Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس آلرژیک
سلام آقای دکتر دخترم ۳ماه س، دکتر تشخیص دادن رفلاکس آلرژیک داره البته آزمایش ننوشتن بعد از معاینه، وزنش پایینه شیرخشک ای آر رو بالا میاره شیرخشک اچ آ رم همینطور حالا من چیکار کنم خودمم رژیم دارم.خواهشا راهنمایی کنید.ممنون
- تغذیه ی نوزاد
سلام جناب دکتر من تغذیه کمکی نوزادم را ۳ روز بعد از پایان ۵ماهگی شروع کردم و الان ۳روزه است که به نوزادم روزی یک قاشق فرنی میدهم و پشیمانم که چرا تا پایان ۶ماهگی صبر نکردم خواستم بپرسم میشود دیگر از امروز به بعد تغذیه اش را ادامه ندهم ؟ و فقط شیر خودم را تا پایان ۶ماهگی بدهم؟؟مشکلی برایش نیست؟؟ چون ۳روز یک قاشق مرباخوری فرنی دادم و یک قطره چکان آبیاری جوشیده سرد آیا دیگر ندهم ایرادی ندارد؟؟
- بی حالی واستفرغ
سلام خسته نباشید یه نوزاد یه ماهه دارم ۲۴هستش که زیاد استفراغ میکنه وبی حاله ،ممکنه ازمسمومیت باشه ؟
- قطره اهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم 13 ماه داره تازه دندون در آورده میشه لطف کنید یه قطره اهن اه ویتامین هم داشته باشه بهم معرفی کنید که دندونش سیاه نشه ممنونم
- باتری
سلام خسته نباشید پسرم یکسال دارد سر باتری قلمی رو یکم تا نصف انداخت داخل دهنش سریع گرفتم آزش خطر نکه باید چیکار کرد
- شربت
سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر شربت نئوتادین برای درمان حساسیت غذایی هست؟
- گاز گرفتگی
سلام اقای دکتر خدا ازتون راضی باشد ممنون میشم جواب سوال مرا هر چه سریعتر جواب دهید من یه دختر دارم الان ۱۳ ماهشه توی ۵ ماهگیش ما دچار گاز گرفتگی شدیم توسط دود بخاری ما نشسته بودیم گه یهو دخترم یه جیغ خیلی بلند کشیدهر کاری کردم آرام نشد باباش گفت اول بیدارش کن ببین چی شده ولی هرچه سعی کردم بیدار نشد من که دیگه طاقت دخترمو نداشتم دادم به باباش و سرم گیج رفت دیدم دخترم کبود شده سیاهی چشماش رفته بالا ولی دست و پاش نلرزیدانگار داشت میمرد سرش تو بغل باباش افتاده بود بعد باباش از طریق دهان بهش اکسیژن رساند و ماهم یه ماسک نوزادی اکسیژن دار داشتیم زدیم به دخترمون کمی هوش امد و شیر خورد ولی استفراخ نکرد از اون موقغ همش فکرم اینه ایا دخترم تشنج کرد یا داشت میمرد اگه تشنج کرده همیشه تشنج میکند
- باسلام وخسته نباشید من پسرم ۸سالشه یه سرما خوردگی جزیی داشت سرفه خیلی کم شربت ستادین دی سی گرفتم از وقتی که بهش میدم سرفه اش بیشتر شد علتش رو میشه لطف کنیدممنونم
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
زردی نوزاد ۱۵ روزه هستش
- خوردن کاغذ
سلام آقای دکتر دخترم نه ماهشه چند تا برچسب کوچک خورده خطرناکه؟ونیاز به عکس یا سونو هست
- سرماخوردگی گر
سلام ببخشید دختر ۴/۵ ساله ی من دچار سرفه شده وخلط داره وشبا سرفهاش بیشتر میشه شربت سفکسیم گرفتم ولی میزانش ونمیدونم چقدر بدم ۲۰ کیلو وزن داره
- شیرخشک
سلام اقای دکتر..امیرعباس که شیر خشک نان براش تجویز کرده بودین از بدو تولدش بخاطر رفلاکس نسبت به شیر خشک های دیگه داش نان گذاشین که خوب بود بعد بخاطر اسهال استفراغش تو بیمارستان دکتربراش ببلاک LF گذاشت گفت تادوهفته هم یه وعده شیرنان ی وعده ببلاک ال اف بعد گفتین که اگه بازشکم روی داشه باشه باز بدم یک هفتع دیک الان من حدود ی ماهه همین دوتا رو میدم تا میخام ببلاک روقطع کنم نان رو بدم باز شکمش شل کار میکنه چیکارکنم چه شیری بدم بش ؟ببخشید که راحت حرفیدم
- سلام آقای دکترپسرمن دوهفته قبل دچاراسهال واستفراغ شدبردمش دکترسفکسیم داد این وکه میدادم بیحالش کرد مدتی آزمایش ازش گرفتیم گلبول خونش پایین بود فتن ازداروهابوده قطعش که کردم حالش خوب شد دوباره بعددوهفته اسهال وتب گرفته بازم بردمش دکتر دارودادالان خوب شده ولی شکمش زودبه زود کارمیکنه اسهال نیس
- سلام خسته نباشید پسرمن 6ساله هسته تب داره یکم سرفه می زنه بعدش کمرشکن دونه زده همش م می خاره چی بهش بدم
- قطره دایمتیکون
آیا دادن قطره دایمتیکون به نوزاد دوماهه هر ۸ ساعت نیم سی سی مجاز است؟ استفاده روزانه مشکلی ایجاد نمی کند؟
- سرفه
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالشه سسرما خورده بود دکتر پلارژین نوشت اما کامل خورد تموم شد ولی سرفه های خشکش تموم نشده ی شربت خوب معرفی کنید و اینکه برای درمان عطسه و ابریزش هم نئوتادین میدم اما تاثیری نداره چی بدم بهش ممنون میشم
- ختنه
با سلام مقدار مجاز اموکسی سیلین ۱۲۵بعد از ختنه به روش سنتی چقدر است؟برای نوزاد۴ماهه و اینکه مصرف همزمان پماد آئروتکس و اموکسی سیلین مجاز است؟ و سوال اخر قبل ختنه یک سوم شیاف و ۱۰قطره استامینوفن همزمان داده شده مشکلی نیس؟
- سرفه خلط دار
سرفه نوزاد ۲۰ روزه
- ریفلاکس مخفی نوزادان
سلام ، تشکر از پاسخگویی، فقط آقای دکتر ممکنه عفونت ادراری داشته باشه که این حالتهای بی قراری رو داره؟ یا مشکل همین ریفلاکسه؟
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر پسرم تو۳ماهگی سرماک خورد سرفه وعطسه داشت بهشت قطره پلارژین دادم خوب شد الان ۸ماهشه سرماخورده عطسه سرفه خلط داره قطره پلارژین برای سرفش خوب نیس؟ اگ خوبه چندقطره بدم بعدچندساعته؟

