Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفاده ازدوزشربت
سلام وقت بخیر،بچم ۹ماهشه سرماخورده دکتراموکسی سیلین داده نمیدونم چه مقداربدم وزنش هم ۸کیلو۷۰۰هست لطفاراهنماییم کنید
- شیر نخوردن نوزاد ۳ ماهه و ریفلاکس
شیر نخوردن نوزاد ۳ ماهه و ریفلاکس دخترم شب ۱۲ میخوابه تا ۷ بیدار نمیشه نگرانم
- آزمایش
سلام آقای دکتر دخترم هشتم مهر میره تو یازده ماه تا حالا آزمایش خاصی انجام نداده چه آزمایشی لازمه؟ما به خاطر کرونا زیاد دکتر نمیریم
- ناف نوزاد
با سلام و خسته نباشید از ناف نوزاد 15روزه ام خون اومده باید چکار کنم با تشکر
- اسهال نوزاد چهار ماهه
سلام دخترم چهار ماهشه یک هفته اس که اسهال دکترش علاوه برشیر خودم گفت ایتامیل اچ آ بدم سه روز خورد تاثیری نداشت بردم دکتر دیگه گفتن ال اف بده الان نمیدونم ال اف بدم یا همون اچ آ رو ادامه بدم شیر خودمم بدم یا نه در ضمن ازمایش مدفوعش هم گفتن خوبه
- گریه شبانه دختر ۲ و نیم ماهه
با سلام . دختري 2.5 ماهه دارم که شبها از ساعت 10 به شدت حدود يک ربع گريه ميکند و بعد از تا 2 بعد از نيمه شب بيقرار است و شير نميخورد با خوردن شربت گريپ ميکسچر کمي بهتر است اما هر شب اين موضوع تکرار ميشود. لطفا راهنمايي کنيد. ممنون
- سرد بودن سر ووصورت نوزاد ۳ ماهه
سلام دختر ۳ ماهه دارم الان ۲،۳ روز میشه سر و صورتش سرد هست ..علایم سرماخوردگی نداره ولی نگرانم اگه میشه راهنماییم کنید ممنون
- شربت
سلام . بچم کولیک داره دکتر گفتن روزی 30 قطره در سه وعده شربت کولیک ایزبهش بدم . الان دوردز چون شبها بی تابی میگرد گریپ میچر هم تجویز کردن که البته گفتن اگه خیلی بی تابی میکنه بهش بدین . دیشب بهش دادم ولی 10قطره کولیک ایز رو ندادم . میخواستم بپرسم همینکار درسته یا کولیک ایز هم باید بدم؟واینکه گریپ میچر خواب آوره؟
- روی پنجه را ه رفتن
سلام، دکتر، دختر ده ماهه ای دارم که وقتی با روروک داره را ه میره رو پنجه پا را ه میره و کف پا رو کامل رو زمین نمیزاره، البته در زمان تولد کمی دکترش مشکوک به کلاب فوت بود که گفتن یک ماهی با ماساژ درست میشه ،سونوگرافی لگن هم بردیم که خوب بود، در سه ماهگی پیش دکتر کریمی متخصص ارتوپد کودکان بردیم گفت لگنش مشکل نداره، مچ پا رو هم گفت مشکلی نداره،و کلاب فوت نداره و خیال ما رو راحت کرد ولی الان تو ده ماهگی در حالت عادی که سر پا نگهش میداریم کف پا رو زمین میزاره، ولی وقتی داره با روروک راه میره فقط رو پنجه پا راه میره، نمیدونم علتش چیه؟ مشکلی هست یا نه؟
- مصرف دارو در شیردهی
سلام و خسته نباشید. مصرف قرص مترونیدازول برای عفونت روده در دوران شیردهی اشکال دارد؟
- خس خس سینه
سلام بچه ی من پنج ماهشه سینش خس خس نداره ولی مثل ذوق کردن صدا میده ایا دود سیگار براش ضرر داره
- سلام دکتربرای پسر یک ساله ام که اسهال شده بود و وزنش کمه و کم اشتهاس،،،زینک سولفات روزی 2سی سی تجویز کرده،،،سوالم اینه تاکی باید مصرف کنم؟ایا بازم میتونم خودم بخرمش؟یا باید فاصله بدم؟مقدار دوزش باید کم بشه یا نه؟ممنون ازشما
- حمام کردن نوزاد
سلام ..بچم دو ماهشه بردیم حموم حس میکنم یکم بیحال شده خطر ناک نیست
- پاسخ بهسلام پسر من زود به زود سرما میخوره ۷سالشه سفیسکیم پودری دیگه موجود نیست میشه قرص سفیسکیم بهش بدم
- ویروس
سلام ببخشید پسرم ۴ ماه و ۷ روز دارد و مریض شده ابریزش بینی و سرفه و عطسه داره چیکار کنم خوب شه ؟؟؟؟
- اسهال و رفلاکس نوزاد
نوازد دوماهه من هروقت رفلاکسش شدید میشه،بعدش اسهال میشه.آیا رفلاکس و اسهال ب هم مرتبط هست؟
- قطره استامینیفن
سلام همزمان مصرف استامینیفون با قرص لاکتیز برای نوازاد یکماهه عوارض داره؟
- روش مصرف اموکسی سیلین
برای نوزاد ۱ سال و سه ماه با وزن ۹ کیلیو و نیمم چه مقدار شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ مصرف شود
- خوردن قرص مادر
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر مادر بردیا قاسمی نژاد هستم دیروز بچه رو خدمت شما آورده بودم . بچه 4روزه است . من سفکسیم و قرص مولتی ویتامین و قرص اهن اینا میخورم دکتر زنان گفت بخورم میخوام بدونم برای بچه مشکلی ایجاد نمیکنه شیر میدم؟ممنونم
- علت گریه نوزاد۳ماهه ونخوابیدن آن
دفع گاز شدید گریه زیاد ویوبوست نوزاد دفع مدفوع هر۲ روز یه بار

