Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن
سلام،
دخترم یازده ماهش است و وزنش 8400 است. موقع تولد 3200 بوده. آزمایش ادرار و کم خونی داده که گفتن جوابش خوب است ولی وزن نمیگیرد و بی اشتها است. لطفاً راهنمایی کنید اگر. اگر داروی نیاز دارد بگویید.
- غذای کمکی نوزاد
سلام اقای دکتر ی پسر ۶ ماهه دارم ک یکی دو هفته ای هست براش غذای کمکی شروع کردم اما اصلا علاقه ای به خوردن نداره دهنشو باز نمیکنه چیکارش کنم وقتی هم ک با کلک بازی دهنشو باز میکنه میزارم دهنش همش اوقش میگیره یاهم تف میکنه از فرنی نشاسته، بیسکویت مادر و پوره ی سیب و موز بهش دادم، چیکار کنم ک یکم غذا بخوره؟؟؟ ایا بزرگتر ک بشه خوب میشه یان؟؟؟؟ ممنون از پاسخگویی شما
- عدم رشد قد و وزن نوزاد
سلام میشه یک مکمل خوب برای نوزاد سه ماهه معرفی کنید
- شربت کالپول
سلام .دخترم ۶ماهشه برای تب بعدازواکسن میتونم شربت کالپول بهش بدم؟وزنش ۶و۸۰۰هست چقدربایدازین شربت بهش بدم؟وچندساعتی بهش بدم.
- خط کف دست نوزاد
نوزادم ۴۰روزشه دوتا دستش یک خط صاف داره با یک ۸زیرش ایا مشکلیه؟
- گردن نگرفتن نوزاد
با سلام آقای دکتر پسرم دو روزه رفته تو پنج ماهگی ولی هنوز کامل گردن نگرفته چند ماهگی کامل گردن میگیره؟استفاده از تاب و گهواره برا مغز نوزاد ضرر داره ؟؟؟؟
- دفع بعد از هر وعده غذا
دخترم یازده ماهشه. چند وقت هست که هرچی بهش میدم بخوره، همون موقع مدفوع میکنه. آیا مشکلی هست؟
- استفراغ نوزاد۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه ام از دیشب هرچه شیر میخوره استفراغ میکنه تب نداشت اما الان یه مختصر تب هم داره اما قبا استفراغ سرما خوردگی داشت ایا استفراغ میتونه از سرما خوردگی باشه؟؟
- غذای کمکی
سلام دکترازکحابفهمیم که باید غذای کمکی رو شرووع کنیم میشه زودتراز۶ماهکی شروع کزد واینکه با چ چیزی شروع کنیم برای وزن گیزی بهتر
- رفلاکس وکولیک
سلام آقای دکترخسته نباشید ببخشید من دخترم ۲۷روزشه هم شیرخودم رومیخوره هم شیرخشک چون شیرخودم کمه تاالان ۴تاشیرخشک عوض کردم دوتاش یعنی گیگوزوتروویتال ای آر یبوست میداد دوباره پپتی جونیور دادم که به محض خوردن دل درد شدید میگیره که هیچ جوره آروم نمیشه توروخدا راهنمایی کنین چیکارکنم؟؟؟؟
- غذای کمکی نوزاد
دخترمن ۴ماهش تموم شده ووزنش۵۲۰۰هست وزن تولدشم ۲۷۰۰بود خیلی کم وزن زیاد کرده ورفلاکس داره میتونم غذای کمکیش شروع کنم ؟ازچه غذایی باید شروع کنم؟سرلاک حریره بادوم ببراشروع خوبه
- آب خوردن نوزاد دو ماهه
سلام خسته نباشین، دخترم استفراغ شدید کرد،خواستم صورتشو بشورم شیر آبو باز کردم ناخواسته دهنش رفت زیر شیر آب،الان خیلی ترسیدم که واسش بد باشه.دخترم یکی دوروزه دوماهو تموم کرده
- غده زیربغل
سلام پسرسه ماهه دارم 10روزی هست که زیربغل سمت چپش یه غده سفت ودردناک درامده دستی واکسن خورده زیربغلش بایدچیکارکنم اقای دکتر خیلی نگرانم بایدچیکارکنم داروش چیه بچه ام خیلی اذیته ممنون میشم راهنماییم کنید
- زردی نوزاد
با سلام و احترام نوزاد من دختر هستش و در روز سوم تولدش زردی اون روی ۱۲/۷ بود و به مدت سه روز زیر نور خوابید و قطره بیلی... همزمان مصرف میکرد و بعد زردی اون اومد روی ۸/۶ دوباره چند روز بعد اومد روی ۱۱ دوباره متخصص به اون قرص فنو... داد تا سه روز ، دوباره زردی اومد روی ۹ حالا در ۱۷ روزیگیش دوباره زردی روی ۱۰/۶ اومده. البته گروه خونی مادر oمنفی و نوزاد Aمثبت هستش و وزن نوزاد در تولددوکیلو و هفتصد بوده و الان سه کیلو و دویست و پنجاه هستش. خواستم ببینم الان زردی روی ۱۰/۶هستش و با شرایط بالا مشکلی نیست ونیاز به مصرف دارویی نیست.
- تب
سلام پسرم 3ماهشه تبش پایین نمیاد باقطره استامینوفن میشه از شیاف دیکلوفناک 50استفاده کنم
- تزریق آمپول دگزا به کودک 22ماهه
سلام آیا آمپول دگزا برای نوزاد هشت ماهه تزریق شده. عوارض دارد؟ عوارضش چیست؟
- واکسن آنبولانزا
سلام. درسته که نوزادی که به تخم مرغ آلرژی داره نباید واکسن آنفولانزا بزنه؟
- ثابت داشتن گردن
سلام وقت بخیراقای دکتر پسرم۵ماه وخوردای داره نمیتونه کامل گردنشوثابت نگرداره گردن میزنه هی میخواستم بدونم طبیعی؟
- سرماخوردگی کودک سه ماهه
سلام من بچه ام الان پنج روزه ک سرما خورده و سرفه های خیلی شدید داره ک نمیتونه بخوابه و استفراغ میکنه بردمش پیش دکتر اطفال یه قطره بینی داد و یه شربت برا تقویت سیستم ایمنی بدنش و یه شربتی ک چرک خشک کن هست ولی اصلا فایده نداره باید چ کنم
- شیرخشک
سلام کودک دو ونیم ماهه دارم به خاطر شیشه شیر که مشکل داشت چند بار ۳۰ سی سی اب را دو پیمانه شیر خشک بهش دادم میخواستم ببینم مشکلی برای دخترم پیش میاد ؟

