Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام پسرم سه ماه است از دیروز تب و اسهال دارد و شیر را با مقدار زیاد بر می گرداند لطفا سریع جواب بدید
- موی سر
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر من میخوام برای تقویت و پوسته سر دخترم به موهای بچه ام که ۵ماهشه روغن زیتون بزنم میخواستم بپرسم روغن زیتون خوراکی مخصوص سرخ کردنی و سالاد که از سوپر مارکت ها تهیه میکنیم میشه زد به موهای نوزاد؟؟
- فاویسم
سلام نوزاد من 35 روزش هست و فاویسم داره. من و پدرش فاویسم نداریم و توی خانواده کسی این ژن را ندارد ممکنه آزمایش فاویسم در 6 ماهگی یا یکسالگی منفی شود؟؟؟؟؟
- دلدرد
با سلام نوزادم دوماهه أست خيلي ميپيچيه تا مدفوع كنه؟خيلي دير بادگلو ميزنه؟ چرا ميپيچه هنگام مدفوع؟
- وزن گیری
سلام پسرم تقریبااخرای هشت ماهگیش هشت وزنش ۸۸۰۰هست قدش ۷۱وزن تولدش ۳۵۰۰بودلاعربنظرمیتددوس دارم تپل بشه چیکارکنم شیرخشک هم اصن نمیخوره ک بش بدم
- غذای کمکی
سلام خسته نباشید میتونم به نوزاد 8 ماهه ام زرده تخم مرغ با ماست مخلوط کنم ؟؟ زرده تخم مرغ با چیز دیگری نمیخوره ،،ممنون
- قد و وزن
سلام خدمت آقای دکتر نوزاد هشت ماهه ای دارم وزن تولد ۳۴۰۰و قدتولد ۵۰ ودور سر هنگام تولد ۳۵ بوده الان که هشت ماهش تموم شده وزن ۷۹۰۰قد ۷۱ودورسر ۴۳میباشد آیا رشد نوزاد من مناسب هستش یا خیر ؟نوزاد من خیلی کم شیر میخوره و خیلی کم اشتها میباشد ازتون ممنون میشم بفرمایین از چه مولتی ویتامین و قطره آهنی استفاده کنم
- خس خس سینه و سرفه
سلام پسرم ۹ ماهشه ابریزش بینی نداره اما سرفه های خلط اور داره موقع نفس کشیدن هم بینیش پر میشه چه دارویی برای قطع سرفه هاش باید داد
- شیر خشک
سلام نوزادی دارم مشکل کلیوی داشت دکتربراش شیرخشک ببلاک کانفورت تجویز کرد الان این شیرخشک درداروخانه های شهرما موجود نیست میخواستم بدونم میتونم ازشیر حشک جایگزینی استفاده کنم نوزادهشت ماهه ۰۹۲۱۷۵۱۴۴۹۶
- سرفه های خلط اور نوزاد ۴۴روزه
سلام من یه دختر ۴۴روزه دارم که از دیروز سرفههای خلط آور داره.مشخصه خلط تو گلوشه هی میخواد بالا بیاره عق میزنه. آبریزش و عطسه هم داره .راه درمانش چیه ؟میتونه دارو مصرف کنه
- سلام اقای دکتردخترم 57روزشه وقتی به دنیااومددورسرش 34بودالان دورسرش شده 40ایامشکلی داره.
- واژن
سلام وقت بخیر دختر شش ماهه دارم امروز متوجه شدم واژنش بوی بد میده ممنون میشم راهنمایی کنین چه کاری باید انجام بدم🙏
- زردی کودک
با سلام و وقت بخیر کودک من با وزن 3150 گرم و بصورت طبیعی متولد شد، در روز دوم تولد زردی کودک بسرعت بالا رفت و ما به بیمارستان مراجعه کردیم و پس از آزمایش متوجه شدیم که درجه زردی به 20.5 رسیده است ، پس از بستری و قرار گرفتن در زیر مهتابی در عرض دو روز زردی در محدوده نرمال قرار گرفت ، سوال بنده این است که از کجا تشخیص دهیم زردی به مغز آسیب نرسانده و بیلی روبین در مغز رسوب نکره است ؟؟(کودکمان دچار حساسیت فاویسم می باشد) سپاس...
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
بچم سرما خورده بینیش بنده و سینش هم خس خس میکنه وسرفه هم میکنه چی خوبه بدم بهش؟
- وزن نامناسب
سلام خسته نباشید دختر من ۵ ماه و ۱۱ روزش هست وزن موقع تولدش ۳۷۵۰ بود الان وزنش ۶۷۰۰ باید تا الان دوبرابر میشد ولی زیر نموداره فقط شیرمادر میخوره چیکار کنم وزنش بیاد بالا
- سرماخوردگی اطفال
سلام خسته نباشید دکتر ؛دخترم ۱۹روزشه از روز اول موبه شیرخوردن دماغش خس خس میکنه ممکنه سرما خورده باشه؟
- تيرگي پشت پلك
علت كبودي پشت پلك نوزاد ٨ ماهه چيست؟ در ضمن وزن گيري نوزاد از ٦ ماهگي تا ٨ ماهگي فقط ٢٠٠ گرم بوده (از ٦٩٠٠ در ٦ ماهگي به ٧١٠٠ در ٨ ماهگي رسيده) آيا بايد شير خشك به نوزاد بدهم
- در مورد سرما خوردگی نوزاد
سلام اقای دکتر پسر من ۴ ماهشه والان سه روز هست فقط نصف شبها نفسش میگیره و سرفه و خلط گلو داره چکار کنم و ایا دیفن هیدرامین ضرر دارد؟
- واکسن و ویروس
با سلام دو هفته هست پسرم ویروس گرفته و با تب و استفراغ شروع شد و اسهال و سرما خوردگی و سرفه هم اضافه شد با مراجعه به دکتر تب و استفراغ قطع شد اما اسهال و علائم سرماخوردگی سرفه خلطی و آبریزش ادامه دارد بعضی روزها هم داغ میشود که استامینوفن میدهم با این شرایط و مصرف انتی بیوتیک تا یک هفته دیگر آیا واکسن یک سالگی که باید یک هفته دیگر تزریق شود انجام بدهم یا صبر کنم تا بهبودی کامل ممنون
- نوزاد
مدفوع نوزاد۳ماهه مثل سفیده تخم مرغ باشه طبیعی هست یا غیر طبیعی

