Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک
سلام ،،نوزاد 8 ماهه ام ،روزها فقط غذای کمکی میخوره ،ولی شب ها تو خواب 3 وعده شیر خشک میخوره ،،ایا مشکلیه ک روزها شیر خشک نخوره ؟؟؟؟
- گلودرد کودک ۹ماهه
سلام آقای دکتر کودکم ۹ ماه داره آبریزش بینی و گرفتگی صدا مثل خروسک داره آب که بهش میدم تو گلوش نگه میداره خس خس سینه رو داره امروز اینطوری شده نیازی هست که تو این شرایط بطور حضوری ببرمش پیش متخصص اطفال یا دارو و راه حل خونگی داره برای بهبودش؟ ممنون میشم سریعتر پاسخ بدید چون خیلی نگرانم گلوش عفونت کرده باشه
- کارنکردنشکمنوزادوبرفکدهان
- عفونت چشم
چشم سمت چپش قی میاد با اشک و قرمز شده چه قطره ای استفاده کنم لطفا راهنمایی بفرمایید ۳ماهش
- شیر خوردن
کودک ۵ ماهه من در هنگام شیر خوردن خیلی بازیگوش و حواسش پرت است و دور و برش را نگاه میکند و درست شیر نمیخورد ۱ یا ۲ قلپ بعدش با جیغ میخواهد بلند شود و در شب هر ۱ ساعت با خوردن انگشتش متوجه میشوم که گرسنه است و شیر مادر میدم بهش ایا پسرم مشکلی دارد؟ یعنی در خواب خوب شیر میخورد بیدار باشد هر بار ۱ یا ۲ قلپ فقط میخورد
- تب نوزاد
سلام وقتتونبخیر بچهی من ۹ماهشه از دیروز تب کرده بهش قطره اشتامینوفن میدم تبش کم میشه بعد یک یا دوساعت دوباره میره بالا بردمش دکتر بهش شربت استامینوفن داده بازم همینطور کممیشه بعد میره بالا میشه بهش شیاف بدم
- سوال ازمتخصص اطفال
سلام آقای دکترببخشیدپسرمن ۵ماه ونیمه بردم پیش متخصص اطفال براش آزمایش چکاب نوشت حالاتوجوابدهیش گفته تیروئیدش لب مرزه اقای دکتربه نظرشمابچه من تیروئید داره
- عفونت داخل دهان یا کیست
باسلام وخسته نباشید دختری دارم دوماه و هجده روزشه نزدیکهای یک ماه هست که داخل دهنش کیست در اورده و نمیتونه شیر بخوره اذیت میشه و شروع ب گریه کردن میکنه.پیشه متخصص بردیم میگه گوش سمت چپش عفونت داره. این هیچ تاثیر در شیر خوردنش نداره.پیش گوش و حلق و بینی هم بردیم گفته اگر خوب نشد باید عملش کنیم.شبا تا نیمه شب بیداره و روزها هم بیشتر وقتها گریه میکنه.ی راه حل مناسب بدید ممنون میشم
- مصرف دارو
سلام .ببخشید فرزندم 50 روز دارد .وزنش هنگام تولد 2900 بود .بعد از تولد تا 2300 افت وزن داشت . وزن فعلی اش 3700 است .دکتر برایش روزی 20 قطره مولتی ویتامین مسترویت تجویز کرده است .ولی وقتی 20 قطره می خورد خیلی بی قراری می کند .خواب نمی رود ودست وپاهایش را خیلی تکان می دهد .می توانم روزانه قطره ی کمتری به او بدهم یا قطره اد را به جای ان به او بدهم ؟؟ایا قطره مولتی ویتامین مسترویت با مولتی ویتامین ویتن تفاوتی دارد .؟؟هم چنین دکتر شربت زینک را هم روزانه 1/5سیسی برایش تجویز کرده که وقتی می خورد دلش درد می گیرد و خوب شیر نمی خورد می توانم قطعش کنم ؟؟چون شیر خوردنش را مختل کرده ؟؟
- شیر خشک
سلام دکتر خسته نباشید دخترم 20روزشه و چند روزی هست که مادرش شیر نداره بهش شیر خشک نان1 دادیم که بعد از خوردنش حالت استفراغ بهش دست میده و نمیتونه استفراغ کنه و بعدش احساس خفگی میکنه میشه بفرمایید از چه شیری استفاده کنیم در ضمن جوش صورتشم زیاد شده
- رفلاکس
سلام بچم ۳ماهشه بهش شیرخشک میدم بعد از نیم ساعت بریده بریده بالا میاره مشکل از شیرخشکه یا اضافه معدش هست ؟
- ژل بی حسی باریج
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۶ماهشه الان نزدیک سک ماه ک علاعم دندون دراوردن داره دیگ الان داره اذیتش میکنه میتونم ژل بی حسی باریج رو براش بزنم اگ مشگلی نیس روزی چندبار میتونم بزنم
- گرفتگی بینی و خس خس کردن
سلام خسته نباشید. دختر من ۲۵ روزه هست و از هفته دوم تولدش بینی اش هر از گاهی میگیره و نفس کشیدن براش مشکله هنگام تنفس هم سینه اش خس خس میکنه گویا یه خلطی هست که راه تنفس را باز میکنه و می بنده و صداش هم گرفته اما آبریزش بینی و تب و سرفه نداره فقط گاهی عطسه میکنه من چکار میتونم بکنم؟ قطره سدیم رو دوبار فقط استفاده کردم
- استفراغ نوزاد 4ماه
دخترم چند وقتی هست که شیر رو بالا میاره شیر خشک نان میخوره کم اشتهاس ولی اونم بالا میاره اسهال هم داره باید شیرش عوض بشه؟
- خوراک بچه
سلام خسته نباشید نوزاد من ۴ماهه هستش اوایل خیلی خوب شیر خشک میخورد ولی الان پستونک میخوره ولی شیر خشک سخت میخوره راه حل چیست
- جوش قرمز
سلام آقای دکتر فرزند من داره دندون در میاره همش آب از دهانش میاد و اون قسمت زیر لبش که آب دهنش میاد قرمز شده،چ پمادی براش بزنم؟
- شقاق
سلام آقای دکتر برای درمان شقاق سینه در دوران شیردهی چه درمانی میشه استفاده کرد ممنون
- محل تزریق واکسن
سلام آقای دکتر. نوزادی دوماهه دارم که تحت نظر شما میباشد . واکسن دوماهگی را دوازدهم تزریق کردیم . محل تزریق سفت و گوله شده . آیا نیاز به اقدامی هست ؟.مرسی از پاسخگویی
- بالا آوردن نوزاد از دماغ
با سلام نوزاد ما بیست روز داره و گاهی حالت خفگی بهش دست میده و از بینی و دهانش شیر بالا میاد و بینی انگار گرفته میشه و رنگ بدنش سرخ میشه
- ببلاك
بإسلام.دخترم شيرخشك ببلاك آي آر ميخوره وارد هفت ماهگي شده چه شماره اي بايد بخوره؟ ببلاك شماره چند؟

