Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن گیری نوزاد
سلام من نوزادان ۵ ماه دو هفته داره از زمانی که پنج ماهش کامل شده و رفته تو ۶ ماهگی خیلی کم شیر میخوره وزن بدو تولدش ۳/۸۰۰بوده ووزن گیرش هم در این مدت عالی بوده به نظر شما چرا الان شیر خوردنش کم شده
- اوتیسم
سلام
نوزادم 6 ماهو 18 روزشه
تا الان رو زمین میغلطه، میتونه بشینه، سینه خیز میره، برای گرفتن اسباب بازیاش تلاش میکنه، ارتباط چشمی داره، تازگیا به یه سری صداها یا کلمات یا حتی صدای آشناها حساس شده بشنوه به طرفشون برمیگرده، به طرف صداهای مختلف برمیگرده، اگه وسیله ای که دستشه بگیری گریه میکنه، به آهنگها هم گوش میده و دوسشون داره، ولی وقتی اسمشو صدا میزنم برنمیگرده انگار اسمشو نمیشناسه، یا اگه خیلی سرگرم بازی بشه و حواسش نباشه زیاد عکس العمل نشون نمیده مگر اینکه صدای غیر عادی بشنوه
ولی در کل عکس العملش نسبت به صداها خیلی خوبه و اینو میدونم که از نظر شنوایی هم هیچ مشکلی نداره.
یعنی اینا نشونه اینه که این نوزاد به اوتیسم مبتلاست! درحالیکه نشونه دیگه نداره، صرفا اسمشو نمیشناسه - شیر نخوردن نوزاد 4ماهه
سلام بچم تازه 3 ماهش تموم شده خیلی شیرخشک و خوب و زیاد میخورد اما بعد از واکسن 2 ماهگی 48 ساعت بعدش یه شب خوابید صبح بیدار شد خیلی سخت شیر خورد به سختی شیر بهش میدم همش با زبونش میده بیرون زبونش و میچرخونه نصف قبل شیر میخوره اونم با فاصله زمانی زیاد میخواستم ببینم دلیلش چیه مگه میشه یهوییی بچه انقد کم شیر بخوره اونم به زور الان 20 روزه اینجوریه
- کبودی ناخن نوزاد
سلام و خسته نباشین .دکتر دختر من نز چهل روزشه بالای ناخن های دست و دوتا انگشت شصت پاش بنفش رنگ مثل کبودی شده .علتش چیه باید چکار کرد ممنون میشم راهنمایی کنین
- خوردن انگشت
با سلام نوزاد ۳/۵ ماهه ای دارم که الان چند وقت هست که انگشت شست خودشو میخوره از وقتی انگشت میخوره شیر منو خیلی کم میخوره شیرخشک امتحان کردم اونم خوب نمیخوره فقط دلش میخواد انگشتشو بخوره میترسم وزنش کم بشه چیکار کنم؟
- زردی نوزداد
با سلام و وقت بخیر نوزاد ما ۳روزه بدنیا اومده و در بیمارستان زردی رو چک کردن و نداشت زردی ولی روز سوم صورتش زرد شد و آزمایش بردیم ععد ۷را نشان داد آزمایش گفتن نیاز به بستری نیست و دارو هم احتیاج نیست فقط باید شیر بخوره بنظر شمادعدد۷خیلی بالاست یعنی دارو نیاز نداره
- کم وزنی نوزاد هشت ماهه
سلام نوزاد هشتماههدارم ک وزنگیری نمیکنه یا کمه اززینگ هم استفاده میکنم کل داروهای اهن و ویتامینش رو هم میدم میخوره ولی تاثیر چندانی نداره ممنون میشم راهنمایی کنین
- اندازه سر دخترم
سلام اندازه دور سر دخترم بدو تولد توی بیمارستان که اندازه گرفته بودن۳۷بود اما وقتی بهداشت بردم۳۴بود الان نه ماهگی بردم بهداشت گفتن۴۳هست ورشدش کند هست،قد۷۳ وزن۱۱ چکارکنم رشدش خوب بشه
- آبله مرغان
سلام دکتر دخترم ۷ماهشه یکسری جوش های قرمز زد بعد تبدیل به تاول میشد و میترکید از زیر گردن شروع شد والان بعد از تقریبا یک هفته داره تمام بدنش رو میگیره تشخیص دکتر آبله مرغان بود و براش شربت استامينوفن دیفن هیدرامین وسرماخوردگی به همراه قرص سفکسیم۲۰۰ یک چهارم هر ۱۲ ساعت تجویز کردن آیا این حجم قرص برای ۷ ماه ضرر نداره؟ و اینکه آیا تشخیص درست بوده و بیماری دخترم آبله مرغانه؟
- پماد اوتپیک ایروکس
سلام آقای دکتر خسته نباشید. دخترم اگزمای شدید داشت پماد اتوپیکس ایروکس رو پیشنهاد کردین که معجزه کرد ممنون از لطفتون میخواستم سوال کنم آیا این پماد کورتون نداره؟
- سنگ کلیه نوزاد
سلام ببخشید دخترم تو سه ماهگی سونو داد در کلیه چپ ناحیه اکوژن به دیامتر ۴میلیمتر و۳میلیمتر دیده شده و در پنج و یازده روزش باز سونو داده که در کلیه چپ ضایعه اکوژن به دیامتر 4-2میلیمتر دیده شده و کلیه راست دو ضایعه اکوژن به دیامتر ۲و۱ میلیمتر ک مطرح کننده میکرولیتیاز دیده میشه .راه حل چیه ؟
- دندان در اوردن نوزاد
با سلام پسر یازده ماهه ای دارم که در شش ماهگی دو تا دندان پایین دراورد اما دندان بالا هنوز در نیومده وفقط همون دو دندون پایین داره الان داره کم کم راه میره وهمه مراحل رشدش خوب بوده علت چی میتونه باشه ممنون از لطفتون
- بیسکوییت مادر
نوزادی ک از ۴ ماهگی غذای کمکی براش شروع میشه کی میتونه بیسکوییت مادر بخوره؟
- سلام نوزادم سه ماهه نیم داره نمیتونه مدفوع کنه
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام وقت بخیر من بچم الان نزدیک ب سه ماهشه بهش نان ۱ میدم ووزنش بدو تولد ۳ؤ۳۰۰ بود ونه روزگی زردی گرفت وبستری شد درجع زردیش ۱۷ بود .شیر خودم هم میدم ولی کمه براواکسن دوماهگیش بردمش بهداشت قد ۵۷ ووزنش ۵ کیلو بود ایا خوبه و همون نان بدم یاتغییرش بدم ممنون
- لاغری در دوران شیردهی
سلام من نوزاد ۸ ماهه دارم و از شیر خودم تغذیه میکنه، خیلی لاغر شدم، من قبلا از قرص چاقی هیمالیا استفاده کرده بودم، میتونم الان که پسرم غذاهای کمکی هم مصرف میکنه ، من از قرص هیمالیا استفاده کنم؟ حتی به مدت ۱۵ روز نه زیاد.
- قطره اهن
سلام آقای دکتر من به پسرم از اول قطره آهن لیپوزوفر قرمز دادم همون تا دوسالگی همین بدم یا عوض کنم آبی بخرم
- سلام
خواهر زادم چهار ماهشه این دوروزه شیر نمیخوره (شیرخشک استفاده میکنه) وفقط گریه میکنه ؛بعضیا میگن دندون درمیاره چرا شیر رونمیخوره علتش چیه ؟ لطفا جواب بدین 🙏
- Возврат потерь в интернет-казино {криптобосс казино}: получи 30% страховки от проигрыша
Интернет-казино casino cryptoboss casino официальный сайт – это место, на котором можно с комфортом провести время. Азартные развлечения всегда сопряжены с риском потери денег на ставках. Тем не менее, игра в казино без вероятности проигрыша утратила бы смысл. Важно помнить, что планирование бюджета требует осознание риска потерь. Тем не менее, возврат потерь в казино криптобосс казино официальный сайт позволяет вернуть часть средств. Это уникальная программа для возврата средств, участие в которой доступны для каждого авторизованного игрока. Она помогает иметь план Б в случае полной неудачи. Благодаря этому пользователи перестают бояться, совершают ставки и ставят больше. Кешбек в веб-казино cryptoboss заметно выделяется на фоне конкурентов. Многие игроки признают, что они смогли вернуть средства с помощью кэшбека.
Как понять, что такое кешбэк в веб-казино?
Постоянная программа кэшбэка на платформе криптобосс казино онлайн создана для поддержки участников, претерпели неудачу в течение недели. Она предполагает компенсацию части потерь в виде бонусов. Чем больше сумма проигрыша, тем больше количество средств, зачисляемые в виде бонусов. В казино работают различные типы кэшбэка: ежедневный, недельный и ежемесячный. Все они позволяют вернуть средства обратно в установленные сроки. Размер страховки от потерь зависит от условий акции программы. Его размер может быть фиксированным, либо колебаться исходя из правил статуса игрока. Как правило, возвращаемые деньги выплачиваются в виде бонусов и подлежат условиям вейджера. При этом, они дают шансы для ставок в привычных слотах. А это означает, возможность вернуть проигрыш остаётся всегда. Наличие кэшбэка в интернет-казино криптобосс казино официальный сайт делает игроков более уверенными. Авторизованные пользователи знают, что часть проигранных средств обязательно вернутся на игровой счёт. Это снижает стресс, и не требуется выходить за выделенный бюджет для дальнейших ставок, в случае временных неудач.Механика действия кешбека в казино cryptoboss казино?
Полные условия кэшбэка онлайн-казино криптобосс казино официальный сайт максимально ясны. Они доступны в разделе, описывающем правила. На онлайн-платформе все авторизованные участники включены в программу. Для получения кэшбека требуется совершать ставки на деньги. Игра каждый день не требуется. Можно сделать ставки в течение недели, чтобы претендовать на возврат. Помимо этого, действуют основные условия:- Процент кэшбека зависит от уровня игрока в программе поощрений и находится в диапазоне 3-30%.
- Выплачиваются деньги чистого проигрыша.
- Деньги начисляются по понедельникам за предыдущую неделю.
- Необходимо в течение 3 суток активировать и использовать бонус.
- Кешбэк подлежит обязательного вейджера.
Основные правила и лимиты возврата потерь
Чтобы получить еженедельный кешбек в веб-казино сайт криптобосс казино, игроку необходимо соблюсти несколько правил:- Совершать ставки на реальные деньгами.
- Потратить больше, чем выиграть.
- Проводить игру в слотах.
- Минимальный размер потерь начинается от 100 единиц.
Преимущества возврата потерь в онлайн-казино криптобосс
Получать кешбэк без ограничений в веб-казино казино криптобосс можно еженедельно. При этом эта программа действует для пользователей, столкнувшихся с неудачей. В случае успеха, начисление возврата потерь за прошедший период не происходит. Кэшбек в веб-казино cryptoboss обладает следующими преимуществами:- Прозрачность расчётов.
- Регулярные начисления средств.
- Минимальные требования для отыгрыша.
- Растущий размер компенсации.
- Удобное время для отыгрыша.
- سلام خسته نباشین من نوزاد ۶ ماه امروز واکسن زده خیلی درد داره استامینوفنم دادم اثر نکرد میتونم شیفاف دیکنوفالاک بزنم براش؟
سلام خسته نباشین من نوزاد ۶ ماهه امروز واکسن زده خیلی درد داره استامینوفن دادم ولی اثر نکرده میتونم شیفا بزنم براش دیکنو فلاک ؟

