
- سرماخوردگی کودک ۱/5ساله
سلام. دخترم یک سال و نیمشه دیشب اصلا تب و علایمی نداشت الان یهو تب کرده و گلوش گرفته صداش هم گرفته ممنون میشم راهنماییم کنید.
- قطره اهن
با سلام کودک من سه سال د یک ماهه است و متاسفانه سی پی قطره اهن نمیخوره و چون جویدن بلد نیست میترسم کمبود آهن پیدا کنه میشه روزی یه دونه قرص فروس سولفات بهش بدم؟
- عرق سرد
پسرم تب نداره فقط موهای سرش خیس آب میشه و گودی زیر چشمش پیش دکتر بردمش امشب ولی عمونی بود سیتریزین داد با شیافت استامینوفنو میترسم تا الان اینجوری نشده بود حتی یکمم تنش یا زیر گردنش یا حتی پیشونیش گرم نیست
- آیا شیر پاستوریزه برای کودکان دو ساله ضرر دارد
- قرص فولیک اسیو
سلام دخترم ۱۴ ماهشه و کم خونی مینور داره دکتر براش فولیک اسید ۱ نوشته ولی نمیدونم بش بدم یانه؟ میخوام ببینم موردی نداره؟ میشه توی آب حل کنم بش بدم یا همینطوری درسته بدم؟
- غدای کمکی
سلام میخواستم ببینم به بچه 11ماهه میشه ماهی داد یا نه؟
- مقدار مناسب سفکسیم برای کودک ۱ سال و ۷ ماه با وزن ۹ کیلو و نیم چقدر است؟
- قطره مولتی ویتامین
سلام من نوزاد چهارماهه دارم چند روز مولتی ویتامین بهم ندادم مشکلی پیش میاد براش اگه بهش ندم ممنون
- سلام نوازد من دختر هست از بدو تولد داخل نهایه تناسلی فکر کنم اسمش مبهل هست رنگش خیلی تیره هست الان آخرهای چهار ماه هستش
از بدو تولد مبهل تیره دهشه

