Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوشهای چرکی
سلام دخترمپنج ساله هست واطراف ناحیه تناسلی وروی رانش جوشهای چرکی خارش دار زده تب گلودرد هم داره اطراف واژن خیلی ملتهب شده باید چه کارش کنم
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
پسرم ۹سالشه.سرفه خلط دار داره.۱ هفته شربت سینه تیمیان ک بر پایه اویشن هست بهش دادم ولی خوب نشد.امروز تب هم داشت ک استامینوفن دادم.برای عفونتش چکار کنم؟میتونم نصف قرص سفکسیم۴۰۰ بهش بدم؟
- سرماخوردگی
باسلام و احترام، دکتر برای پسرم که هشت سال و نیم هست با وزن۲۵ کیلو که تب و خلط داره سفکسیم ۱۰۰دادن اما مقدار مصرف رو نداده لطفا راهنمایی بفرمایید
- سلام خسته نباشید ببخشید پسرم یک سالشه الان دوروزه فقط تب داره
- سرفه
سلام آقای دکترخسته نباشید دخترم ۷سالشه و۳۵ کیلو وزن داره چندهفته هست سرفه میکنه علائم دیگه نداره شبها هم تو خواب سرفه میکنه من بهش شربت ازیترومایسین ۲۰۰ وقرص ایرکاست وقرص نئوتادین میدم الان میخوام شربت پلارژن کیدزبدم اشکالی نداره؟؟ دوز مصرف شربت هم میگین چقدر بدم؟ ممنونم
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲ سالشه گرفتگی بینی وعطسه میکنه ایا میتوانم قرص ایروکاست بهش بدم قبلا این قرص را به خاطره خس خس سینه خورده بود براش مشکلی پیش نمیاد
- زينک
سلام آقاي دکتر بچه ي 18 ماهه با 9کيلو 700 وزن چند سي سي در روز شربت زينک سولفات داده شود؟
- عوارض شربت سفیکسیم۱۰۰
سلام پسرمن۵سالش هس سرماخورده بود دکتر بهش شربت سفیکسیم۱۰۰ داده بود هرروز۵ سی سی ام وز روز هفتم بود بهش دادم تموم شد شب تو مدفوعش عفونت مخاطی خونی دیدم طبیعی هس از عوارض شربت میتونه باشه؟
- ویروس.
سلام آقای دکتر دیروز از محضرتون سوال پرسیدم که دختر ۵ ساله با وزن ۱۵ کیلو تب کرده و گلودرد داره به دستور شما استامینوفن دادم از امروز صبح دیگه تب نداره ولی از ظهر روی گردن و شکم و پشتش و بینی و دور دهانش کمی قرمز شده کهیر نیست دون هم نیست نمیدونم چیه شبیه گرمی هست به نظرتون چیه باید چیکار کنم؟ ممنونم که راهنمایی میکنید
- مسرف آموکسی سیلین برای کودک ۹ ماه
با سلام وقت بخیر ببخشید خاستم ببینم سرعت آموکسی سیلین ۱۲۵ رو برای کودک ۹ ماه چطوری مصرف کنم من خودم سرما خوردم گلودرد داشتم فقط با التهاب گلو الان بچه ام ازم گرفته و تب داره ،استامینوفن میدم تبش تا ۵ ساعت میاد پایین و دوباره شروع به تب میکنه خاستم شربت آموکسی سیلین بهش بدم چطوری مصرف کنم چند سی سی چند ساعتی بهش بدم؟
- اگزماکودک
سلام آقای دکتر.بچم 4 ماهه هست پشت هردوگوشش پوسته پوسته میشه وزخمی همراه باخارش زیاد .کرم یاپمادتتراسیکلین چشمی میزنم قرمز میشه وخونی.هرروزهم اطرافش بیشترمیشه ووسیعترمیشه .محبت کنید کمکم کنید ممنون
- عدم دفع مدفوع نوزاد زیر یک ماه
سلام وقت بخیر نوزاد من 20روزشه و دو روزه شکمش کار نکرده امروزز همرا با بالا اوردن شیر مقداری خون هم بالا اورد میخاستم علتش رو بپرسم خیلی هم زور میزنه گاز معده اش خارج میشه اما مدفوع خیر شیر مادر میخوره شاید دو یا سه روز بینش یکم شیر خشک اونم یک بار یا نهایت دوبار با مقدار کم
- تغذیه
سلام جناب اقای دکتر وقت بخیر. پسرم دوسال و یک ماه دارد. با شیر خشک تغذیه میشود و شیر پاستوریزه نمیخورد . اقای دکتر تا چه سنی اجازه دارم که بهش شیرخشک بدم؟ تا چه سنی ضرر ندارد خوردن شیر خشک؟ یک دنیا سپاس از وقتی که در اختیار ما میگذارید
- مدفوع
سلام اقای دکترپسرم سه سالشه مدفوعش به صورت پشکلی (دانه های ریز) هست بهش زردالو و عدس میدیم وحتی محلول خوراکی کرچک میدیم ولی دل پیچه داره موقع مدفوع داد و گریه میکنه
- سرما خوردگی و سرفه زیاد تا بالا آوردن
سلام.
دختر 1 سال و 4 ماهه ام شبا اونقدر سرفه میکنه که بالا میاره. سرما هم خورده چکار کنم؟ - بی اشتهایی کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر بچه من دوسالشه اصلا میلی به غذا نداره و به زور و گریه و بازی دو لقمه میخوره میشه لطف کنید بگید چه دارویی بهش بدم که اشتهاش زیاد شه و تپل شه الان خیلی ضعیف و لاغر شده
- شربت کلارژین کیدز
سلام خسته نباشید شربت کلارژین کیدز برا کودک ۵ ساله با وزن ۱۵ هر ۸ ساعت چند سی سی؟؟
- ختنه
با سلام مقدار مجاز اموکسی سیلین ۱۲۵بعد از ختنه به روش سنتی چقدر است؟برای نوزاد۴ماهه و اینکه مصرف همزمان پماد آئروتکس و اموکسی سیلین مجاز است؟ و سوال اخر قبل ختنه یک سوم شیاف و ۱۰قطره استامینوفن همزمان داده شده مشکلی نیس؟
- کودک۷سال،۲۰کیلو،چه مقدار شربت سفکسیم
کودک ۷ساله با وزن ۲۰کیلو،مقدارونحوه مصرف سفکسیم؟
- تب کودک
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم ۱۴ماه هست از امروز صبح تب داشت و گاهی سرفه های خشک میکرد و موقع شیرخوردن انگار بینیش گرفته بود الان بهش استامینوفن دادم شما چی دستور میدین

