Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلو درد
سلام اقای دکتر پسرم تحت نظر شماست مطب شما بازه امروز؟پسرم دیشب کنی بیقراری میکرد بهش قطره استامینفون دادم اگر مطب بسته ست ،گلوش درد بکنه چ دارویی باید بدم ؟؟؟
- درد شکمی نوزاد 7 ماهه
سلام .نوزادی 7 ماهه دارم که شبها دلدرد میگیره و بعد از بغل کردن و چند دقیقه راه رفتن درست میشه ولی یک ساعت بعد دوباره دلدرد میگیره .مدفوعش سبز هست و جای دندوناش درد میکنه .موقع دلدرد بدنش رو صاف میکنه و صورتش رو اینور و اونور میکنه گاهی هم شیر زیاد میدم درست میشه .علتش رو میخواستم ایا کولیک هست یا از کلیه هاش هست .ممنون.
- اختلال خواب نوزاد ده ماهه
سلام نوزاد ده ماهه دارم که دچار اختلال خوب شده دقیقا از اواخر ۵ ماهگی . از بدو تولد تا ۵ ماهگی خواب خوبی داشت ولی الان شبا مثلا وقتی ۱۰ میخوابه ۳نصفه شب با جیغ و گریه بیدار میشه بدونه اینکه چشماشو باز کنه بعد که چشماشو باز کرد تا ۷ صبح بیداره عموما خواب روزش کمه و کلا تو خواب خیلی میپره یا گریه میکنه حتی خواب روز دندون ۲تا پایین و ۲تا بالا داره و خوبم غذا میخوره و شب بیدار میشه برای گرسنگی نیست چون امتحان کردم شیر نمیخوره
- درمان
با سلام آقای دکتر فرزند هشت ماهه ای دارم مدت دو روز است بینی اش کیپ است میتوانم بهش سیتریزین بدهم واقعا دارد اذیت میشود
- ماهی خوردن
سلام. از چه سنی میتوان به نوزادان و کودکان ماهی داد؟
- زردی
زردی دارد و شیر نمیخورد
- کم کاری تیرویید
دخترم ده روزگی تیروییدس46 بود الان ک یک ماهه هس 2 شده باید تا کی قرص بخوره بعد تیرویید روی وزنش هم تاثیر داره تیروییدش کم کاره
- شیرخوردن نوزاد ۴ ماهه
سلام. نوزاد پسر ۴ ماهه ای دارم با وزن تولد ۳۱۴۰ و قد ۵۲ اکنون وزنش ۷۲۰۰ و قد ۶۷ میباشد. نوزادم از ابتدا ساعتی یکبار شیر میخوردم ده تا ۱۵ دقیقه. بهم گفتن با توجه به رفلاکس که داره زیاد بهش شیر میدم. آقای دکتر نظر شما چیه؟اینم بگم اگه نخوام بهش شیر بدم گریه میکنه سریک ساعت و سرشو هی میچرخونه.
- شربت سالبوتامول
سلام پسرم سه ماهشه سرماخورده و تو گلوش خس خس میکنه دکتر بهش شربت سالبوتامول داده آیا این شربت برای طیر دوسال ممنوع هست شربت رو ادامه بدم یا نه؟
- شیر خشک
سلام پسرم سه ماهشه حساسیت داره صورتش کهیر میزنه وبی قراره اصلا هم وزن اضافه نکرده شیرخشک بیومیل پلاس بهش میساخت ولی متأسفانه بهش حساسیت داره الانم با نظر دکتر بهش ببلاک کامفورت میدم بازم حساسیت داره وباهاش اسهال شده یه شیر خشکی معرفی کنید که ضد حساسیت باشه و وزن دهی هم داشته باشه
- بی اشتهایی
پسر ده ماهه ای دارم که اشتهایی به غذا نداره شربت فروگلوبین بهش میدم.اما فقط شیرخودمو میخوره میشه شربت اشتها معرفی کنید که ضرری نداشته باشه؟آیا شربت ویتاریکس واسش مضره؟
- سلام آقا دختر نوزاد یک ماهی ده روزی دارم ک آبریزش بینی دارا سرفه هم میزنه بردم دکتر بهش اسپره بینی داد و شربت آزیترومایسین ۱۰۰ ولی هنوز آبریزش داره و سرفه میزنه چکار کنم و چه شربتی براش بگیرم؟
- دفع مدفوع نوزاد
نوزادم وارد ۴ ماهگی شده همیشه شکمش بعد از ۴ روز کار میکند اما این سری یه هفته هست کار نکرده آیا طبیعی است؟
- شربت آزیترو وکم شدن ادرار
سلام.خسته نباشید دخترم3ماه ونیمه هستش.بخاطر سرفه های خلطی ودستشو طرف گوشش میبرد ب دکترمراجعه کردم هیچ علایم دیگه ایی نداشت.آزیترو200دادن هر6ساعت2سی سی وزنشم حدود5تا6کیلو هست.دوروزه مصرف کرده ازسرشب ادرار نکرده برا همین نگران شدم
- جیغ زدن وبیقراری نوزاد 5ماهه
سلام من پسرم الان 5ماهشو تموم کرده همش بیقراره گریه میکنه نیم ساعت میکشه بخوابونمش بعد نیم ساعت بیدا میشه 5دقیقه بازی میکنه خودش بعدش شروع میکنه به گ یه که حتی با بغل کردن هم خوب نمیشه جیغ هاش شبیه ناله هست انگار داره زجرمیکشه وقتی بیدا ه اصلا حوصله نداره مدام ناله میکنه باید حواسشو پرت کنم به چیزی تاناله نکنه که اونم یکی دوبارکارسازه خیلی سخت شیرمیخوره بردم متخصص بهش قطره کولیک داد ولی اصلا تاثیری نداشت خودم گریپ میکسچر و پدی لاکت هم گرفتم تأثیری نداشت استامینوفن هم تاثیر نمیزاره قبل ازاینا تو یه ماهگی گریه های وحشتناک میکرد بردمش دکتر گفت کولیک داره دی سیکل مین و دایمتکون داد خیلی خیلی آرومش کرد بعد که سه ماهش شد من شربتارو قطع کردم چون میگفتن کولیک سه ماهگی خوب میشه خودش بعدش باز اذیت میکرد تااینکه دوفته هست جیغ میکشه و اصلا غیرقابل تحمله یعنی من خودم به خاطر اینکه بچم زج میکشه وکاری از ستم ب نمیاد دیوونه میشم توروخدا کمک کنید
- آزیترومایسین
با سلام. پسرم ۷ماه و نیمشه. دکتر بهش آزیترومایسین داده داروخونه گفت دستور پزشک مشخص نیس. چقدر بهش بدم؟ چند قطره چکان؟
- رفلکس و اسهال نوزاد ۵ ماه و ۲۰ روزه هست.
نوزاد ۵ ماه و ۲۰ روزه دارم خیلی بالا میاره . پشت گلوش هم خیلی خلط داره و اسهال هم می شه . واین که غذای کمکی کی شروع کنم. وشیرخشک هم می خوره بالا میاره. واین که دمای اتاق تو زمستون چند باشه.
- بیماری چشم
سلام دخترم ۴۰ روزشه چشماش قی میکنه دکتر بهش سولفاستامید داده ولی سرچ کردم اینترنت نوشته بود برا زیر دوماه منع مصرف داده آیا استفاده کنم یا نکمک
- غذای کمکی
سلام خسته نباشین پسرم 6 ماه و12 روزشه رفلاکسم داره دکتر ک بردم گف غذای کمکی از 5 ماه شرو کن منتها با اب گوشت و مرغو پوره گف فعلا فرنی نده با همین برنامه پیش رفتم اما الان چن روزی هست فرنیو شرو کردم گفتن بیشتر از س قاشق نباید بدم س و عده غذا در روز هر بار س ق گفتن فعلا حریره ندم میوه ندم گوشت قرمز فقط ابشو بدم تا 9 ماه چون ممکنه رفلاکسش برگرده موندم پس چی بدم اخه بدنش ب همه چی احتیاج داره نمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنین
- كم آب خوردن توسط نوزاد
سلام خسته نباشيد دختر من ٥ ماهو ١٤ روزشه غذاي كمكي رو دوسه هفتست شروع كردم فقط فرني برنج وسوپ ميخوره در حد كم روزي دو وعده يا سه وعده ولي اصلا آب نميخوره در حد چند قطره ميخوره آب جوشيده خنك با يكم نبات و يك روز درميون دفع داره اونم زورميزنه خواهرم ميگهيخاطر كم آب خوردنشه آقاي دكتر بايد چيكار كنم راحت بيرون روي داشته باشه راهكارهاي شمارو هم انجام دادم ماساژ قبلش ك شيرخودم رو ميخورد روزي دوسه بار دفع داشت

