Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس بعد از دادن قطره
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر اقای دکتر پسرم ۵ ماهو نیمشه دکتر قطره اهن و مولتی داده اهن رو خیلی بد میخوره در گلوش نمیپره اما وقتی میریزم دهنش گریه میکنه و بعدش انگار گلوش خلط داشته باشه اونجور میشه میترسم نکنه توی ریه اش رفته باشه اگ بره عفونت ریه میگیرن بچه ها ؟؟؟
- تب کودک ۳ ساله
کودک 3 سال و نیمه از دیروز تب 39 درجه زیربغلی دارد که با 8 سیسی استامیننوفون پایین آمده ولی بعد از 3 ساعت تبش بالا میرود دوباره
- شربت تئوفیلین جی
سلام دکتر این شربتو برای کودک ۱۱ ماهه دادن هر ۸ساعت ۱ونیم سیسی خوبه؟ تاکی باید بدم؟؟
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- عرق کردن
سلام علت عرق کردن پشت سر نزدیک گردن کودک۴ماهه چیست؟ ممنون از شما
- مصرف ایبو پروفن برای رفع تب کودک ۵ساله
برای کودک۵ساله با وزن ۲۰کیلو چند سی سی ایبوپروفن نیاز است؟
- سلام پسرم فاویسم داره تبش ۴۰ هستش میتونم از شیاف ۱۲۵ استفاده کنم ممنون میشم زود جواب بدی
سلام پسرم فاویسم داره تبش ۴۰ هستش میتونم از شیاف ۱۲۵ استفاده کنم ممنون میشم زود جواب بدی
- دندان درآوردن کودک و سرفه
سلام من پسرم یک ساله هفت ماهشه دارد دندان در میاره سرفه های چرکی میکنه چیکار کنم
- باقیمانده انتی بیوتیک
سلام، دخترم ۷ ساله هست با وزن تقرببا ۱۹، دکتر برای سرفه های شدید و بی وقفه ش ازیترو ۲۰۰ نوشت بمدت ۵ روز، روز اول ۵ سی سی و چار روز بعد ۳ سی سی، دیروز روز اخر مصرف دارو بود ولی نصف دارو باقیمانده!!!طبیعیه یا حتما تا اخر دارو باید مصرف بشه؟؟؟؟؟
- ماهی خوردن
سلام آقای دکتر دخترم ۱۴ماهشه تا حالا ماهی بهش ندادم چه ماهی میتونم بدم
- شربت سیپروهپتادین
سلام خسته نباشید. پسرم ۴ سالشه وزنش ۱۴ کیلو و نیم هست. خیلی خوب غذا نمیخوره و بعداز ظهرها هم نمیخوابه. میتونم بهش شربت سیپروهپتادین بدم؟
- سلام دخترم ۲سال ۷ماه تب داشت شربت استامینوفن دادم پرید به گلوش نفسش بالا نمیومد چندبارزدم به پشتش بعد بالا اورد ولی اولش خوب نمیتونست صحبت کنه الان بهترشد ولی ازکجا بفهمم داخل ریه اش نرفته
- سلام شربت سفکسیم ۱۰۰ را چند ساعت بدیم برای کودک بچه ۱۷ ماهه هست
- اسپری
با سلام، پسر من ۹ ساله هست و ۶۰ کیلو وزن دارد الان دو ماهه کرونا گرفته و تمام شده ولی وقتی میدود و یا پشت سر هم بخواهد حرف بزند با هیجان میگوید نفسم نمیرسد حالا نمیدانم بخاطر چاقی هست یا کرونا از چه اسپری استفاده کنم البته اگر لازم هست؟
- فرورفتگی دنده دوطرفه
سلام اقای دکتر پسرم ۷ماهه هست تولد۱۲۰۰بود وزنش.۳۴ هفته بدنیا اومده زیر دوطرف دنده ها موقع نشستن فرو رفتگی داره الان ۷۲۰۰ هست وزنش عکس سیته هم نرمال هست چکارکنم
- پسرم سه ماه هست پشت سرش صاف شده میخواستم بدونم درست میشه
- خارش آلت تناسلی
سلام وقت بخیر. پسرم ۵ سال و نیمشه. دو روزه خارش شدید در ناحیه آلت تناسلی داره. ولی قرمز یا متورم نشده. دلیلش چی میتونه باشه و چطور باید درمان بشه؟ ممنونم
- فرزندم کم خون هست یکسال وپنج ماه است
- قطره آهن
سلام آقای دکتر . پسری دارم هشت ماهه که از خوردن قطره ی آهن سر باز می زند و اگر هم بخورد بالا می آورد . نظر شما چیست ؟ با توجه به طعم بد قطره آهن فربولین و مکمل غذایی آمی ویتال ( ویتامین آ د ) لطفا قطره آهن و ویتامین جایگزین معرفی کنید. سپاس .
- ابله مرغان
دوقلودارم چهارماهه خودم ۵روز آبله مرعان گرفتم ممکنه ایناهم بگیرن ماسک دوتا میزنم دستها رو هم مرتب مبشویم

