Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تأخیر در واکسن یکسالگی
باسلام عرض ادب و احترام و خسته نباشید تقریبا دو ماه و نیم واکسن یکسالگی دخترم عقب افتاده به دلایل مریضی و... میخوام فردا ببرم برای واکسن آیا مشکی بوجود میاد؟برای دوز بعدی چکار باید بکنم چه مدت زمان باید فاصله داشته باشه ؟ و اینکه چند وقتی هست که دور دهان بچه دونه های خیلی ریزی زده و کنار گوش هم دونه های کمی درشت تر در آمده با این وجود مشکلی برای واکسن هست بزنم؟ باتشکر.
- سلام دختر من 30روزش هست شکمش کارنمیکنه
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- زردی نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد یک روزه با وزن دو و نیم کیلوگرم و زردی6.4 آیا نیاز به بستری به علت زردی دارد؟ آیا میتوان در منزل زیر با دستگاه زردی درمان انجام داد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- کمبودwbc
سلام وقتتون بخیر نوزاد من 9ماهه هس تو آزمایش خونش میزانwBc 5.7 هست و در آزمایش مدفوعش میزان RBc0_1 هست میخواستم بدونم نظر شما چیه خطرناک نیس
- استفاده از شربت پانادول
باسلام در زمان واکسن بجای استامینوفن میشه از شربت پانادول انگلیسی استفاده کرد .و کدام بهتر است .ممنون از لطفتون
- صدای روده نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 1ماه و 9روزشه صدای روده هاش میاد علتش چیه؟
- قطره پدی لاک و شربت زینک سولفات وقطره آد
با سلام پسرم ۴ ماهشه به علت عوض کردن شیر خشکش که خون در مدفوعش بود دکتر قطره پدی لاکت هر ۱۲ ساعت ۵قطره و زینک سولفات روزی ۲ سی سی تجویز کردند به مدت دو ماه سوالم این هستش که در این دو ماه مشکلی برای پسرم ایجاد نمی کنه طول مصرف قطره پدی لاکت و زینک سولفات زیاده یا نه؟ وضمنا قطره آد رو هم روزانه ۲۵ قطره می دم این هم با دو تای قبلی مشکل به وجود می یاره یا نه؟ ممنون از لطفتون خدا شما رو برای بچه ها حفظ کنه
- چه دارویی؟
با سلام و احترام آقای دکتر دختر من سه ماه و نیم داره فکر کنم الان چهار و نیم کیلو باشه بدو تولد 1730بود هشت ماهه به دنیا اومد میخواستم بدونم چه داروهای واجبی باید بخوره موارد زیر رو میخوره یک روز درمیون اسید فولیک نصف میخوره روزی یک سی سی آد و یک روز در میون زینک نیم سی سی به خاطر کرونا از خونه در نیاوردمش یک ماه دکتر نبردم ممنون از لطف شما
- ریزش مو
نوزاد چهار ماه و بیست روز دارد فقط روی بالشت میخوابانم روی بالش مو است آیا ریزش مو در این سن عادی است
- یبوست نوزاد شش ماهه
دخترم شش ماهشه وب علت شیر خشک یبوست داره .ایا میتونم پودر پیدولاکسی رو قاطی شیر خشک بریزم بهش بدم یانه؟؟؟
- سرماخوردگی کودک
سلام دخترم ۶ماهشه و ۷ونیم کیلو وزنشه الان سه روزه آبریزش و سرفه داره پزشک گفت سرماخوردگی هست و آزیترومایسین ۲۰۰تجویز کرده میخواستم میزان صحیح دارویی که بهش باید داده بشه رو لطف کنید
- رشد نوزاد
با سلام و احترام پسر من ۳ ماه و هفت روزشه وزن تولدش 3450 گرم بود و الان 5850 گرم ایا وزنش طبیعی هست یا خیر؟ و اینکه قریب به یکماهه به زور و زحمت یه ذره شیر مادر رو با نق میخوره و خوابشم بشدت سبک. لطفا راهنمایی بفرمایید. وضمنا دو روزی یه ذره شیر خشک گیکوز هم میخوره
- سرماخوردگی
سلام کودک ۷ ماهه با وزن ۸ کیلو علائم سرماخوردگی داره خر خر سینه سرفه مدام انقد ک بالا میاره دماغ کیپ شده شیر نمیخوره فقد تو خواب میخوره آزیترومایسین میتونم بهش بدم؟ چند سی سی بدم؟
- شیر خشک نان al 110
سلام اقای دکتر دو قلوهای من به هر شیری حساسیت داشتن تا اینکه نان al110 گرفتیم الان دیگه اصلا گیر نمیاد تازه ۴ ماهشون تموم شده چی بدم بجاش میشه لطفا راهنماییم کنید. سپاسگزارم
- سلام آقای دکتر پسرم من سه ماه و ۱۵روزشه رفلاکس داره درست شیر نمیخوره میخوام زیتو کید بهش بدم خوبه؟
- رفلاکس و آلرژی
سلام اقای دکتر پسر دو ماه و نیمه دارم رفلاکس پنهان شدید داره و آلرژی به پروتئین گاو وزن گیری خیلی کم و کند شیرخشک پپتی یک میخوره که خیلی سخت پیدا میشه به نظر شما میتونه شیر خشک دیگه ای بخوره..؟
- سرماخوردگی نوزاد ۸ماهه
سلام نوزاد ۸ماه من دوهفته پیش سرماخوردگی داشت متخصص شربت ازیترومایسین دادن الان دوهفته است که دادم شربت هم تموم شد ولی آب بینی خشک نمیشه نه سرفه میکنه نه عطسه میکنه فقط آب بینیش میاد چیکار کنم
- مشکل بعد از ختنه
نوزاد هفت ماه ای دارم در دو ماهگی اورا ختنه کردیم،بعد از بهبود زخم تا الان آلت نوزادم مخفی می شود و فقط با فشار دادن بیرون می اید ایا خطرناک است
- قرص فنازومکس در دوره شیردهی
سلام دکتر بخاطر سوزش ادرار قرص فنازومکس ۱۰۰ میخورم آیا تاثیر نداره روی شیرم به دخترم که یکسالشه شیر میدم ؟مرسی بابت پاسخگویی

