Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام
سلام خسته نباشید کی مطب تشریف داریم حضوری مراجعه کنم
- مقدار مصرف سفکسیم
پسرم 8ساله با وزن 26چقدر باید از شربت استفاده کند
- کمبود وزن
سلام اقای دکتر .پسرم با وزن 3850 و قد 53 به دنیا اومد در حال حاضر 15 ماه داره با وزن 10 و قد 81 .خیلی لاغر و ضعیفه .رشدش چطور بوده؟
- درمورد واکسن ها
سلام وقتتون بخیر کودکم ۱۸ ماهه هسته،به هیچ یک از واکسن هایی که زده هیچ علائمی نشان نمیدهد نه تب نه درد،حتی واکسن ۱۸ ماهگی،آیا مشکلی ندارد،ممنونم
- واکسن
سلام آقای دکتر اگر ببن دو دوز واکسن انفولانزا بچه سرما بخوره تا چندروز بعدش میشه واوسن زد ؟ دوز اول رو بعد از چند روز پس از بهبودی؟
- شربت آموکسی کلاو۳۲۵برای کودک ۲سال و۸ ماه
سلام پسرمن ۲سال و۸ماهشه توی روز خیلی کم سرفه میکنه ولی شب سرفه های خلط دارش بیشتره شربت آموکسی کلاو ۳۲۵رو هرچندساعت و چندسی سی بدم ؟ وزنش هم تقریبا10کیلوشه
- شربت سفیکسیم
مقدار مصرف دارو فراموش کردم از دکتر بپرسم کودک ۷ ساله عفونت گوش سرماخوردگی سفیکسیم ۱۰۰۰
- آبمیوه بعد از غذا
سلام
بعد از غذا به کودک آبمیوه بدم مفیده یا خیر؟
پسرم شش سالشه.
ممنون
- اسهال
- دندانپزشک
سلام آقای دکتر خدا قوت. دخترم ۴سالشه پیش شما پرونده داره دوتا از دندانهاش موقع غذا خوردن درد میگیره نمیتونه به غذا خوردن ادامه بده لطفا اگر امکانش هست دندانپزشک دلسوز و منصف معرفی می کنید. زنده باشید
- قطره آهن فروزومال
سلام آقای دکتر قطره فروزومال وانیلی به بچه هامون یبوست نمیده؟ چون آیروفیکس دادم بدجور یبوست شده.
- درمورد قرص فولیک اسید
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه به دخترم چهارسال ونیمش هست قرص فولیک اسید ۱میلی بدم. ؟ چجوری؟ چه موقعی؟
- سرفه خشک
با سلام و درود دخترم 9سالشه سه روزه سرفه های خشک داره شربت پلارژین کیدز دادم اما هیچ فرقی نکرده .فاویسم هم هست .ممنون میشم راهنمایی کنید برای سرفه شد چه دارویی بدم؟؟ تب ندارد -وزنش۱۸ کیلو
- گلودرد
سلام اقای دکتر پسر دوسال و هشت ماهه دارم هفته گذشته سرماخورد و بردمش دکتر گفتن سرمای معمولیه و پلارژین و سیتریزین خورد تب کوچیک هم داشت و سریع هم تب و هم سرماش خوب شد دکتر گفته بود اگه سرما و تبش طولاتی شد میتونی ازیترومایسین بدی که طول نکشیده بود . ولی از امروز صبح دوباره ابریزش گرقته و تب میتونم بهش ازیترومایسین ۲۰۰ بدم چه مقدار نحوه مصرفشه؟
- واکسن آنفلوآنزا
عرض سلام کودک 18 ماهه که قبلا واکسن آنفلوآنزا دریافت نکره برای امسال تزریق 0.25 میل در اواخر شهریور و تزریق 0.25 میل دیگر به فاصله حداقل 4 هفته بعد منعی ندارد؟ حداقل فاصله بین تزریق واکسن 18ماهگی و واکسن آنلوآنزا چند روز باید باشد؟
- سرفه خلط دار
باسلام ،دخترم نزدیک چهار ماهشه ،سرفه های خلط دارداره نمیتونه خلطشو بریزه ،ازیترومایسین ۲۰۰ روزی ۱/۵ سی سی میخوره و شربت پلاژین هر هشت ساعت چهارقطره ،و قطره بینی هم استفاده می کنم ولی سه روزه بهتر نشده ،شیرنمیخوره ،امروز پنج شش سی سی خورد ،وخیلی الان بی تابه هی با هرسرفه از خواب می پره و گریه می کنه ،خلط تو گلوش هست بیرون نمیاد ،چیکار باید کنم ؟
- سلام برای بچه بالای دو سال چه شیر خشک بدم تا وزن بگیره
سلام برای بچه بالای دو سال چه شیر خشک بدم تا وزن بگیره
- آزیترومایسین
سلام دکتر واسه دختر شش ماهه ام شربت آزیترومایسین ۱۰۰نوشته اما طریقه مصرف رو نگفته چقدر باید بهش بدم
- بی اشتهایی کودک 10 ماهه
سلام اقای دکتر پسر ده ماهم اصلا اشتها غذا خوردن نداره فقط شیر میخوره غذا هم اگه بزور یه وعده در روز بخوره همش هم گریه و بی طاقتی میکنه دندان در نیاورده هنوز براش شربتkidicare گرفتم میتونم بهش بدم و چقدر
- حنا برای موی دختر۳ساله
سلام آقای دکتر.دختر۳ساله دارم موهاش کم پشت هستش دیررشد میکنه یکی دوستان گفتن به موهاش حنا بزن میخواستم بدونم حنا واسه موی سرسه ساله ضررنداره یاخوبه بزنم.ممنونم

