Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوال از متخصص اطفال
ایا زیر سر نوزاد سه ماهه بالش میشه گذاشت یا نه
- غذاي كمكي
سلام خسته نباشيد پسر يازده ماهه ي من خيلي بد غذاس هيچي جز نميخوره گاهي اوقاتم اگه بخواد بخوره ي قاشق كوچك غذا ميخوره اگه ميشه راهنماييم كنيد بعد همون ي قاشقو اگه ي كوچولو حجمش زياد باشه خيلي ببخشيد عق ميزنه راهنمايي بفرماييد ممنون
- سرماخوردگی
درود آقای دکتر دختر من ۸ماهشه چند روزِ بینیش گرفته بود از دیروز آبریزش داره و امروز هم کمی سرفه میکنه و صداش گرفته چه دارویی تجویز میکنین؟ممنونم
- شیرخشک
سلام پسرپنج ماهشه رفلاکس داره.دیگه شیرخودمونمیخوره البته توخواب میخوره توبیداری نه.میخوام شیرخشک بدم بنطرشماچی بدم؟؟
- فاویسم
سلام پسر م 8ماهشه و فاویسم شدید داره وشیر خشک مصرف میکنه سوالو اینه ایا ویتامین سی و کا موجود در شیر خشک و قطره مولتی ویتامین برای فاویسم ضرر داره وایا سویا و ویتامین سی ویتامین کا در سرلاک براش ضرر داره یانه؟ چه نوع مولتی ویتامین و سرلاک بهش بدم. ممنون
- اسهال سبز خلطی
نوزاد ۳۷ روزه ام بعد ۱۰روز تولدش مدفوعش سبز و اسهالی شده خیلی ابکی بود دکتر بهش پدی لاکت داد یکم بهترشد اما دوهفته ست ک مدفوعش سبز و خلطیه و خوب نشده دکتر بردم گفت طبیعیه اما خوب نمیشه و خیلی بچه اذیته
- شیر خوردن نوزاد
با سلام و خسته نباشید نوزاد ۸ روزه ای دارم که داعم درحال خوردن شیر مادر هست و خواب درست حسابی نداره تا اینکه شیرخشک میدم سنگین میشه میخابه علت ولع خوردنش شیر نداشتن بنده هستش؟ چون شیر کم دارم
- لباس
سلام آقای دکتر من بچه ام ۱۰۵روزشه و خیلی شدید گرمایی هست و عرق میزنه اما دست ها و پاهاش اکثر اوقات سرد هستن به علت دست و پا زدن زیاده فکرکنم اما سوال اینه که در این فصل بهار چه لباس هایی به تن بچه باید پوشید؟؟آیا فقط تیشرت کافیه؟؟من یه رکابی و آستین بلند میپوشم در منزل عرق میزنه و کلا تنش گرم میشه چی بپوشم؟؟
- گوش دردنوزاد
نوزاد دوماه و نیم گوش دردوبی قراری داشته دکتر شربت سفکسیم و هیدروکسی زین داده شربت سفکسیم نوروز بهش دادیم اسهال شدید گرفت قطعش کردیم شربت هیدروکسی زین هم اصلا ندادیم گوش دردش بدتر شده آیا داروها رو ادامه بدیم آیا هیدروکسی زین برای نوزاد ضررندارد؟!
- توده ریه جنین
سلام دکتر میخواستم ببینم توده سکستریشن درون ریه نوزاد باید جراحی بشه یا نه؟ خطرش چقدره؟ از زمانیکه ریه تشکیل شده توده به هیچ عنوان بزرگ نشده فقط خود ریه رشد کرده
- سینه
سلام .دخترم یازده ماهشه نوک سینه هاش داخل هستن مشکلی هستش؟باید دکتر ببرم؟
- خس خس سینه نوزاد سه ماهه
سلام نوزادم خس خس سینه داره ،انگاری ک خلط دارهعلت از چیس
- ملاج شیرخوار
با سلام ،می خواستم بپرسم ملاج خلفی نوزاد چه زمانی بسته میشه،بچه ام هفت ماهشه میدونم که ملاج بالای سر یا قدامی تا 18 ماهگيه ولی ملاج پشت سر چه زماني بسته میشه ،ممنون میشم جواب بدید.
- یبوست نوزاد۳۷روزه
سلام دکتر وقتبخیر.دخترم الان ۵۵روزه هستش,از ۴۰زوز به بعد ,هر ۳تا۴روز یکبار مدفوع میکنه,حجم مدفوع هم زیاد هست موقع دفع هم خیئلی گریه و بی قراری میکند,چیکار کنم برای درمانش?از طرفی هم از همون ۴۰روز به بعدش هم هر وقت شیر میخورهسریع استفراغ میکنهگاهی باگریه شیر میخوره,,هم شیرخودم هم شیرنان میخورد,جدیدا دکتر اطفال گفت شیر خشک عوص کنکامفورت بده,کامفورت دادمتغییر نکرد,استفراغ و گریه ها و یبوست را داره,,,دوبار هم تست تیرویید کف پا داده مشکلی از لحاط تیرویید کف پا نداشته,,,راهنماییم کنید ممنون میشم
- تب
دکتر دمای بدن بعد از واکسن با تب سنج دیجیتال..تا چ عددی باید باشه و از چ عددی نباید بالاتر بره
- زینک
سلام وقتتون بخیر شربت زینک برای نوزاد ۴ماهه روزی چقدر بدم ؟
- اسهال بر اثرتغییر شیر خشک
بخاطر عوض کردن شیر خشک نوزاد سه ماه و نیمه ام اسهال گرفت بیبلاک ال اف دادم بدتر شد عوض کردم پیپتی جونیور میخوره سیزده روز روزی دو تا یک بار دفع داره ابکی قهوه ای بدبو خس خس سینه داره می ترسم اسهالش شدید بشه .ایا همین شیر خشک و ادامه بدم یا نه تا کی و چند مدت ای شیر را بخورد اگر نه چ شیر خشکی بدم تا خوب بشود لطفا جواب بدهید
- سرماخوردگی نوزاد ۵۰ روزه
با سلام نوزادم ۵۰ روزشه سرماخورده خلط پشت حلق داره د بی قراری و سرفه. دکتر بهش آزیترومایسین داد و قطره بینی امکان دادن شربت سرماخوردگی ب نوزاد ۵۰ روزه هست؟ سوال دیگرم ک ج نوع بخوری براش مناسب تره
- سرفه
نوزاد یک ماهه دارم که سرفه میکند مخصوصا شبا چیکارکنم چه دارویی بدم
- یبوست داره، داروی باکلوفن مصرف میکنه

