Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهه هست اول شیر نان یک میخورد الرژی شدید داشت دکتر به مدت یه هفته نان آل براش نوشت بعد گفت اپتامیل بهش بده قبلا اسهال داشت که نان ال داد از کجا باید بفهمیم این شیر اپتامیل بهش میسازه یا نه چون هنوز چندین بار تو روز دفع داره باید چن روز یه شیر رو بهش بدم ببینم بهش میسازه یا نه
- با سلام
با سلام من نوزاد ۲۸ روزه دارم که شکمش هر ۴ روز یک بار کار میکنه و خیلی نفخ شکم داره و همش گریه میکنه میتونم قطره پدی لاکت واسش بگیرم بهش بدم آخه قلبش هم سوراخ داره میتونم از این قطره بهش بدم
- مکمل امگا برای کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۹ سالشه شربت امگا رونمیتونه بخوره میخواستم بدونم قرص امگا هست براش بگیرم وویتامین د
- گل
سلام دکتر پسر م36هفته دنیا اومد الان 15ماه 12,روزشه به موقع گردن گرفت و نشست از10ماهگی به کمک اشیابلندمیسه ودر12,ماهگی بادکنک راهمیره الان 6روزه میتونه راه بره مستقل خودش بلند میشه سرپااما خیلی زمین میخوره و تقریبا چهاردست و پا میره بیشتر آیا این بچه چرا میل به راه رفتن ندارم اگه من ازش بخوام 2متر وحتی بیشتر هم راه میاد اماهمش چهاردست و پا میره
- بالا بودن گلبولهای سفید بچه ۲ سال به بالا خطر ناک هست و باید چه اقدامی برای پاین اوردن کنیم
- در مورد کودک
سلام پسرم اسم کودکان داره 3ساله اش بعضی وقت ها آمپول آمپی سلین روزی یکی تاسه روز میزنم ایاسفکسیم میتونه بخوره شربت شو
- رشد قد
سلام.آقای دکتر، پسران تا چه سنی قد میکشن؟ممنون از پاسخگویی شما
- افزایش شیر مادر
آقای دکتر برای زیادشدن شیر چه راهکاری روبه مادرا توصیه میکنید؟ دخترم ۱۴ روزس و الان دوشبه سینه هام شل شدن وسفتی اول رو ندارن که پر شیر میشدن و دخترم نمیتونه سینم رو بگیره و فقط گریه میکنه
- عسل دادن به نوزاد
سلام اقای دکتر من پسرم دوسال وسه ماهشه ولی هنوز هنوز حرف نمیزنه دوستم میگه بخاطراینکه بهش عسل میدی تارهای صوتیش اسیب دیده. واقعیت داره؟؟ من قبل یه سالگیش بهش اصلا عسل ندادم بعدها که از یکسالیش چندماه گذشت دادم باشیر بخاطر اینکه چیزی نمیخوردگفتم بلکه وزن بگیره. حالا دوستم میگه متخصص گفته تابچه حرف نزده نبایدبهش عسل داد بچه نمیتونه اون موقع حرف بزنه. بابای پسرم هم توسه سالگی حرف زده به نظرتون گفتار درمانی لازمه. چندتا کلمه میگه تو بازیهاش مثلا همش میگه ماماماما. ولی هرگز صدام نمیکنه آب نمیگه. میگم هم مثلا بر فلان چیز روبیار گوش نمیده یاشایدهم نمیفهمه نمیدونم.
- نوزاد
سلام نوزاد ۲ ماهه ای دارم که بهش قطره کولیک اید دادم بعد آبریزش بینی داره و عطسه و سرفه میکنه بی قراری میکنه بعد گاز معده هم زیاد داره
- غده پشت گوش راست کودک
پسر ۱۶ماهه دارم ازیک سالگی متوجه شدم پشت گوش ورم کرده بردم دکتر گفت غددلنفاوی ولی برطرف نشد الان فکرمیکنم بزرگتر شده
- دیربه دیرکارکردن شکم نوزاد سه ماهه
سلام نوزادسه ماهه دارم که شیرمادروشیرخشک کمکی میخوره وازماه دوم تولدشکمش دیربه دیرکارمیکنه والان یه هفتس که شکمش کارنکرده ورنگ مدفوعش هم سبزه ورفلاکس داره علت دیرکارکردن ورنگ سبز مدفوع نوزادچیه ودرمانش چیه
- عرق کردن
با سلام وخسته نباشید دکتر جان پسرم بیش از حد عرق میکند در موقع بازی و خواب .حتی موقعی که تلوزیون میبیند و بی حرکت است.هشت ساله هست و کمی هم تپل .ایا نیاز به دکتر و ازمایش دارد یا نه؟
- شربت هیدروکسی زین
سلام. شربت هیدروکسی زین را به بچه ۳ سال و ۳ ماهه با وزن ۱۳/۸۰۰ روزی چندبار و چقدر بدهیم؟
- کودک ۸ ماه
سلام دختر هشت ماه دارم که ناحیه تناسلی و لایه پاشجوش قرمز زده علتش چی هس و چه پماد استفاده کنم
- علت زردی کف پای بچه از چیست
- در مورد واکسن
سلام ببخشید من هدود دو ماه واکسن ۱۸ماهگی فرزندم یادم رفته بزنم آیا خطرناک است لطفاً راهنماییم کنید
- شربت کید هلیکس
سلام پسرم یک شیشه کامل خورد آیا مشکلی پیش میاد براش
- صورت نوزاد
با سلام
من نوزاد دوماهو نیمه ای دارم.
وقتی از روبه رو به صورتش نگاه میکنم چشم سمت راستش کوچیکتر از چپ هستش و ابروهای بالا پایینی داره.
می خواستم ببینم این شکل درست میشه یا باید اقدامات خاصی انجام بدم. تو سوال قبلی فرمودید باید معاینه شود می خواستم بپرسم تو این جور مواقعدامکان درست شدن بعد از چند ماه وجود دارد؟ - کمردرد وپادرد
سلام اقای دکتر یه سوال دیگه هم دارم برادر زادم شش سالش هست بعصی اوقات میگه زانوهام درد میکنه بیشتر موقع خواب یا اینکه اگه یه مدت بشینه شروع میکنه بگه کمرم درد گرفته حتما باید به جای تکیه بده،باید چیکار کنین

