Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نقطه نقطه
سلام آقای دکتر امروزصبح برا بچه یکساله با شیر پاستوریزه و نارگیل حریره نارگیل درست کردم حالا شب ناحیه پوشکش همش دون دون قرمز هستش اما با فاصله یک سانت.چی بهش بزنم؟حساسیت هست
- قطره
سلام آقای دکتر خسته نباشید آقای دکتر میشه یک قطره معرفی بفرماید که ویتامین های مورد نظر و آهن داشته باشه وبرای رشد نوزاد خوب باشه ودیگر نیاز نباشه جدا جدا بگیرم باتشکر از شما
- مشاهده خون
سلام اقای دکتر نوزاد چهارماهه دارم دو روز بعد از واکسن چهارماهگیش دماغشو تمیز میکردم با عرض معذرت مابین مواد سفید محتویات دماغش خون هم بود . علتش چیه؟ آیا مشکلی هست؟
- سر و صدای تنفسی
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم 9 ماهشه. چند روز پیش برای چکاپ آورده بودیمش مطب که براش آزمایش خون و ادرار نوشتید. جواب آزمایشش هنوز آماده نشده ولی از دیروز احساس کردم ی صدای خس خسی ازش میاد، انگار که از دماغش نفس میخواد بکشه این صدا میاد. به نظرتون نیازی هست الان بیاریمش یا بزاریم وقتی جواب آزمایش اومد بیاریمش؟ ممنونم که وقت میزارید و جواب میدید.
- بینیش گرفته
نوزاد سه ماهه دارم دستشو همش میخوره سینشم صدای خر خر میده موقع شیر خوردن همش سینو رو میگیره باز ول میکنه باز میگیره
- شیر نخوردن
سلام دختر من هشت ماهش هست شیر خشکی هست کامل در بیداری به هیچ عنوان شیر نمی خوره فقط داخل خواب شیر می خوره داخل بیداری شیشه شیر نمی گیره تو دهان فقط داخل خواب بهش بدم
- شربت سیتریزین
آقای دکتر شربت سیتریزین واسه زیر یک سال مقدار مصرفش چقدره؟
- سرماخوردگی
وقت بخیر . پسر ۹ ماهه با وزن ۹ گیلوگرم که برای سرماخوردگی و خس خس سینه دکتر بهش شربت نئوتادین ، اسپری بکلوتروکس داده که هر ۱۲ ساعت باید ۲ پاف زد رو چند روز باید ادامه بدم ؟ دوره درمان حداکثر چند روز میتونه باشه ؟ اگر زودتر بهبود یافت میتونم اسپری رو قطع کنم؟
- نوزاد
نوزاد ۳ماه و نیم دست و. پاهاش همش سرد و. نمناکه اب دهنش میپره توی گلوش از خواب میپره همش بالا میارع و اب دهنش زیاده وقتی میخوابه میذارمش زمین از خواب میپره فوری و جیغ میزنه
- آزمایش فاویسم
سلام من نوزادم الان دو ماهشه در غربالگری اول که در مرکز بهداشت انجام شد فاویسم نداشت چون زردی یه کم طول کشید دکتر براش آزمایش فاویسم نوشت وگفت فاویسم داره الان بعد یک ماه آزمایش فاویسم تکرار کردم میشه جواب بدید ببینم بچم فاویسم داره یا خیر G6pdزده بالا 120 بعد تجزیه کلی آزمایش زده بالای 120 به نظرتون فاویسم داره
- سلام .ببخشید منیه پسر چهارماهه دارم .میخواستم بدونماحتمال اینکه این بچه امبه کرونا بگیرههست .یه ۱۵ روز هست که خیلی کمسرفهمیزنه با ابریزش بینی داذه بردمش دکتر بهش گایافنزین با یه شربت سرماخوردگیداده یه قرص که صبی نصفیش بدم الانبهتره ولی یه کمسرفه میزنه ..احتمال داره کرونا باشه ..ممنونمیشمجواببدین .
- نوزاد 4 ماهه
سلام خسته نباشید پسر من 4 ماهشه خس خس وسرفه وکمیهم آبریزش بینی داشت تب نداشت دکتر بهش استامینیفون وستریزین داد میترسم بهش ستریزین بدم. خودم آزیترومایسین بهش میدم هر هشت ساعت لطفا راهنماییم کنید
- لرزش پای نوزاد
پسر من 5روزه هستش از وقتی به دنیا امده هر دوپای او موقع خواب باهم چند ثانیه میلرزه وزود تکرار میشه ممنون میشم راهنمایی کنید؟
- اطفال
سلام پسرم سه ماه ونیمه الان دوروزه اسهال شده روزاول سبز بود حالا زردرنگ شده مثل چسپناکه چیکارکنم
- سرماخوردگی کودک
سلام دخترم ۶ماهشه و ۷ونیم کیلو وزنشه الان سه روزه آبریزش و سرفه داره پزشک گفت سرماخوردگی هست و آزیترومایسین ۲۰۰تجویز کرده میخواستم میزان صحیح دارویی که بهش باید داده بشه رو لطف کنید
- اسهال طولانی مدت نوزاد ۹ ماهه
- تغذیه باشیرخشک
سلام.پسرم ۱۱ماهشه و وزنش خیلی کمه.شیر خشک اپتامیل پپتی میخوره.چون اوایل بالا میاورد.الان بالا نمیاره.میخوام شیرخشکشو عوض کنم؟چی بهش بدم خوبه؟میتونم شیر گاو محلی با اب رقیق کنم بخوره؟
- حساسیت
دخترم ۸ماهشه وزنش۵ کیلو ،ریفلاکس داره شیرخشک هرچی میدم وزن نمیگیره وتوی مدفوع گلوله های سفید داره باید چه شیری بدم بهش
- فرم
سلام فرم سر نوزاد ۴ونیم ماهم خربزه ای است انگار جلوسرش پایینتره از پشتش خوب میشه خودش یا کار خاصی لازمه؟
- سرفه
نوزاد ۴ماهه دارم که سرفه خلط دارمیکنه شربت آزیترومایسین۱۰۰هفت روزدادم ولی خوب نشدچیکارکنم

