Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- الرژی به پروتئین گاوی
الرژی به پروتین گاوی دار شدید بعد قطره اهنش تافی شیری هست هروز جوش هاس قرمز میزنه بنطرتون قطره رو حذف کنم،
- وزن نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم وقتی بدنیا آمد وزنش ۲/۷۵۰ بود و الان شش ماه داره وزن ۶/۴۰۰ و قد ۶۵ سانت میخاستم بدونم طبیعی هستش ؟ شیرمادر میخورد اما ۲ ماه شیر خشک هم میخوره
- شش ماهگي
بإسلام دخترم وارد ٦ماهگي شده وارد پنج ماهگي شد فرني برنج مصرف كرد،وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٦٠٠ ٢٠روز فرني برنج مصرف كرد وارد شش ماهگي شده چي ميتونم بهش بدم بخوره الرژي ب پروتين هم داره و رفلاكس
- وزن نوزاد
سلام دکتر خداقوت پسرم با وزن سه کیلو به دنیا اومد ولی روز بعد شد دو کیلو و نهصد الان هفت ماه و بیست و چهار روز هست وزنش هفت کیلو وصد شده متعادل هست یا کمبود وزن داره
- سلاموقتبهخیربچهششماههدارمابتداسرفههایخشکداشتبعدبراشآموکسلیناوردمروزیسهبارهربارسهتاقطرچکانپربهشمیدمولیهنوزشسرفهمیکنهیههفتههمگزشت
- عفونت ادارای
با سلام خدمت آقای دکتر میخواستم علایم عفونت ادراری در نوزادان زیر یک ماه را بدانم
- ادرارسوختگی نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم ۱ ماهی هست پایش سوخته هزار نوع پماد زدم اما اصلا خوب نشده توروخدا کمکم کنید
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام و احترام کودک دوماه ای دارم که شش روزه شکمش کار نکرده چه راه حلی برای این موضوع هست ؟
- کولیک
کولیک درنوزادان ازچ زمانی شروع میشه وچه زمانی ب پایان میرسه.
- مشکل تناسلی نوزاد
- بتامتازون
سلام من یک دختر ۳ ماهه دارم که شیر مادر می خوره. خودم مریض شدم فقط گلودرد و سرفه داشتم دکتر برام آمپول بتامتازون و آزیترومایسین تجویز کرده آیا تداخلی با شیردهی ندارن ؟
- جوش
جوش زیر چانه
- زینک
با سلام ایا زینگ سولفات باز شده تا چند ماه قابل استفاده است
- ریفلاکس
بچم از ٣ماهگی دیگه وزن نگرفت بردم دکتر سیاری گفت ریفلاکس داره الانم با لانزوپرازول یه ماه وزن میگیره یه ماه نمیگیره الان٨ماهشه ٧ونهصد وزنشه یک ماه که از غذا کامل افتاده چیکارکنم لطفا کمک کنید وزن تولد٣٢٨٠بوده
- زورزدن نوزاد دختر هنگام ادرار
دخترم ۳.۵ ماهه است.حدود ۴۰ روزه متوجه شدم موقع ادرار زور میزنه.ولی هیچ گریه و ناراحتی دیگری نداره.فقط موقع دفع ادرارزور میزنه.البته بگم دخترم انوس بسته بوده و یک روزه بود که عمل شد.حالا چیکار کنم لازم است کاری بکنم.یا طبیعیه
- کم کردن آب بدن
سلام. شما فرمودید شیر دادان را افزایش دهم ولی من مشکلم اینه که جدیدا خوب شیر نمیخوره کم میخوره واسه همین کمی لاغر شده و کمتر ادرار میکنه. مدفوعش هم آبکیه چیکار کنم؟
- سلام نوزادمافاویسم داره آیاقطره کولیکزبراش ضررنداره بهش بدم چون نفخ داره روزی چندباربهش بدم
- یبوست
سلام اقای دکتر پریروز پسرم اوردم پشتون برای معاینه یبوست شدید داشت تمام مراقبت ها انجام دادم ولی بازهم شکمش سفته خیلی داره زور میزنه و ناراحتی میکنه شکمش کار نمیکنه چه چیزی بهش بدم که شکمش روون بشه دارویی یا چیزی که خوبش کنه
- آزمایش مدفوع
Rbc:10_12 Wbc:many
- علت خون آمدن از نوک سینه نوزاد
سلام و وقت بخیر، من یک پسر ۱۶ ماهه دارم دیروز زیر پیراهنیش جای لکه خون بود نزدیک نوک سینه چپش، اگر فشار هم میدی یک قطره ازش خون میاد دلیلش میتونه چی باشه، خیلی نگرانیم، به خاطر این شیوع کرونا هم میترسیم ببریمش دکتر، در ضمن در یک سالگی ازش آزمایش cbc و ptو ptnگرفتیم که نرمال بوده، ممنون میشم راهنمایی کنید

