Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پا رو کج گذاشتن
سلام اقای دکتر.پسرم 4 ماهه راه افتاده وقتی وامیسته زانوهاش صافه ولی تو نشستن و راه رفتن کج به داخل میذاره امکان داره درست بشه خودش الان 15 ماه داره و پاهاش از لگن خیلی به هم نزدیکه مثل بقیه بچه ها اصلا گشاد نیس گشاد هم راه نرفت
- احساس گرمی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر م ۴ سالشه همش قفسه سینه نشون میده میگه گرمم خیلی اذیت مشه یبوست دارد هر دکتری میبرم سر در نمیارن میشه راهنمایم کنین ممنون میشم فقط یه دکتره گفت از معدش میتونه باشه
- من کودکم ۱۲ کیلو و ۱۹ ماهشه گفتم ببینم هر چند ساعت چند سی سی بهش بدم
- رشدکودک ووزندهی
سلام پسرم ۲۷ ماهشه ۱۰کیلونبمه .قدشم ۸۲ البته بدو تولد ۲۶۷۰ بود.خیلی نگرانم چیکارکنم
- شربت بروفن
سلام. گفته میشود شربت بروفن نباید با معده خالی مصرف شود. در صورتی که کودک ۱۸ماهه تنها شیر خورده باشد میتوان شربت بروفن برای تب بالا ک با استامینوفن پایین نیامده استفاده کرد؟
- امیکرون
سلام از دوشنبه خودم علایم سرماخوردگی و بدن درد داشتم.علی رغم ماسک و رعایت پسر دو سال و نیمم با وزن ۱۳ کیلو از صبح امروز تب ۳۷.۶ کرد پاشویه کردم قطع شد.بیحال و بی اشتها هم هست داروی خاصی باید مصرف کنه؟
- ایستادن نوزاد
سلام دخترم بهمن به دنیا اومده الان ۱۵ ماهشه. هنوز نمیتونه خودش مستقل سر پا وایسه با کمک وایمیسه و این که فقط دوتا دندون جلو پایینش تو ۱۲ ماهگی دراومده و دیگه دندونی درنیومده. تو ۳۸ هفتگی و کاملا طبیعی به دنیا اومده. اینا خطرناکه آقای دکتر؟ باید چکار کنم؟
- سلام دادن اب انبه به نوزاد هفت ماهه منع دارد وچه اب میوه هایی می توان داد بتتشکر
- خس خس سینه
سلام بچه من 4 ماهشه سینش خس خس میکنه دکتر بهش شربت کتوفین داده میخواستم بپرسم مشکلی نداره بدم البته نارس هفته 34 بدنیا اومده
- نوزاد یک ماهه وعفونت ادراری
سلام خدا قوت بچم یک ماهشه عفونت ادراری داره دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت یک سی سی تجویز کرده مقدارشو با قطر چکان پر میدم ایا یک سی سی هست بیشتر یا کمتر بعضی وقتا ساعتشوفراموش میکنم تایم جدید میدم البته بچم ورمکلیه داره تو سونو بارداری ۶ونیم بود ده روزه نوزادم ۵ونیم شده الانم چند روز دیگه بازم داره این چند روزه همش ناله میکنه احساس میکنم بیحال از شربت سفکسیم ممکن باشه؟
- جگر
سلام خسته نباشید ، از چند ماهگی میتونم به بچه جگر گوسفند بدم ؟ کبابی بدم یا پخته شده ، ممنون که وقت میدازین برای ما ، سپاس فراوان .
- واکسن هجده ماهگی
- سیدرال
سلام چرا قطره سیدرال میگن خوب نیست ،من میخام واسه بچم اونو شروع کنم،لطفا راهنمایی کنید
- دونه های قرمز پوست بعد تب
سلام دخترم ۶ سالش بعد از علایم سرماخوردگی به مدت دوهفته که طول کشید الان روی بدنش و صورتش دانه های قرمز دیده میشه دکتر بردیم گفتن راش هست، شربت نیوتادین و قرص مونته لوکاست تجویز کردن، این دانه ها خطرناک ؟ چه زمانی دانه ها درمان میشه ممنون
- مولتی ویتامین
سلام مولتی ویتامین خارجی بهتر است یا ایرانی ؟؟؟
- پرنوشی
سلام آقای دکتر پسری دوسال ونیم دارم ،درشبانه روزنامه دفعات ادرارش 3تا4بار باشه ،ولی گرمایی هست جاهای سرد رو دوست داره دوروزه احساس میکنم اب زیاد میخوره ولی ادرارش کمتره،اشتهاش هم خوبه وسرحاله ،به نظرتون اب خوردن زیاد میتونه دلیل بیماری باشه؟
- استفاده ازشربت ستادین دی سی براکودک دوسال ودوماه
- شیاف استامینوفن
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم ایا برای واکسن چهارماهگی میتونیم بجای قطره استامینوفن از شیاف استامینوفن استفاده کنیم؟ اگه بله چقدر از شیاف و هر چندساعت؟ چون قطره اصلا نمیخوره و میپره توی گلوش و قطره آد اد را هم حتی با شیرخشکش مخلوط میکنم بهش میدم
- آمپول دگزامتازون
دکتر برای بچم که 3سالش هست آمپول دگزا نوشته بود تزریق کردم آیاضرر داره راهنمایی کنید
- نبات
سلام اقای دکتر ضمن تشکر از شما دکتر محترم که وقت شریفتون رو در اختیار ما میگذارید نوزاد چهارماهه دارم، میتونم گاهی شب ها توی شیرخشکش کمی نبات بندازم که دل پیچه نداشته باشه و راحت تر بخوابه متشکرم

