Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع آبکی
دخترم الان۴۰روزه هست،تقریبادوهفته ای میشه ک روزی۴تا۵بار مدفوع میکنه و مدفوعش آبکی و بعضی مواقع سبز رنگ وبعضی مواقع دیگر زردرنگ هست،از شیرخودم و شیرخشک نان تغذیه میکنه،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- واکسن ۱سالگی
با سلام الان ۱۲ روزه واکسن ۱ سالگی دختر م را زدم که دانه هایی ریزی روی بدنش زده .حتی شکمش. اما کم اند .میخواستم بدونم آیا خطرناکه.و داروی خاصی نیاز داره.باید چکار کنم. دسترسی فعلا به دکتر ندارم.با تشکر از شما .
- شیرخشک
سلام پسرم ۷ ماهشه شیرخشک اپتامیل ۲ میدم ولی به اسهال افتاده الان چه شیرخشکی جایگزین کنم
- عدم رشد قد و وزن نوزاد
سلام میشه یک مکمل خوب برای نوزاد سه ماهه معرفی کنید
- خس خس سینه
سلام خسته نباشیدشربت گریب میکچستربرای جلوگیری ازخس خس سینه واستفراغ پنیری نوزادخوب است؟
- شیر بالا آوردن نوزاد
سلام پسرم دو ماهه است از همون اول در روز چهار تا پنج بار شیر بالا میاره بعداز هر بار شیر خوردن باید آروغ بزنه وگرنه همش سینه اش خس خس میکنه میخواد بالا بیاره
- قطره آهن
سلام آقای دکتر میشه پودر فرامکس رو از شش ماهگی استفاده کرد؟
واینکه قطره آهن آدزیر میتونه به عنوان قطره آهن استفاده بشه؟ - سرماخوردگي
بإسلام.دخترمن ١٧آذر وارد ٦ماهگي ميشه.٤روز پيش متوجه شدم تب داره.تب ٣٨نزديك ٣٩بود بدون هيچ علامتي.شب هرچقدر قطره استامينوفن ميدادم بالا كي اومدكه ساعت٧صبح تبش نزديك ٤٠بود.بردم دكترشبانه روزي داخلي معاينه كردشربت سفكسيم ١٠٠با ديفن هيدرامين وشياف ١٢٥گرمي داده ٦ساعت نصف شياف.بعد ٣روز دختر من هر ده ساعت تبش نزديك٣٨ميرسه.اين تب تا كي ادامه داره؟و اقاي دكتر سوال ديگم اينه كه دكتر بهش واكسن به رون پاش تزريق كرد براي نوزادي كه ٦ماهش نشده و واكسن ٦ماهگي نزده خطرناك نيست؟ دخترمن تب داره و چشماش قرمز ميشه و نفخ شديد داره.هميشه يبوست داره واي اين چن روز آبكي ميره.يعني سرما خورده با آنفولانزاست؟
- لرزش نوزاد
سلام آقای دکتر بچه ام چهار ماهه هست چند بار پیش اومده که سر دست و پاها لرزیده کم پیش میاد مثلا دو هفته پیش لرزید و الان هم دست و پاها و چشمش لرزید با توجه به اینکه خیلی گرم نگهش میدارم امکان داره دما کم و زیاد میشه بچه بلرزه؟؟ یا مشکل خاصی هست ؟به نظر شما باید چکار کنم لطفا کمکم کنید
- سلام یبوست نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه اوایل شیر مادر زیاد نبودشیرخشک کمکی میخورد که الان دوهفته شیر خشک زیاد نمیخوره وچهارروز مدفوع نکرده لطفا ی راهنمایی بکنید ممنون
- عفونت چشم
سلام خسته نباشید دکتر گفت که کانال اشک چشمای پسرم بستس و باید ماساژ بدم بعد از چهار ماه یه چشمش کاملا خوب شده و دیگری فقط کمی ترشح داد . دیشب پسرم توی هوای آزاد بوده در ضمن دو روز بود که ترشح چشمش یکم بیشتر شده بود اما امروز صبح ترشح چشمش اونقدر زیاد بود که چشمش باز نمیشد و بعد از شستشو چشمش هم ورم داشت هم قرمز هست اطراف چشم چیه گوشه از داخل چشم میشه بگین چیکار کنم و اینکه آیا احتمال داره نیش حشرات باشه
- سوپ نوزاد
با سلام آیا به سوپ نوزاد هفت ماهه پیاز هم میزنند؟
- پسرم سه ماهش هست گفتندحساسیت به باقلا داره من میتونم موهامو رنگ کنم
من میتونم موهامو رنگ کنم
- گرفتگی بینی نوزاد دو ماهه
سلام دکتر دخترم یک ماه و نیم چند روز از قطره بینی سدیم کلراید 65 درصد استفاده می کنم اوایل خوب بود حالا احساس میکنم دارو زیاد اثر نمی کند چکار کنم میشم از قطره بهتری استفاده کرد تشکر
- بیماری مادر نوزاد
با عرض سلام خدمت شما . از کابل افغانستان مهنوش استم 1- اگر مادری طفل شیر ده داشته باشد برای (دلدرد مادر) تابلیت مترانیتارول استفاده کند به نوزاد ضرر دارد ؟ 2- در جریان دوران شیردهی مادر باید از کدام دارو ها استفاد نکند؟
- خوش کننده
با سلام. دخترم چها ماهشه. آبریزش چرکی داره خوش کننده چی بدم بهتره؟ با تشکر
- گروه خون
گروه خونی من وهمسرم oمثبته ولی پسرم oمنفیه خطرداره
- لرزش نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۷ماهشه نوار مغزش سالم بوده ولی دکتر اطفال باتوجه به فیلمی که از پسرم دیده میگه تشنج خفیف هست روزی ده تا بیست بار کل بدنش در عرض سه ثانیه میلرزه حتی چشماش چندتا پلک میزنه ولبش تکون میخوره میخوام بدونه واقعا تشنج هست پدرمان داره؟دکتر قرص فنوباربیتال داده ولی من به پسرم هنوز ندادم تا ببرم دکتر مغزواعصاب نظر شما چیه ؟
- شیر
سلام آقای دکتر ببخشید دخترم رفته داخل۱۰ ماه می تونم بهش شیر پاستوریزه بدهم
- شیر خشک
سلام خسته نباشید من بچم دو ماهه است تازه واکسن دو ماهگی خورده وزنش ۶ و ۱۰۰ است وزن تولدش ۳ و ۳۰۰ بود مارک شیر خشک ببلاک ۱ هست میخواستم بدونم شیر خشک خوبیه؟ یا اپتامیل یا مارک های دیگه بدم ؟ بعد در روز چند سی سی باید بخوره؟

