Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علائم رفلاکس وحساسیت به پروتئین گاوی چیست
علائم رفلاکس وحساسیت به پروتئین گاوی چیست
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر شربت سالبوتامول به دخترم دوروزه میدم واسه سرماخوردگیش الان اسهال گرفته به طوری که پشتش هم قرمز کرده وحتی بادکه ازشکمش خارج میشه ابکیه الان اسهالش واسه شربت هست یانه
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر دختری دارم که دیروز بردم واکسن شش ماهگی اش را زدم و همچنین از دیروز تا حالا دو مرتبه به خاطره بی احتیاطی خورده زمین و به سرش ضربه خورده از صبحی احساس میکنم چشمهایش کمی ورم دارد و چرک کرده خواهشا بهم بگید بخاطر واکسن است یا ضربه یا چیز دیگر ممنون
- زبان
سلام آقای دکتر دخترم سرما خورده و بینی اش کیپ شده آب بینی اش تمیز است اما احساس میکنم داغ است باید چکار کنم
- زردی
سلام وقت بخیر . ببخشید اقای دکتر فرزند من ۳۵ روزه هست و زردی او ۷/۷ است ایا نیاز به درمان دارد . چیکار کنیم که زردیش پایین بیاد. در ضمن از شیر مادر تغذیه می کند سپاسگزارم
- فاویسم
پماد کالاندولا برای نوزاد یک ماه فاویسم ضرر داره ؟آیا میشه استفاده کرد ؟؟
- اسهال
سلام خسته نباشید پسرم هفت ماهشه اسهال و تب داره دکتر برا اسهال پودر کیدی لاکت داده آیا خوبه بهش بدم
- چاق شدن فرزندم
سلام آقای دکتر دخترم دو ما نیم ماهشه متاسفانه شیر خودمو نخورد بهش شیر خشک دادم بیومیل باز لاغر شد الان سوپرامیل ۱ میدم به وزنش برگشته میخوام یه کم تپل تر بشه چی بهش بدم بهتره
- تست پوستي
بإسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه صورتش دوتا قرمزي اندازه سكه كنار هم هست.از ٤ماهگي..من قبلا نميدونستم بعضي وقتا اندازه نخود چيزي كه ميخوردم تو دهن دخترم ميزاشتم..دخترم لپ هاش سرخ تر ميشد.بهم ميگفتن چون صورتشو بوسيدن اينجوري شده..تازه فهميدم الرژيه..غذاي كمكي و قطره هرچي ميدم صورتشو چنگ ميزنه و چشماشو خيلي ميخاره..يك روزه بهش نه غذا دادم نه قطره اون قرمزي ها داره از بين ميره فقط شيرخشك اي آر ميخوره چون رفلاكس داره.. به نظر شما براي تست الرژي پوست دخترمو چن ماهگي ببرم بيمارستان تا ببينم به چيا حساسه دخترمن حتي به سرلاك برنج هم حساسه
- قارچ الت پسر
باسلام یک روزی هست که دور الت پسرم که 4ماهشه یکسری تاول مانند زده و روی خوده الت یک تک پوست مانند ایجاد شده. دکتر پماد کورتیزول و زینک دادن و گفتن قارچ گرفته.ممنون میشم راهنمائم کنی که تشخیص شما و نوع داروی مصرفی چی باشه
- درباره نوزادم
دخترم ۹ماهشه اب ریزش بینی عطسه داره خیلی هم دکتربردم نمیدونم چراخوب نمیشه میشه راهنماییم کنیدممنون
- تغذیه ی نوزاد
سلام جناب دکتر من تغذیه کمکی نوزادم را ۳ روز بعد از پایان ۵ماهگی شروع کردم و الان ۳روزه است که به نوزادم روزی یک قاشق فرنی میدهم و پشیمانم که چرا تا پایان ۶ماهگی صبر نکردم خواستم بپرسم میشود دیگر از امروز به بعد تغذیه اش را ادامه ندهم ؟ و فقط شیر خودم را تا پایان ۶ماهگی بدهم؟؟مشکلی برایش نیست؟؟ چون ۳روز یک قاشق مرباخوری فرنی دادم و یک قطره چکان آبیاری جوشیده سرد آیا دیگر ندهم ایرادی ندارد؟؟
- سرفه نوازاد ۳۵ روزه
سلام خسته نباشین نوازاد من در طول روز سه الی چهار بار سرفه می کنه سه هفته پیش بینی کیپ شده بود اما الان سرفه می کنه چون زود به دنیا اومده ۳۶ هفته از ریه ها ی او می ترسم چیکار کنم
- فاویسم
سلام وخسته نباشید .پسرم فاویسم داره واکسن دوماهگی باید بزنه آیا خوردن استامینوفن براش ضرر نداره ومقدار مصرفی آن باید چقدر باشه ؟ ممنون از شما
- زردی نوزاد
باسلام پسرم یک ماهشه از۵روزگی زردی داشت ازمایش کبد وادرار هم داده گفتن خوبه ولی هنوز زرده مخصوصا چشاش وصورتش..گفتن شیرمو دوروز قط کنم..یعنی بعد دوروز بهتر میشه
- استفراغ
سلام خسته نباشیددخترم سه ماهشه همش استفراغ پنیری میکنه روزی پانزده الی بیست بارآروغشوچه بگیرم چه نگیرم استفراغ میکنه درضمن تودوماهگیش بردم دکترداروی ریفلاکس نوشت خوب نشد
- نوزاد
سلام من پسر نه ماهه دارم فكر ميكنم يه تاس اندازه يه نوخود قورت زاده ميخواستم ببينم دفع ميشه؟ بايد چيكار كنم البته مطمئن نيستم اگه خورده باشه علائمي داره؟
- تب بچه
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر از کجا میتونم متوجه بشم بچه تب داره بچه یکماهه . تب سنج زیر بغلی هم دارم چند درجه تب هستش؟
- قطره آهن
سلام هروخت به دخترم قطره آهن میدم مدفوعش قیری رنگ میشه.یه جایی خوندم که دلیلش جذب نشدن قطره ی آهنه خواستم ببینم به جای قطره ی آهن چه چیزی بهش بدم
- غذای کمکی
سلام خسته نباشی نوزاد ۵ ماه دارم ازشیر خشک تغذیه میکنه یک ماه فقط شیر مادر خورد الان شیر خشک ببلاک یک میخوره شیر به نظرم کم میخوره یعنی طبق اون چیزی که پشت شیرخشک نوشته نمیخوره هر سه ساعت سه واحد میخوره اگه زودبه زودم شیر بدم نمیخوره مولتی ویتامینم میدم ولی خیلی کم لشتها هستش واسه واکسن چهارماهگی برده بودمش وزنش ۶۳۰۰ بود موقع تولد ۳۵۰۰ بودچیکار کنم ؟

