Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- از پوشک گرفتن
سلام آقای دکتر خسته نباشی میدونم سوالم بی ربط و درست نیس ولی واقعا از سمت بعضی ها تحت فشارم که دخترت یک سالو پنج ماهشه چرا از پوشک نمیگیری بهش یاد بده بلد نیستی خیلی حرفها هست و به عنوان مادر خیلی ناراحت میشم شما که متخصص اطفال هستی از پوشک گرفتن بچه چه سنی باید باشه ؟آخه شنیدم از الان دچار تنش و استرس میشه
- سرما خوردگی کودک
سلام خسته نباشین دخترم ۴ سالست سرفه و آبریزش بینی داره دکتر بردم واسش دکسترومتورفان پی وایبوپروفن پودر چرک خشک کن نئوتادین نوشت بعد از مصرف داروها دست و پاهاش ونوک بینیش خیلی سرد میشه چون دیگ تب نداره دیگه ایبو پروفن نمیدم بهش از مصرف دارو هستش یا سرماخوردگی
- مسکن نوافن برای شیردهی
سلام من دندونمو کشیدم خیلی درد دارم دخترم ۱۸ ماهشه ولی شیر خودمو میخوره میخاستم بپرسم اگه کپسول نوافن بخورم ضرر دارد واسه دخترم ؟
- مشکل کودک ۱۵ ماهه
سلام اقای دکتر، پسر من یکو نیم سالشه سرشو به زور از زمین بلند میکنه مشکلش چی میتونه باشه
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
دختر دو روزه که تب داره، امروز گلو درد شدید داره، و صداش در نمیاد، سرفه خلط دار میکنه، گلوش میسوزه
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
دخترم۶سالشه تقریبا ۲۰کیلو وزن داره تب داره دکتر گفت گلوش عفونت داره ازیتروکم ۲۰۰ بهش داده با دوز ۱۲ ساعت ۴سی سه روز ونصفی دارو مصرف کرده ولی سر ساعتی که اثر استامینوفن میره دوباره تبش شروع میشه .لطفا راهنمایی کنید
- مخلوط شیر گاو وشیر خشک برای بچه یک ساله
- انتی بیوتیک
سلام و عرض ادب پسرم سرما خورده بود فارمانتین میدادم خوب شده بود ولی بخاطر دوره تکمیل دوره درمان بودن ۷ روز ینی تا امروز ادامه دادم از دیروز دوباره سرما خورده سرفه و تب و بدن درد شدید داره دکتر بردم ازیترومایسین نوشته بنظرتون ازیترومایسین رو بدم؟چون تازه فارمانتین تا امروز دادم اگه نه چه شربتی بدم واسه سرفه و تبش که بالاس و درد بدن خیلی ممنون پسرم دو ساله هست خیلی ممنون از لطفتون
- غذا
سلام خسته نباشید آقای دکتر از چه سنی میشه کباب کوبیده به بچه داد ؟ به کودک ۱۵ماهه بدیم مشکلی هست ؟
- ویتامین دی
سلام. پسرم نزدیک سه سال داره. تا بحال چکاپ نبردمش. از دوسالگی به بعد هم مولتی ویتامین نخورده. لازم نیست مکمل ویتامین دی بهش بدم؟ اگر لازم داره چه شربتی و چه اندازه باید بهش بدم؟
- چربی زیر پوست
سلام پسرم 2 سال و نیمه. حدود یک ماهه ک مث جوش یا چربی زیر پوست یه دونه توی صورتش زده. یه دکتری نظر داده ک باید جراحی بشه و اون چربی از زیر پوست خارج بشه. من الان باید چیکار کنم؟؟؟ دونه سفت و تقریبا اندازه یک لوبیا سفیده
- دومپریدون
سلام آقای دکتر من ب دخترم که ۶ماهشه دومپریدون دادم ۱هفته، برای کم شدن عوق زدنش ک تاثیری رو عوق زدن نداشت ولی استفراغ شو صفر کرد.حالا تا کی باید ادامه بدم؟ همراهش میتونم لانزو بدم؟اسید معده ش میاد بالا کف میکنه گریه میکنه باید برش دارم .شب هم سرشو میچرخونه این و اون ور بعد بیدار میشه. ببخشید طولانی شد
- دورسر
سلام دخترم یکسالشه دورسر۴۵ نرماله بدو تولد ۳۵ بوده؟
- آبله مرغان
تب خستگی حالت تهوع بی حسی آیا آبله هست؟
- تزریق واکسن
برای فرزند چهار ساله میتوان واکسن پره ونار ۱۳ رو همزمان با تزریق دوز دوم واکسن آنفولانزا انجام داد یا بهتره که بینشون چند روز فاصله باشه؟
- نرفتن به مدفوع 3ساله
سلام دختر من3سالشه هر چهار روز یک بار به زور با خشکیت میره دستشویی چیکار باید بکنیم
- سرفه
بچم از صبح یکم داغه سرفه داره چه آنتی بیوتیکی بهش بدم؟
- مخاط
سلام اقای دکتر دخترم یکسال ونیمش هست شبا نمیخابه تا صبح میزنه رو شکمش و گریه میکنه شکمش خیلی گاز خالی میکنه و توی مدفوعش مخاط هستش و دفع زیاد داره علتش چیه؟؟
- شیر نخوردن بعد یکسال
سلام اقای دکتر پسرم 14ماهشه اصلا شیر نمیخوره، شیر خشک میخورد قبل، طول روز غذا میخوره اما شیرشو قطع کرده بزورم میدم اوق مزنه، تازه دندون در اورده، فقط 6صبح تو خواب میخوره دیگه کل روز لب نمیزنه، چیکار کنم؟
- پودر کیدی لاکت
باعرض سلام و خسته نباشید ببخشید بچه 8ماهه استفراغ و اسهال داشت دکتر بردم شربت ضدتهوع داد با پودر پرو آر اس تهوعش فرداش خوب شد ولی هنوز اسهال هست دارو شو عوض کنم کیدی لاکت بدم یانه اخه روز سومه اسهاله اگه کیدی لاکت خوبه چقد باید بدم

