Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم نه سالشه وزنش25کیلوگرم هست چقد باید بهش بدم
- خونریزی بعدازختنه
سلام خسته نباشیدپسرمن چهارسالشه یک هفته پیش ختنه شده سه بارخونریزی کرده میشه راهنمایی کنیدچی کارکنم؟
- ازمایش
سلام واحترام.پسرم آزمایش ادرار داره.باید ناشتا باشه,؟واینکه قطره آهن وشربت کوریزان سرماخوردگی دادم بهش و صبح مولتی ویتامین دادم..اشکال نداره برا آزمایش ادرار ؟
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم عطسه و آبریزش بینی هم داره با شربت سفیکسیم خوب میشه ؟ شربت سرفه دکسترومتورفان نوشته نباید برای کودک ۴ سال زیر داد خطرناکه .۲.۵ سالشه بچم
- رفلکس کودک 6ساله
پسرم رفلکس داره مرتب بالا میاره اما امروز دل درد داشت دور نافش درد می کرد یه مقدار هم تب داره زردآب میاره بالا.
- سلام اقای دکتر دختر من ۱۹روزه رفته تو ۹ماه و ۶روزه تب و سرفه تکی تکی و بی قراری و دهنشم اف زده اصلان اروم نداشت تبشم ۳۷ نیم ۳۸ ۳۹داشت و قطر استامینوفن میدادم دیر اثر میزاشت همش داغ بود بردمش دکتر بهداشت بهش شربت استامینو فن داد دادم بهتر میشد الانم دو روزه بهتره اما همش گریه و بی قراره و خواب الود و با کوچیک ترین صدا از خواب میپره و گریه میکنه چیکارش کنم و از چیه
- Retirees ‘stunned’ as market turmoil over tariffs shrinks their 401(k)s
Americans nearing retirement and recent retirees said they were anxious and frustrated following a second day of market turmoil that hit their 401(k)s after President Donald Trump’s escalation of tariffs. [url=https://kra41cc.com]kra36 at[/url] As the impending tariffs shook the global economy Friday, people who were planning on their retirement accounts to carry them through their golden years said the economic chaos was hitting too close to home. [url=https://kraken27-at.com]kraken27.at[/url] Some said they are pausing big-ticket purchases and reconsidering home renovations, while others said they fear their quality of life will be adversely affected by all the turmoil. “I’m just kind of stunned, and with so much money in the market, we just sort of have to hope we have enough time to recover,” said Paula, 68, a former occupational health professional in New Jersey who retired three years ago. Paula, who spoke on the condition of anonymity because she feared retaliation for speaking out against Trump administration policies, said she was worried about what lies ahead. https://kra20l.cc “What we’ve been doing is trying to enjoy the time that we have, but you want to be able to make it last,” Paula said Friday. “I have no confidence here.” Trump fulfilled his campaign promise this week to unleash sweeping tariffs, including on the United States’ largest trading partners, in a move that has sparked fears of a global trade war. The decision sent the stock market spinning. On Friday afternoon, the broad-based S&P 500 closed down 6%, the tech-heavy Nasdaq dropped 5.8%, and the Dow Jones Industrial Average fell more than 2,200 points, or about 5.5%.
- اسهال بعد از مصرف انتی بیوتیک
دخترهشت ساله ام بعد از خوردن فارمنتین دچار اسهال و استفراغ شدید شد که داروش رو به سفکسیم تغییر دادن، الان با خوردن سفکسیم هم اسهال شدید داره، چیکارکنم؟!
- سلام.آیامصرف شربت کوآموکسی کلاوبرای کودک۸ساله مبتلابه فاویسم ضرردارد یاخیر.باسپاس
- اندازه مصرف آفاکسیم
سلام ببخشید آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه روزی ۲.۵ سی سی بهش شربت آفاکسیم میدم عوارضی نداره
- بیماری کودکان
سلام وقت بخیر کودک دو ساله س روزه دچار تب و حالت تهوع امروز حالت استفراغ شدید شده دلیلش چیست لطفا توضیح بدهید
- در مورد امپول دگزامتازن
سلام دکتر کودک من که ۵سالشه بخاطر سرفه های مکرر و خشک گفت نصف امپول دگزا تزریق کنه مشکلی که براش بوجود نمیاد??
- کارکردن شکم
سلام آقای دکتر،دخترم 3سالشه وزنش 12/5هست.معمولا یک روز در میان شکمش کار میکنه ولی باحجم زیاد و نرم .اقای دکتر الان که غذای خانواده میخوره شکل مدفوعش طبیعیه؟البته بعضی صبحها یا وقتهای دیگه دست میزاره رو شکمش میگه درد داره .ممنون از راهنماییتون
- سردرد
سلام عیدتون مبارک پسر4ساله دارم که هرازگاهی سردرد داره خیلی شدیدنیست اماطولانی شده
- شربت لیکوآپ
سلام آقای دکتر عزیز پسر ۶ ساله دارم شربت لیکوآپ بدم خوبه یانه چند مدت بدم؟ و اینکه با ایمونیس در یک روز میتونم بدم هر هر کدام رو در یک دوره مجزا استفاده کنم؟
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر.. من پسرم دوسال ونیمشه و۱۲کیلو وزن داره خواستم مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ رو براش بدونم که چقدر باید بهش بدم.. با تشکر
- گلو درد
دخترم ۴سالشه ،حدودا ۱ماهه بعضی وقتا چیز سفت میخوره مثل گردو یا غذایی که خشکه گلوشو میگیره و میگه دارم خفه میشم باید اب بهش بدیم تا خوب شه
- پوسته شدن پشت ناخون و رژیم غذایی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر۱۶ماهه م پوست انگشتش ریش ریش شده پشت ناخونش و خیلی بدغذاس رفلاکس خفیف داره دو دوره امپرازول خورده غذاش فقط چلو هست با ماست چی بهش بدم اشتها آور باشه مرسی
- برای خلط سینه مناسبه؟
سلام دخترم سرمای شدید خورده گلوش چرک کرده اب ریزش بینی ام داره وقتی سرفه میزنه سینش خلط داره و میسوزه و باعث میشه گریه کنه دخترم ۱۱ ماهشه و ۱۱ کیلوهست از این دارو میتونم بهش بدم؟روزانه چند سی سی ممنون ازتون
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی نگرانم من پماد چشمی تتراساکلین رو که دکتر برا بچه دوساله نیمه ام تجویز کرده بود نمیدونستم چقدر باید مصرف کنم ۳ دفعه هر دفعه کامل به اندازه طول چشمش براش استفاده کردم یعنی براش مشکلی پیش میادخواهش میکنم جوابمو بدید دارم ازنگرانی دق میکنم

