Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزادسه ماهه
سلام دخترم مریض آقای دکترهست آخرین وزنش تودوماهگی۴.۵بودالان سه ماهه ست هفته گذشته بابت یبوست دخترم پیام دادم که فرمودید شیاف گلسرین استفاده کردم شکمش کارکردبعداون روزالان چهارروزه که هنوزشکمش کارنکرده چه کارباید انجام بدم پیشاپیش ممنونم ازجواب دهی شما
- سلام علت زخم مانند اطراف داخل گوش چی میتونه باشه؟
دختر من هفت ماهشه چند شبه اختلال خواب داره گوش هاشو هم میکشه اطراف داخل گوشش زخمه ماننده خیلی نگرانم
- اطفال
باسلام خسته نباشید پسرمن ۵۲ روزس وزن موقع تولدش ۳۴۰۰ و وزن ۴۰ روزگیش۴۶۰۰ بود و قدش۵۷ متاسفانه من از روز اول هیچی شیر نداشتم قطره ب زور و فشار در میامد پسرم شبا خیلی بی تابی میکرد مجبور شدم با قاشق شیر خشک رو براش شروع کنم و دیگه کم کم براش شیشه رو شروع کردم ک خوشبختانه هنوز سینمم میگیره با اینکه مدام من زیر سینم دارمش تا مک بزنه و تقریبا هر دو تا سه ساعت هم بهش یک شیشه ۹۰ سی سی میدم هنوز شیر نکردم یک شب تا صب ک بهش از سینم ندادم صب دوشیدم به زور ۳۰ سی سی شد خیلی شیرم کمه و پسرم وقتی میبنه شیر نمیاد گریه میکنه و همش سینه رو از دهنش میکشه بیرون میترسم دیگه کم کم از سینم بیفته و کلا شیرخشکی بشه لطفا راهنماییم کنید راهی هست تا شیرم زیاد بشه؟ روزی یک لیتر شیر میخورم مایعات زیاد میخورم از دم کرده های گیاهی بگیر تاقرص متوکلوپرامید، پودر شیرافزا و قطره قرصش و... اما بعد یک ماه و نیم تاثیری ندیدم و سوال دیگه اینکه با اینکه پسرم روزیه ۷یا۸ بار شیشه میخوره در کنارش سینمم میدم بهش اما خیلی لاغر و ضعیفه مرکز بهداشت هم گفتن کاهش وزن داره چه کنم بچم رشدش خوب بشه؟ ممنون از لطفتون
- پزشکی
سلام خسته نباشید اقای دکتر بچمون ۶ماهشه دوروزه که شربت آفاکسیم بهش میدیم ازامروز بدنش دونه های قرمز زده وخارش داره چیکارکنیم ممنون ازشما
- شیاف گلیسرین
سلام خسته نباشید دخترم ۴ ماه و ۲۱ روزشه ۲۰ روزه شکمش کار نکرده شیاف گلیسرین ۱ گرمی گرفتم براش کل شیاف رو استفاده کنم یا کمی ازش ببرم؟؟ ممنون
- یبوست
سلام نوزاد دوماههدارمچهارروزشکمشکارنکردهچکارکنم
- سرما خوردگی نوزادان
پسرم سرما خورده سرفه میکنه سرفه اش خلط داره اما تب ندار وبیحال وکم اشتها هم نیست دکتر بردم شربت استامینوفن وستیریزین 60 میلی لیتر و شربت آیو رامی شربت سرفه کودکان 60 میلی لیتر رو تجویز کرده اما هیچ بهبودی پسرم نکرده لطفا راهنماییم کنید
- قطره آد
سلام خسته نباشید من نوزادم ۴۲روزشه الان ۲روزه مدفوعش کف دار شدید شده چیکار کنم؟ با تشکر
- ریفلاکس نوزاد دونیم ماهه
لطفا در رابطه علت ریفلاکس نوزاد دونیم ماهه توضیح بدید.
- حلقه ختنه
سلام
امروز حلقه ختنه پسرم افتاد اما یکم از پماد ها رفته بود زیر حلقه و لایه رو لایه شده و خشک شده بردمش حمام یکمش برطرف شد اما یه طرفش ضخیم تره این پماد فعلا روغن زیتون زدم بهش تا چرب شه حالا به نظر شما چیکار کنم - ویتامین آد
سلام آقای دکتر. وقتی نوزاد ویتامین آد میخوره مادر میتونه ویتامین D مصرف کنه؟
- سلام وقت بخیر کدام شیرخشک از نوع اچ آ وزنگیری بهتری دارن ؟؟
شیرخشک
- بیقراری و بی خوابی
سلام آقای دکتر الهی به حق فاطمه زهرا خیر و برکت داشته باشد زندگیتان که اینجور دل ما را شاد میکنید آقای دکتر یه سوال داشتم دخترم یک سال و یک ماه دارد امروز سه روز است همش بیقراری میکند و خواب هم درست نمی رود توی خواب هم بیقرار است خواهش میکنم راهنمایی ام کنید چکار کنم
- سلام دخترم دوماهه دکتر لوراتادین داد بهش بدم خودم شک دارم
- شروع غذا کمکی
سلام جناب دکتر.خسته نباشید.پسرم وقتی به دنیا اومد ۳۳۰۰ وزرن داشت.تا چهارماهگیش که رفتیم برای ولکسن وزنش شده بود ۷۸۰۰.سه چهار روز دیگه میشه پنج ماه تمام.من از کی میتونم بهش غذای کمکی بدم.
- کج شدن لب نوزاد
سلام علیکم اقای دکتر خسته نباشید ببخشید ازموقعی که بچم به دنیا امدیک عدد دندان داشت ویکی هم داخل لثه بود قشنگ دیده میشد الان که 4ماهست دوتا داندان دارد و لبش را موقل خنده و گریه شدید کج میکند ولی موقع لبخند زدن نه ایا مشکلی دارداگر راه درمانی دارد تورو خدا جواب دهید خیلی نگرانم
- ملاج
سلام ببخشید نرمی سرش کوچیکه و اینکه این ماه دور سرش رشد نکرده الان باید چیکار کنیم؟ دخترم تو هفدهم این ماه سه ماهشو تموم میکنه و اینکه دور سرش۳۹
- عدم دفع مدفوع نوزاد سه ماهه
سلام نوزاد هشتاد روزه روزی پنج بار مدفوع میکند ایا طبیعی است؟
- عطسه
سلام آقاي دکتر گرامي دخترم 10ماهشه سرش خيلي عرق ميکنه چون پر جنب و جوشه اوندفعه ازتون پرسيدم گفتيد مشکلي نيست و اينکه عطسه زياد ميکنه بينيش خشک و کيپ است تب و آبريزش بيني نداره آيا سرماخورده؟؟
- خواب
سلام این سوال دومم هست میپرسم پسرم با خواب مقاومت میکنه خوابش میاد ولی نمیتونه به راحتی به خواب بره یعنی علتش چی میتونه باشه آقای دکتر بخدا دیگه واقعا خسته شدیم هشت ماهشه ؟؟

