Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- تعویض شیرخشک ومشکل دلدرد بچه
سلام بچه من 45روزشه و شب نمیخوابه. دلپیچه داره. شیرخشک هم گیگوز 1 استفاده میکنیم. ولی رشد خوبی نداشته و دلدردشم خوب نشده. میتونم شیرخشک را عوض کنم؟ وچه شیرخشکی مناسب میدونید
- سرفه نوزاد ۱۰ ماهه
سلام نوزاد ۱۰ ماهه سرفه می زد بردم پیش متخصص دارو سالبوتامول داده و آزیترو ماسین وگفتن اگر بی قراری کردن آزیترو ماسین را استفاده کن الان آزیترو ماسین را شروع کردم سالبو تامول را قطع کنم یا هنوز استفاده کنم
- غذا دادن برای نوزاد ۴ ماهگی خوب یا خوب نیست
- شلی نوزادان آسیب های مغزی
کودک یک ساله دارم نمیشینه چیزی دست نمیگیره دندون درآورده ولی شکسته نگرانم مشکلش چیه
- لکهای سفید
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسرم نزدیک ۴ماهشه از دوماهگی لکهای سفید روی کمرش زد الان این لکها بزرگ شده و زیاد تر روی کمر وباسن روی لپش هم زده دوطرف میخواستم بدونم اینا چیه وایا خطرناکه باید به چه دکتری مراجعه کنم خیلی نگرانم
- مشکل بعد از ختنه
نوزاد هفت ماه ای دارم در دو ماهگی اورا ختنه کردیم،بعد از بهبود زخم تا الان آلت نوزادم مخفی می شود و فقط با فشار دادن بیرون می اید ایا خطرناک است
- استفراغ نوزادزیرچهارماه
آقایه دکترگفتیدبایستی معاینه گرددشایدنیازبه آزمایش باشه چه آزمایشی
- بررسی نتیجه ازمایش خون
سلام تقاضای برررسی و خواندن جواب آزمایش خون نوزاد دو ساله را دارم .برای خانواده ای از منطقه محروم هست که توانایی مراجعه مجدد به پزشک را ندارن.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید و در صورت امکان اگر با توجه به جواب آزمایش، نیاز به دارویی هست بفرمایید که در اسرع وقت انجام بدیم.
- حساسیت به پروتئین گاوی
با سلام پسرم 10 ماهشه وزن تقریبا 11 کیلو شیر خشک ببلاک مصرف میکرد سرماخوردگی همراه با تب گرفت اسهال شد آزمایش مدفوع داد حساسبت به پروتئین گاوی داشت جواب 310 بود دکترش شیرخشک آپتامیل پپتی براش نوشت الان بعد از دو روز مصرف دوباره اسهال شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- نخود فرنگی
سلام بوی. نخود فرنگی هم برای فاویسم مضر هستش
- سرفه
سلام پسر من دو ماهو نیمشه با وزن شش و نیم سرفه میکرد بردم دکتر شربت ازیترومایسین ۱۰۰داده روزی سه و نیم سی سی ایا این اندازه زیاد نیس
- شیر نوزاد
سلام،یه سوال داشتم اگه وزن گیری نوزاد باشیر مادرخوبه،میشه بازم براش شیر کمکی گرفت؟براوقتایی که مادر بیرونه،کارداره پیش بچه نیست؟دوشیدن هممیدوشمامابرای تایمای کم، منظور من الان تایمای بیشتره مثلا چندساعت نباشم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ماهشه سرماخورده فقط کمی ابریزش بینی و عطسه داره داروی خاصی میشه داد یا فقط همون قطره سدیم کلراید برزیم براش؟
- تب کودک همراه سرفه
سلام چهار روز پیش نوم ناگهانی تشنج کرد رسوندیش بیمارستان آزمایش خون و ادرار ازش گرفتن عفونت نداشت الان چهار روز بیمارستانه تبش پایین نیامده ۳۸ ۳۷ درجه تبش تورو خدا راهنمایی کنید ۹ ماهشه
- سلام اقای دکتر نوزاد4ماهه دارم شدیدا گریه میکنه نمیدونم کولیک هست یان هرکار. میکنم آروم نمیشه
- شیرخشک
سلام خسته نباشید پسرم 4ماهشه اشکال نداره شیرخشک رابا شیر خودم مخلوط کنم وبدم متشکرم.
- وجود مو در چشم نوزاد
سلام وقت بخیر بنده پسر 2 ماه ای دارم که داخل یکی از چشم هایش یک تار موی نازک اما حدود 1 سانتی وجود دارد. این مو گاهی کاملا در وسط مردمک چشمش دیده می شود و گاهی اصلا دیده نمی شود. از آنجایی که این مو از چند روز اول بدنیا آمدنش وجود داشت. راهی برای در آوردن آن بلد نیستم ممنون میشم راهنماییم کنید. و اینکه وجو این مو در این مدت برای بچه مشکلی ایجاد نمی کنه؟ چون نه گریه ای بابت این قضیه داشته و نه ظاهرا اذیت میشه
- واکسن آنفولانزا
سلام دکتر دختر من یکسالشه تقریبا یک ماهونیم پیش واکسن آنفولانزا اینفلوواک رو نصفش رو برای دخترم زدم حالا از یک نفر تو مرکز بهداشت شنیدم که باید دوبار هر دوبار نصفش روبزنی که تاثیر بهتری داشته باشه الان من یکی دیگه بخرم نصفش رو بزنم لطفا راهنماییم کنید مرسی
- پاسخ بهدادن شیر خشک
سسسلام پسرهفت ماه دارم که چند روزی اسهال بود دختربهش شیرخشک ببلاک ال اف داد میخوام بدونم همین رو ادامه بدم یا شیر خشک نان ۲روکه قبلاً میخورده بهش بدم؟ازنظرشما کدام شیر خشک بهتره؟؟لا@masumeh_hosseiniporسمسلام پسری هفت

