Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کلیدینیوم سی
سلام آیا مصرف قرص کلیدینیوم سی در شیردهی برای مادر مجازه؟؟ کودک من 9 ماهشه
- افتادن ناخن های دست کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سالشه ناخن دست هاش دارن میفتن نگرانم دکتر بردم کرم وشرکت دادن ولی بازم نگران هستم که اگه همه ناخن هاش بیفته دوباره همشون مثل قبل در میان یا نه
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر وقت بخیر خسته نباش.پسرم الان ۵ماه ۵ روزش شده .گرفتگی بینی با سرفه داشت بردم دکتر ب بینیش قطره داد واسه سرفه کردنش شربت اموکس کلاو با سالبوتامول باکیدوفست داده الان ۵ روزه اصلا خوب نشده .سینه اش خلط داره چیکار کنیم.
- مطب
سلام ۱۲ خرداد شنبه مطب تشریف دارین؟؟
- هیپوترمی در نوزادی میتونه در اینده عوارض داشته باشه؟
با سلام خدمت شما ببخشید من دخترم الان ۴ سالشه و هیچ مشکلی نداره فقط وزنش پایینه که خیلی پیگیری کردیم و کلی ازمایش ازش گرفتن اخر سر گفتن میتونه ژنتیکی باشه و چون قدش خوب رشد میکنه خیلی مهم نیست. دمای بدنش هم معمولا حدود ۳۶/۵ هست. ولی در دو ماهگی بعد از واکسنش و دادن قطره استامینوفن یه بار حس کردم صورت و بدنش سرده و بی حاله ولی هیچ نشانه ای از لرز و تغییر رنگ و ... نداشت. دمای بدنشو که اندازه گرفتم خیلی پایین بود و کم کم بیشتر هم پایین اومد تا اینکه گرم پوشوندمش و شیر دادم دمای بدنش دوباره بالا رفت. متاسفانه چون اطلاعی در مورد هیپوترمی نداشتم و چون بعد از حدود نیم ساعت دمای بدنش به حد نرمال رسید نبردمش اورژانس. دقیق یادم نیست ولی فکر کنم دمای بدنش حدودا ۲۹ درجه یا حتی پایینتر بود! الان که در مورد هیپوترمی خوندم خیلی نگران شدم که ایا ممکنه اون اتفاق باعث اسیب به کلیه یا قلبش شده باشه؟؟ کلا باید کاری انجام بدم و چیزی رو درموردش چک و پیگیری کنم؟ اینم بگم که بخاطر کم وزنی خیلی ازمایش ازش گرفتیم و سونوگرافی کامل از جمله کلیه هم داده. اینا کافی هستن؟ برای قلبش ولی چون مشکلی نداشته چکاپی انجام ندادیم. خواهش میکنم پاسخمو بدین خیلی نگرانم.
- درباره شربت سندروس
سلام و خسته نباشید از وقتی کرونا اومده من به دخترم مولتیویتامین دادم الان هم مدتهاست که سندروس، میدم برای کلیه هاش خطرناک نیست ممنون میشم جواب بدین الان سه سال و7ماهشه
- عوارض دارو
سلام وخسته نباشید ایا میشه برای کودک که جراحی هپرشیرونگ انجام داده وبیماری فاویسم دارد از قرص مبندازول استفاده کرد بچه دچار خارش معقد شده
- اشتها
با سلام خدمت شما دکتر گرانقدر پسر ۴ساله ام از مراجعین شماست مدتیه کم اشتهاست بیزحمت یه دارو یا قرص معرفی میکنید که بی ضرر باشه و همچنین مولتی ویتامین ، میتونه از کپسول و قرص هم استفاده کنه.
- بیضوی
سلامخسته نباشین خدمت دکتر بچه من حدود ۲۰ماهش هست احساس میکنم ببخشین اینجوری میگم بیضه های پسرم کوچیک هستن بعضی کودکان پسر رودیدم که نسبتا بزرگ هستن بیضه هاشون اینموضوع خاطر ما رو خیلی ازردهکرده ممکنه یه توضیح یا راهنمایی درحق ما بدین
- درددورناف درکودکان
سلام پسر من ۱۰ سالشه ۲ روزه میگه زیر نافم درد میکنه دراز میکشه میخواد بلند شه درد میگیره هیچ علاعمیم نداره نه کم اشتها نه تب نه هیچ چیز دیگه دفعشم انجام میده بادست زیر نافشو فشار میدم میگه درد میگیره میشه لطفا راهنمایم کنید وبگید دلیلش چیه
- درباره شیر
سلام من به پسرم شیر با شیره انگور میدم تازگی شنیدم این دوتا باهم خوب نیست آیا درسته؟
- سلام دخترم ۹ سال داره، و ۴۲ کیلو وزن داره، دکتر سفیکسیم ۲۰۰ تجویز کرده ، چه مقدار باید استفاده کنه؟
- برای سرفه
سلام خسته نباشین شربت کتوتیفن واموکسی لین را میشه به بچه یک ساله داد
- سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد الان از ساعت یازده و نیم شب به بعد نمیخوابه و گریه میکنه هیچ جوره آروم نمیشه احساس میکنم درد داره چیکار کنم یا آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد
سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد الان از ساعت یازده و نیم شب به بعد نمیخوابه و گریه میکنه هیچ جوره آروم نمیشه احساس میکنم درد داره چیکار کنم
- قرمزی بیضه
سلام.پسرم سه سال و نیمشه.بیضه هاش دو سه تیکه اش قرمز شده و میخاره و یک قسمت از همون قرمز پوسته پوسته شده.البته چند ماهه که اینجوری میشه خودش خوب میشه باز دوباره.دلیلش چیه؟چی استفاده کنم؟
- مقدار دوز سوسپانسیون ۱۲۵ آموکسی سیلین
سلام وقت بخیر دخترم ۱۵ ماه با وزن ۱۱ کیلو میباشد سوسپانسیون اموکسی سیلین ۱۲۵ دوز مصرفی را دکتر روی جعبه نوشته بود و دور انداخته شد مقدار مصرف چگونه باشد
- الرژی
سلام دخترم ده ماهشه دو ماهی میشه که پشت گردنو و زیر گردنش خارش داره و گریه میکنه و فقط شیر خودمو میخوره و بهش شیر محلی یا پاستوریزه ندادم ممکنه الرژی به پروتیین گاوی باشه چونکه خودم هم محلی هم پاستوریزه مصرف میکنم امکان داره مال اون باشه که قطش کنم دیگه نخورم تورو خدا جواب دهید
- قلب در پسر ۱۳ ساله
سلام پسر من حدود یک ماه هست که قلبش درد میکنه تازگی ها میگه وقتی نفس میکشم پایین قلبم در میکنه و میگه انگار. بقضی در گلوش داره علت ش چی میتونه باشه
- مدفوع زردرنگ
دخترمن یک ساله و دوماهشه امروز متوجه شدم مدفوعش به رنگ زرد روشنه لطفا راهنمایی کنید آیا نگران کننده است یا برطرف میشه
- فرنی موز
سلام آقای دکتر برای بچه ۶ماهه میتونم جای شکر موز بریزم توی حریره بادوم؟

