Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسر ۱۳ روزه دارم که چند روزی است موقع شیر شیر خوردن و خواب و اکثرا شبها حالت دل پیچه دارد و مدام زور میدهد و قرمز میشود و خواب ها میق ندارد.و در خواب مرتب ناله میکند.چه کار باید بکنم؟قطره بی بی کر خوبه بدم؟و اینکه شبها مرتب در خواست شیر میکنم و من یه ساعت متوالی شیر میدهد باز انکار گرسنه است چه کنم؟.
- مولتی ویتامین
سلام پسر ۴ ماهم یه هفته است که مولتی ویتامین نخورده . البته بیشتر وقتا که بهش میدم نمیخوره و بیرون میاره . ایا حتما باید بخوره نخوره ضرر داره براش
- استفراغ بعد از واکسن 4ماهگی
با سلام خدمت شما بزرگوار نوزادم را برای واکسن 4ماهگی بردم قبل ان طبق دستور پزشک قطره اسنامینوفن داده شد ، بعد از واکسناسیون و دادن سه نوبت 4ساعته قطره نوزاد دیگر تمایل به خوردن قطره ندارد و با خوردن کمی از ان استفراغ کرد. ایا این امر طبیعی است؟ قطره برای یک نوبت به تعویق بیافتد ایرادی نداره ؟
- شیر نخوردن نوزاد ۳ ماهه و ریفلاکس
شیر نخوردن نوزاد ۳ ماهه و ریفلاکس دخترم شب ۱۲ میخوابه تا ۷ بیدار نمیشه نگرانم
- سرفه نوزاد۲۱ روزه
سلام خداقوت نوزاد بیست روزه ام سرماخورده اولش یکم تب میکرد استامینوفن دادم تبش خوب شد الان سرفه میکنه چیکارش کنم چ شربتی بدم بهش دسترسی به دکتر ندارم لطفا راهنمایی کنین
- استامینوفن با شیرخشک
سلام وقت شما بخیر میشه قطره استامینوفن رو با شیر خشک مخلوط کرد؟ چون تحمل نمیکنه و بالا میاره .ممنون
- در مورد شیر خشک
سلام خسته نباشید..دختر 4 ماه و نیم دارم..4 ماهگی وزنش 6 کیلو و 50 گرم بود..شیر خشک بهداشت (شیر یارانه ای) میخوره..چون در ابتدا سهمیه کمکی شامل شد الان دیگه براش کمه و در کنارش شیر خشک نان 1 میخوره..یکی از آشنایان چند قوطی شیر خشک آپتامیل برام اورد..مشکلی نیست چند وقتی در کنار شیر بهداشت،شیر خشک آپتامیل هم بهش بدم؟ دیگه بعدش دوباره نان 1 بهش میدم. مشکلی نیست؟
- سلام من پسر پنج ماه دارم عمل کلیه هم کرده وقتی بعل میکنم پاهاش کبود قرمز میشه از چیه
سلام
- سرماخوردگی
نوزاد حدود سه ماهشه. خیلی وقته یه سرماخوردگی خفیف داشت که سینش خس خس میکرد و خرخرم داشت. الان سرماخوردگیش بیشتر شد سرفه هم داره
- دانه های قرمز
سلام وقت بخیر. پسر هشت ماه و نیمه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره و شیر مادر میخوره. دیشب از ساعت ۳ شب شروع به گریه های مداوم کرد. بهش ۱۰ قطره پدی لاکت دادیم و با ماشین دور زدیم بعد از نیم ساعت آروم تر شد و خوابید. اما تو خواب بی قراری می کنه. روزش آب انگور خورده بود. فکر می کنم به اون آلرژی شده. امروز رو شکمش و پشت کمر و زیر گردنش دونه های ریز زیرپوستی قرمز زده . یعنی آلرژی شده؟ بجز پدی لاکت چیزی هست بتونم بهش بدم؟ یا لازم نیست؟
- نوزادان
سلام ببخشد پسرم یک سال و نیم هستش الان ۴ روز دارم آموکسی کلاو بهش میدم ولی گلوش خیلی خلط داره اصلا بهتر نشده چی بهش بدم .
- سرفه خلط دار نوزاد ۲ماهه
درمان سرفه خلط دار نوزاد ۲ماهه
- سلام بچه دو ماه دیروز ازمایش دادممیگ انزیم کبدش زیاده لطفا کمککنید چیکار کنم
لطفا بگید چیکار کنم آیا این آنزیم خطرناک هس یانه
- کار نکردن شکم نوزاد 3ماه ونیمه
سلام خسته نباشین نوزاد پسرم س ماه وبیست روزشه و یک ماهه ک چون شیر خودم خیلی کمه و سیر نمیشدو همش هم بالا میاورد شیر خشک بهش دادم،ولی بخاطر شرایط بدو کرونا نتونستم دکتر ببرمش و با توضیح شرایطش برای دکتر داروخونه،براش شیرخشک گرفتم...اول ببلاک ای ار که خوب بود و ی مدت خورد ولی دیگ نخورد،اپتامیل ک شکمش کار نمیکرد و الان هم بیومیل ای ار ک روزای اول خوب بود ولی الان بازهم شکمش کار نمیکنه...چندبازم در روز شیرخودمو میدم ک خیلی کمه...برای اینکه شکمش کار نمیکنه اذیت میشه و شیاف گذاشتم براش...میدونم ک باید ببرم دکتر حضوری ولی اخه شرایط بده ...ت رو خدا شما پیشنهادتون چیه
- بیش فعالی
سلام،دخترم نه ماهه هستش، بسیار پر جنب وجوش هستش،شبها تا ساعت دو شب نمیخوابه وکلی باهاش کلنجار میریم تا بخوابه، تو خواب هم خیلی غلت میزنه و چندین بار بیدار میشه، در طول روز هم خیلی بیقراری میکنه و وعصبانی هستش، معمولاً هر چیز دستش میدیم با عصبانیت پرتاب میکنه و خیلی نق نقو هستش، دکترش معتقده که این نوع تیپ شخصیته و جز نوزادان باهوش وهیجانی هستش، ولی به نظرم این رفتارها ممکنه نشان دهنده مشکل باشه، آیا میتونه نشانه بیش فعالی باشه ویا مشکل دیگه ای باشه، البته یک مدت یک نوع حرکات لرزشی خفیف داشت که بردیمش متخصص مغز واعصاب کودکان خانم دکتر بید آبادی،ایشون نوار مغز گرفتند وگفتند که سالمه و تشنجی در کار نیست و این یک حالتی هست به اسم شادرینگ که خود به خود برطرف میشه، البته لرزش ها برطرف شده ولی بدخلقی و بدخوابی همچنان هستش، آیا این میتونه در آینده تبدیل به بیش فعالی بشه؟
- غذاي كمكي
سلام خسته نباشيد پسر يازده ماهه ي من خيلي بد غذاس هيچي جز نميخوره گاهي اوقاتم اگه بخواد بخوره ي قاشق كوچك غذا ميخوره اگه ميشه راهنماييم كنيد بعد همون ي قاشقو اگه ي كوچولو حجمش زياد باشه خيلي ببخشيد عق ميزنه راهنمايي بفرماييد ممنون
- صدا کردن مفاصل
سلام اقای دکتر نوزاد سی وپنج روزه دارم که موقع برداشتن و گذاشتن مفاصلش صدای تق تق میده. علتش جیه؟ و چیکار باید بکنم؟
- الرژی به پروتئین گاوی
سلام اقای دکتر دختر من ۶ ماهشه به پروتئین گاوی حساسیت داره و حدود ۲ ماهه که شربت کتوف روزی دوبار ۱ سی سی استفاده میکنم خودمم رژیم کامل دارم و لبنیات و اجیل و مواد الرژن نمیخورم بازم دختر من خواب خوبی تداره و اگزمای صورتش خوب نشده چیکار باید بکنم لطفا راهنماییم کنین ممنونم
- کیپ بودن بینی
سلام آقای دکتر دختر ۷ ماهه دارم از دیروز تا حالا بینی اش کیپ است و خیلی بی قرار است خواهشا کمکم کنید خیلی نگرانم
- شیرنخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد دختر ۳ ماهه دارم با وزن ۵۸۰۰ که از ابتدا شیرخشک نان ۱ میخورد الان ۱۰ روز میشهکه از شیر خوردن امتناع میکنه و تو خواب به زور ۹۰ سی سی میخوره کلا فاصله شیر خوردنش به ۵-۶ ساعت رسیده شیشه شیرش رو عوض کردم شیرش رو در درجات مختلف گرم و سرد بهش دادم حتی قند هم بعضی مواقع یه کوچولو انداختم تو شیرش فایده ای نداره میشه راهنمایی کنید مشکلی براش پیش نمیااد

