Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم اشتهایی
سلام دخترم ۲سالشه.نزدیک دو هفته اس اشتهاش کم شده و ۶قاشق کوچیک فقط غذا میخوره در هر وعده،تب و اسهال و استفراغ نداره،میوه و تنقلات خوب میخوره،مشکلی داره کم اشتها شده؟
- تب
سلام دخترم ۳سال و۱۱ماهشه امروز تب کرد تبشم ۳۷ و۷درجه بود واسه پایین اوردنش چیکار کنم ممنون
- سلام آقای دکتر می تونم ب پسرم ۷ماهشه پودر سنجد بدم آخه چند روزه اسهال هست
میسلام آقای دکتر می تونم ب پسرم ۷ماهشه پودر سنجد بدم آخه چند روزه اسهال هست
- سرفه
سلام آقای دکترخسته نباشید دخترم ۷سالشه و۳۵ کیلو وزن داره چندهفته هست سرفه میکنه علائم دیگه نداره شبها هم تو خواب سرفه میکنه من بهش شربت ازیترومایسین ۲۰۰ وقرص ایرکاست وقرص نئوتادین میدم الان میخوام شربت پلارژن کیدزبدم اشکالی نداره؟؟ دوز مصرف شربت هم میگین چقدر بدم؟ ممنونم
- سلام .دخترم۷,ماهشه خیلی چشماشو بهم میماله و صبحها چشماش باورم کلابسته میشه البته دو روزه اینطوری شده میشه از قطره باکتری ماید استفاده کنم براش
- سلام روزتان بخیر دخترم 5 سالش هست اکثر اوقات از دهانش بوی عفونت می آید دندون هاش رو چک کردیم ولی مشکل ندارن فکر میکنم مشکل از گلویش باشه چون صبح ها که از خواب بیدار میشه گلایه از خشکی و درد گلو داره سوالم این است که میتوانم سفکسیم بهش بدم چون سوسپانسیون حالش رو بهم میزنه و در خوردنش مقاومت میکنه
- شیردهی
سلام من بچه ام هفت ماهشه خودم بهش شیر میدم به شددت لاغر شدم میشه از قرص چاقی میوه ای گین اپاستفاده کنم برای بچه ضرر نداره
- شیر
سلام آقای دکتر.بچم شیرخشک گيگوزميخوره الان هرجاميگردم پيدانميشه بجاش چه شيرخشکي بگیرم اذیت نشه ممنونم
- گریه کودک
سلام یک پسر دارم از اول تولد کولیک شدید داشت الان ۱۴ ماهشه شب ها ساعت 1تا ۲ می خوابد بعد از حدچید یک ساعت با گریه شدید بیدار میشه و تا صبح اذیت میکنه نمی دونیم علت چیه لطفا راهنمایی کنید چکارش کنیم ؟
- سرماخوردگی کودک ۳/۵ماهه
کودک ۳/۵ماهه ب وزن ۵ کیلو ک از دیروز سرماخورده و فاویسم دارد
- کالپروتکتین
سلام دکترعزیز دخترم 4ماهشه آزمایش کالپروتکتینش2049شده 20روزگیش655بود علتش چیه وبایدچکارکنم شیرخشکش پپتی جونیوره
- قور قور شکم
باسلام و تشکر دکتر عزیز پسرم دوسال و سه ماهشه دست ک میزارم روشکمش روده هاش قورقورمیکنه برای دل درد چه دارویی بدم به احساس خودم دل درد داره شبا تو خواب.خودش کامل نمیتونه بگه کجام درد داره و فاویسم داده
- مشکل دخترم
سلام خسته نباشین تو یک هفته دو سه بار دخترم وقتی ازخواب بیدار میشه دهان و روی زبانش میبینم که خونی شده میشه راهنمایی کنین ببینم مشکل چیه
- دل درد کودکان
با سلام پسرم 6ساله است و الان سه روز دل درد داره روز اول دل پیچه داشت و کم اشتها بود ولی تب و اسهال استفراغ نداره روز بعدش دل دردش بهتر شد روز سوم هم بهتر بود روز چهارم اشتهاش بهتر شد ولی یه وقت هایی میگه دلم درد میکنه وسط شکمشم هست خواستم ببینم چه کار کنم
- دومپریدون
سلام آقای دکتر من ب دخترم که ۶ماهشه دومپریدون دادم ۱هفته، برای کم شدن عوق زدنش ک تاثیری رو عوق زدن نداشت ولی استفراغ شو صفر کرد.حالا تا کی باید ادامه بدم؟ همراهش میتونم لانزو بدم؟اسید معده ش میاد بالا کف میکنه گریه میکنه باید برش دارم .شب هم سرشو میچرخونه این و اون ور بعد بیدار میشه. ببخشید طولانی شد
- عرق
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- سلام بچه های فاویسم میتوانند ازشربت کلارژن کیدزاستفاده کنند
- سرماخوردگی کودک
سلام دختر ۳ ساله دارم چند روز است عطسه میکنه و ترشحات رنگی داره از دیشب ابراز گوش درد میکنه آیا می تونم سفکسیم بهش بدم؟
- استفاده از شربت تئوفیلین جیبرای کودک چهار ساله
- میزاندادندارو
نوازدامنششماهتمومشدهوخدودششونیمکیلووزندارهچقدرشربتسفکسیمبدم

