Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر بهترین مولتی ویتامینی که میشه به کودک داد چی هستش ؟؟؟؟
- بی حالی وبی اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم۲ونیم سال داره سرماخورده بود تب داشت الان تبش قطع شده ودارواستامینوفن هر ۶ ساعت میدم بخاطر بدن دردش ،الان خیلی بیحاله وکلا میخوابه هیچ چیزی نمیخوره به نظرتون طبیعی هست وبخاطر بیماری؟
- سلام اقای دکتر دخترم یکسالش تمومه میتونم به جای شیر خشک شیر پاستوریزه بهش بدم ایا لازم به گرم کردن هم دارم اب دیه نمیخاد قاطیش کنم
- قطره
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو ۴ ماهشه من باید همچنان قطره های ویتو کید و لیپوزوفررو ادامه بدم؟؟ یا یه قطره دیگه باید جایگزین کرد ایا بایددازمایش کلی بده تا اگه نیازی نیس دیگه نخوره قطره هاشو
- نوزاد 5 ماه 3 روزه آبریزش بینی تب کم سرفه بی قراری میکنه و بی حاله
- سلام خسته نباشید دخترم یک ساله و یک ماه هست شربت آفاکسیم ۱۰۰ تجویز کرده هر چند ساعت یک بار بهش بدم ممنون
- کودک
باسلام دخترم بدو تولد وزنش ۳۵۰۰بود ..الان ده ماه داره ۸کیلوست..بنظرتون وزنش کمه؟؟
- مالیدن پاهای نوزاد
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ماه هست زیاد پاهاش به هم می ماله ایا مشکلش کجاست
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام خسته نباشید ببخشید نوزاد من پنج ماه وشش روزشه از چهار ماه ونیم غذای کمکی براش شروع کردم چون همش گرسنه بود با فرنی آرد برنج که خودم آردش ودرست کردم بعد دوهفته که گذشت از شروع غذای کمکی بهش موز وسیب درختی له شده هم یه کم دادم اوایل همه چی عادی بود روزی دو سه مرتبه مدفوع داشت ولی الان هفته پیش شش روز مدفوع نکرد بعد شش روز مدفوع کرد البته بهش آب انجیر خشک خیس کردم یه قطره چکون دادم وخاکشیر ولی باز الان سه روزه مدفوع نکرده اوناروهم بهش دادم آب گلابی طبیعی هم بهش دادم ولی مدفوع نکرده لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم؟؟
- فاویسم
سلام اقای دکترنوزاد مبتلا به فاویسم دارم چهل روزه هست. امروز متوجه نشدم یه شیرینی خوردم که روش پسته بود که البته باقالی هستن و به عنوان پسته ی تزیینی به کار میبرن. یکم اون باقالی ها به عنوان پسته زیاد بود ایا میتونم شیر خودمو بدم؟ برا بچه خطری داره؟
- دانه قرمز
سلام آقای دکتر سه روز پیش بچه یکساله ام تب کرد دکتر بردم شربت دادن و گفتن شاید ویروس کودکان باشه ازمایش هم سالم بود . امروز بعد سه روز که تبش قطع شدکامل دونه های زیرپوستی روی بدن و صورتش زده . حال عمومیش هم خوبه . 20 ارویبهشت یکماه پیش هم واکسن یکسالگی سرخک زده . احتمال داره علائم واکسن باشه که دونه ها ریخته بیرون؟
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام پسرم یه ماهشه چند روز سرفه می کنه سنش هم خس خس می کنه دکتر هم بردم آزیترومایسین 100 داده ولی تاثیری داره چکارکنم
- شیرخشک
سلام ببخشید نوزاد چهارماهه دارم شیرخشک سوپرامیل بهش میدم ولی سه بار در روز دفع داره زیاد چاقش نمیکنه میشه شیرخشکی معرفی کنید که هم دفع کمتر داشته باشه و هم چاقش کنه.۶ کیلو وزنشه.وزن تولدش ۳۲۵۰ گرم بود
- تنگی نفس
با عرص سلام و وقت بخیر دور سر جنینم ۳۲ هستش دور سینش هم ۳۲ وزن ۲۸۰۰ و قد ۵۰. امکان میکرو سفالی دادن. دقیقا ۳۸ هفته به دنیا اومد. کارم شده گریه. ینی بچم میکروسفاله؟
- حساسیت وخارش پوستی
سلام آقای دکتر دختریازده ماهه دارم یه چندروزیه باسنش یخورده قرمزشده گردنشم شده بودولی خوب شد بهش پامادکالامین میزنم ولی خوب نشده میتونم شربت هیدروکسی زین بدم لطفا ااا راهنماییم کنید متشکرم
- یبوست
سلا دختر ۴ماھہ دارم ک پنج یا۶روز یہ بار پی پی میکنہ اونم با شیاف میخواستم بدون طبیعی میترسم بہ شیاف عادت کنہ شیر خودمم میخورہ تا ۲ونیم ماھگی خوب بود ولی بعدش اینجوری شد
- کهیر بعد از واکسن ۱۸ ماهگی
سلام وقت بخیر ۲ هفته بعد از زدن واکسن ۱۸ ماهگی دخترم،کل بدنش کهیر میزنه،الان حدود ۲ ماه هست اینطوریه،شربت نئوتادین و هیدروکسی سیزین هم افاقه نکرد،کل آزمایشهاش هم نرمال بود،ولی متأسفانه همچنان همونطوره،خود ب خودی ظاهر میشه و بعد از چند ساعت برطرف میشه،خارش هم داره،چیکار باید انجام بدیم؟مشکلش چی میتونه باشه؟ ممنون از راهنماییتون
- تزریق آمپول
پرستار اومد آمپول رو بزنه برای بچه اما کردش تو دست خودش بعد برای بچه تزریق کرد با همون سوزن
- سلام ببخشید من به کودکم که ابریزش و سرفه میکرد ۲.۵ میلی لیتر ستادین دادم الان دیدم زده زیر دو سال نباید بدم الان چکار کنم؟
- چشم
باسلام چشم دخترم 11ساله ام عفونت کرده نوبت چشم پزشک گیرم نیومد بردم پزشک عمومی دوتا قطره تجویز کردن،خواستم ببینم استفاده کنم براش، قطره کلوبیوتیک 0/5درصد قطره سیپروفلوکساسین0/3درصد لطفا راهنمایی بفرمایید استفاده کنم براش یا نه؟ سپاس فراوان فاویسم هم داره

