Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن
سلام آقای دکتر من فردا بچه ام چهار ماه و ده روز میشه یعنی ۱۳۰روزه کم وزن میگیره شیرم خوب سیرش نمیکنه وزنش ۹روز پیش بود ۶کیلو ۱۵۰ آیا میشه بهش مقدار کمی سرلاک گندم بدم؟
- وزن نوزاد ۷ماهه
بچه ۶ماه و نیم دارم خوب غذای کمکی میخوره اشتهای خوبی هم داره ولی وزن گیری زیادی نداره شکمش زیاد کار میکنه روزی چهار پنج بار
- شربت
سلام آقای دکتر آیا این شربت های تقویتی که در داروخانه ها وجود دارد برای نوزادان و کودکان آیا این شربت بدون عوارض هستند مثلا شربت آهن خارجی و هزاران گونه شربت
- زردی نوزاد
سلام جناب دکتر من نوزاد 50 روزه دارم که زردیش هنوز پایین نیومده همون 13 هست دکتر قرص فنوباربیتال داد بهش دادم، ولی الان هرشب دارم گریه میکنم چرا بهش دادم میترسم عوارض داشته باشه ممنون میشم جواب بدین
- سلام خسته نباشید . آقای دکتر دختر من دوماهشه ویتامین آد رو دوبرابر بهش میدادم یعنی دو میل الان سوالم اینکه خدایی نکرده براش مشکلی پیش میاد ؟ من الان باید چیکار کنم ؟ میشه راهنماییم کنید ممنونم
- علت گریه کودک ۹ ماهه در خواب حدود ۶ ماه هست که هر نصفه شب در خواب گریه میکند
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام دوقلوهای من مریض شدن الان ۲۰روزی میشه از وقت واکسن میگزه هنوزم خوب نشدن .ایا بزنم واکسنشو ؟
- اسهال
سلام دخترمن ۱۰ماهشه ده روزه اسهال داره دکتربردم ازمایش گرفتن میگن مشکلی نداره دارولازم نداره ولی دخترم خوب نشده عرق سوزم شده
- تب مداوم
باسلام پسر يازده ماهه اي دارم ك دوشب است تب مداوم ٣٨تا٣٨/٥دارد هر٦ساعت به او استامينوفن دادم قطع شد و بعد از هر ٦ساعت مجدد تب دارد لطفا راهنمايي بفرماييد چه كنم
- جواب ازمایش
دخترم ده سالشه دل درد داره بردم دکتر ازمایش نوشته که تو ازمایش wBc بالا ست به همرا ه اون هلیکو باکتری هم بالاست که دکتر نوشته اندوسکپی واقعا نگرانم ممنون میشم جواب بدین
- خوردن کاغذ روزنامه توسط نوزاد 6ماهه
سلام آقای دوکتور پسر 6 ماهه من یه توته از روزنامه رو خورده آیا برایش خطر دارد لطفا کمک کنید
- با سلام دکتر جان نوزاد ۵۰روزه دارم از دیشب سرفه میکنه چکار باید کردممنون میشم
- شربت ایموناس
با سلام و وقت بخیر آیا میشه به کودک یکساله شربت ایموناس بدهیم؟ اگه بله روزی پند سی سی؟ ممنون
- مقدار مصرف سفکسیم
پسرم 8ساله با وزن 26چقدر باید از شربت استفاده کند
- گرسنگی نوزاد
سلام اقای دکتر. نوزاد یک ماهه کولیکی دارم . مدام گریه و بیقراری میکنه و این وسط من نمیدونم کدوومگریه ش مربوط به گشنگی ش هست. از کجا بفهمم گشنه ش شده یا گریه هاش مربوط به دلدرش هست؟ از روی ساعت مشخصی شیر بدم یا راه دیگه ای هم هست؟
- تب اطفال ۱۱۳ ماهه
سلام ببخشید پسر من ۱۳ ماهشه ،از دیشب تب داره و هیچی نمی خوره ، هر بار استامینوفن میدم بعد اون بلا میاره،الان پاداکید گرفتم می خوام بدونم برای بچه که ۹ کیلو خورده وزنشه چند قطر باید بدم، یا شیاف چند عدد بزارم
- سلام وقت بخیر پسرم هشت روزشه و زیر بیضش قرمزه داره پوستش نازک میشه بردمش دکتر گفت بازش بزارید و پماد داد میترسم چیزی باشه ؟هنو خوب نشده پماد کالاندولا مصرف میکنم
سوختگی بیضه
- بیماری
سلام وقت بخیر بچه ۵ ساله دارم میخوام بدونم سرماخورده فقط پلارژین بدم ؟ برم هگزین و هانی تیم رو کی شروع کنم ؟ چون لوزه داره دکتر سری قبل این رو داده بودن
- تفسیر آزمایش خون نوزاد
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر در آزمایش پسرهشت ماهم MCH بیست وچهار بود MCVH هفتادوسه بود و نتروفیل 15 بود. مورد نگران کننده ای هست؟
- نالیدن و دردشکم
سلام خسته نباشین پسرم یکسال ونیمشه و الان به مدت دوشبه که تو خواب میناله و شکمش رو بالا میبره لطفاً کمکم کنید اصلا خواب نداره ،،لطفا بهم بگین چ غذاهایی بهش بدم ممنون میشم راهنماییم کنین

