Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زور زدن بیش از حد نوزاد
نوزاد یک ماهه من بیش از حد زور میزند و صورتش به رنگ قرمز میشود...روزی یک یا دو بار مدفوع به رنگ زرد رنگ میکند تقریبا شل هست... چکار کنیم که نوزادمان اینقدر زور نزند و مشکلش چیست ؟
- وزن بچه وسرماخوردگی
سلام پسرم 9ماه ونیمشه ووزنش 8کیلومیخواستم بدونم کمه یانه؟ اکرکمه چکارکنم بیشتربشه. تندتندهم سرمامیخوره مدام آبریزش بینی داره وسرفه هم گاهی
- Important contributions of spinal care toward morning stiffness and mobility limitations in seniors
- زدن ماسک برای نوزاد
سلام. ۲ ابان نوبت واکسن ۶ ماهگی دخترمه.اگر موقع رفتن به مرکز بهداشت براش ماسک بزنیم مشکل تنفسی پیش میاد براش؟
- غذا
سلام آقای دکتر خسته نباشید برای نوزادم با مرغ و سیب زمینی و هویج سوپ درست کردم صورت و بدنش دون دون قرمز شد خودم فکر میکنم گرمی کرده بخاطر سیب زمینی میشه شماراهنمایی بفرماید اگر گرمی باشه چکار کنم میشه سیب زمینی رو از سوپ حذف کرد نوزادم شش ماه و هفت روزشه باتشکر
- وابستگی ب سینه
سلام پسر دوماهه دارم که وزن گیری خوبی داره وشیرخودم رو میخوره مشکل اینجاست که همیشه باید سینه تو دهنش باشه یعنی وقتی سینه از دهنش بیرون بیاد بیدار میشه و گریه میکنه ولی وقتی سینه تو دهنش باشه آروم میشه پستونک هم نمیخوره چکار کنم آیا مشکلی داره
- اسهال
سلام.پسرم رادمهر کیا که تحت نظر شماست روز یکشنبه به دلیل اسهال پدی لاکت رو شروع کردیم.امروز تقریبا اسهال برطرف شده وبه دفع ۳ بار در روز رسید. اما از عصر دمای بدن 36.8تا ۳۷ درجه شده.ایا باید سفکسیم رو شروع کنم یا مجدد بیاریمش مطب؟۷ ماهه وزن ۹.۵
- غذاي کودک
سلام آقاي دکتر دخترم داخل 10ماه است و از سوپ و فرني بدش اومده پوره سيب زميني هم زياد نميخوره اما غذاهاي سر سفره ميخوره ميخواستم بدونم اشکالي داره به جاي 12ماه از الان بهش غذاهاي سفره بدم؟؟چون غذاهاي خودش رو اصلا نميخوره
- بخورسردیاگرم
سلام وشب بخیر دخترم چهارماه وبیست وپنج روزشه سرماخورده سینه وبینیش گرفته طوریکه شیر خوردن براش سخته ونمیتونه بخوره دکترستیریزین وقطرعچه خوراکی استامینوفن وقطره بینی بتامتازون داده خیلی سرفه میکنه وخلط داره وسینش صدامیده میخواستم بپرسم بخورسرد خوبه یاگرم
- وزنگیری نوزاد 5 ماهه
سلام وقتتون بخیر پسرم 4 ماهگی ک بردم وزن کردم. 6650 بود. الان ک 5 ماه و ده روزش هس شده 7 کیلو. کم وزن اضاف کرده. قبلا بهش شیر خشک میدادم دوماهی هس نمیدم. نیاز هس باز براش شروع کنم؟ یا غذا کمکی بهش بدم؟ یا وزنگیریش عادی بود؟؟
- گریه کردن بچه
سلام اقایه دکتر خسته نباشید بچم تو شیش ماهه که شیر خشک نان ۲ میخوره و سرلاک که بعداز خوردن گریه میکنه انگار معده درد میگیره چون دمر میخوابونمش اروممیشه بنظرتون ازچیه ؟ممنون از پزشک خوبمون
- سرلاک گندم و خرما
سلام آقای دکتر بچم ۸ماهش تموم شده براش سرلاک گندم به همراه خرما و شیر گرفتم میخواستم بدونم آیا در این فصل تابستان با وجود خرما در سرلاکش که خرما گرم است خوردنش مشکلی دارد؟؟
- هفت ماهه ۹کیلو سرفه میکنی شربت ازیترومایسین گرفتم چند سی سی بدم
- یبوست نوزاد 2ماه
سلام من نوزاد دو ماه دارم که شیر مادر تغذیه میکنه چهار روزی میشه مدفوع نکرده خیلی نگرانم
- تب
- ضربه به سر نوزاد
- صدای خرخراز بینی نوزاد
باسلام. نوزاد ۵۰ روز که گاهی اوقات در بیداری از انتهای بینی اش صدایی شبیه خر خر کردن بیرون می دهد که درست شبیه خر خر کردن بزرگسالان است ، با این تفاوت که در هنگام بیداری کودک شنیده میشود. نوزاد تحت درمان کولیک و برفک خفیف دهان است.لطفا راهنمای کنید.باتشکر
- سرفه خشک و سرما خوردگی کودک پنج ماهه
سلام وقت بخیر.نوزاد پنج ماهه دارم سه هفته هست که سرفه میکنه به خصوص در شب.دکتر هم بردم اسپری بهش زدم داروی حساسیت داده آزیترومایسین هم داده ولی هنوز خوب نشده چیکار کنم؟
- صدای بلند نفس
سلام
یک نوزاد چهل و شش روزه هست که موقع خواب نفس میکشه از صدای بلند نفس بیدارش میشه. موقع بیداریم بعضی وقتها این کارو انجام میده. دلیلش چیه؟
- تعداد طبیعی ادرار
دختر چهار ماهه که از شیر خشک وشیر مادر تغذیه میکنه چند بار در روز باید ادرار داشته باشه؟ چه موقع تکرر ادرار محسوب میشه؟

