Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام عرض ادب ازحال
سلام پسر من ازحال داره اندامین بهش بدم خوب یا توصیه شما چی
- شیر خشک برای کودک الرژیک
سلام وقت بخیر اقای دکتر بچم مبتلا به الرژی به پروتئین گاوی است و نان اچ ا ۲ مصرف می کرد اما الان پیدا نمیشه شما فرمودین ببلاک اج آ ۲ بدیم به جای نان اچ آ ۱ ولی جدول غذایی شو مقایسه کردم نان اچ آ ترکیبات و کالری بیشتری داره چرا میگن شماره ۱ کمبود ایجاد می کنه ؟ سنش ۱۸ماه و روزی فقط ۳۰۰ میل شیر میخوره
- اسهال پی درپی
سلام دخترم ۵ سالشه ماه پیش اسهال شد ودکتر بنا به آزمایش خون سفیکسم داد وخوب شد این ماه دختر دوباره اسهال شد ومن چون به دکتر دسترسی نداشتم دوباره بهش سفیکسم دادم وخوب شد آیا کاردستی کردم وچرا دوباره اسهال بعد از یک ماه برمیگرده مربوط به غذا است؟
- بی خوابی
سلام صبح بخیر آقای دکتر دختر سه سال و ۲۲ روزه ای دارم که خیلی بد خواب است مثلا در طول روز کلا نمی خوابد ولی شب ساعت دوازده تا یک خواب می رود بعد ساعت سه صبح مجدد بیدار می شود تا صبح و صبح زود اگر خواب برود دوباره زود بیدار میشود باید چکار کنم خوابش تنظیم شود آیا برای سلامتی اش مضر نیست این همه بی خوابی و راستی تحرک زیادی دارد ولی تغذیه خوبی ندارد یعنی اصلا تمایل به خوردن نشان نمی دهد و باید با اصرار و بازی کردن به او غذا بدهیم شرمنده از طولانی شدن پیام و ممنون از صبوری و حوصله شما در پاسخگویی
- بالا بودن گلبولهای سفید
سلام فردای روز تزریق واکسن یک سالگی آزمایش خون بچه را انجام دادیم تعداد گلبول های سفیدش بالاست ولی هیچ مشکل دیگه ای نداره . علتش فاصله زمانی کم بعد واکسن است یا علت دیگری داره ؟ سپاس
- دوز قطره چشمی باکتی ماید
پزشک قطره باکتی ماید تجویز کرده برای عفونت و التهاب چشم پسر ۶ ساله ام دوزی که من یادم مونده که دکتر با تاکید گفت فکر میکنم هر سه ساعت دو قطره بود، ولی داروخانه نوشته ۸ ساعت دو قطره الان مردد هستم کدوم درسته؟!!
- باسلام آزیروسین ۲۰۰ برا دختر۶ سالم که فقط ازناحیه شکم تب داره خوبه استفاده ان با شربت کوریزان تداخل داره
- تب و دل درد
سلام خسته نباشید جواب منو زود بدین ممنون میشم برای کودک ۴ سال و نیم شربت استامنوفن نداشتم قرص ۳۲۵ دادم برای یک بار که مشکلی پیش نمیاد
- جواب ازمایش
سلام دخترم سه سالشه ازمایش سی بی سی لطفا تفسیر کنید.wbc7.6 rbc4.47 hb10.3 hct32.6 mch23 mchc 31.6 plat500
- خواب نوزاد.
سلام آقای دکتر کودک ۲ ماهم کلا در طول ۲۴ ساعت ۸ ساعت میخوابه اگه ممکنه راهنمایی کنید لطفا
- قطره چشم
باسلام، آقای دکتر برای ضد عفونی کردن چشم بچه ۱۰ ساله میتوان از قطره اشک" تیر _آی " استفاده کنم ؟ چون تو خونه داریم این قطره رو میپرسم.
- سرفه کودک ۵ساله وعفونت گلو
سلام خسته نباشید پسرم ۵ سالشه ۳۳ کیلو وزنشه سه هفته میشه سرفه گرفته اولش خشک بود الان خلط داره سینش خش خش میکنه هفته اول فارمنتین ۶۴۳دادم هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی خوب نش الانم شربت افا کلاو ۴۵۷ دادم بازم خوب نش هر از گاهی سرفه داره خلط دار روستا زندگی میکنم نمیتونم ببرم متخصص چیکار کنم بازم بهش شربت فارمنتین بگیرم بدم ؟
- پرخاشگری
دخترم.خیلی.پرخاشگره ۲سالشه چجوری باهاش رفتار کنم که دست ازین کاراش برداره
- شیرخشک
با عرض سلام و خسته نباشید دختر من یک سالو نیم هستش وزن تولد ۲کیلو وزن یکسال ونیم ۷کیلو دویست گرم . وزنش پایینه ؟؟ غذا هم نمیخوره کم همه ازمایشاتش هم نرمال بوده میخاستم یک شرخشک براش پیشنهاد کنین که بدم یک کمی تپل بشه خیلی لاغره
- سلام دکتر پسرم ۴ ساله است از صبح رهرچی
سلام دکتر پسرم ۴ ساله است از صبح هر چی خورده بالا می آورد بردم دکتر بهش آفا کلاو ۶۴۳داده وشربت حالت تهوع حالا بازم بالا آورده آیا شربت انتی بیوتیکی که دکتر داده قوی است به نظر شما بهش بدن یا بازم ببرمش دکتر چیکار کنم لطفا یه راهنمایی کنید
- میزان مصرف سفکسیم
سلام وقت بخیر چشمان دخترم عفونت کرده دکتر سفکسیم نوشته ولی مقدارش چیزی ننوشته ۶ سالشه باوزن ۱۹ کیلو سپاسگزارم از لطف شما
- خس خس سینه
با سلام و خسته نباشید ببخشید دخترم۸ماه و نیم داره الان نزدیک یک ماه خس خس سینه داره ولی هیچ نشانه ای از سرما خوردگی نداره حتی روی بخاری ظرف آب هم میزارم اما خوب نمیشه. ممنون اگه لطف کنین علتشو بیان کنین.
- شربت سفیکسیم
سلام مقدار مصرف سیفیکسیم برای بچه ی۲/۵با وزن ۱۳/۵ چقدر باید باشد
- روش کم کردن شیر خشک و شروع پاستوریره
آیا میشود به مدت ۴ روز شب ها به کودک یک ساله شیر خشک و هنگام صبح و عصر شیر پایتوریزه
- اسهال
سلام اقای دکتر عزیز. بچه من 8 ماهشه دوتا دندون هم درآورده بود ولی الان سه روزه روزی 5 بار شکمش اسهالی میره بی تابی هم نمیکنه . بنظرتون طبیعیه ؟؟ غذاسوپ میخوره و مرغ و سیب زمینی میوه هم موز و سیب . دوشب پیش کمی نارنگی خورد . توروخدا بگید چی بدم بهش؟

