Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زبان
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم سه ماهه است زبونش یه کوچولو قرمز از چی میتونه باشه
- اطفال
موارد مصرف قطره پاراکید
- زینک سولفات
سلام میتونمبه بچه تو هشت ماهه شربت زینک سولفات بدم
- شربت سفکسیم برای نوازاد ۲ماه و نیم خوبه
- آپنه نوزادی
سلام نورو خدا اگه میتونین جوابمو بدین ساکن یکی از شهرهای چهارمحال هستم بچم از روز اول که سزارین شدم هر از گاهی اکسیژنش تا۵۰ میاد پایین تا اکسیژن بزارم براش یا تکون تکونش بدم نفسش برمیگرده همه عکس و اکو و سنوگرافیشو انجام دادن تو بیمارستان و میگن مشکلی نداره ولی هیچ تغییری نمیکنه و بهتر نشده ۳۵هفته بود الان۱۳روزشه و بهتر نشد اصلا بیشتر زمانی ک گریه میکنه اینطوری میشه تو رو خدا جوابمو بدین۰۹۱۳۵۹۱۳۴۳۰ زمانی که خوابه اصلا اینطور نمیشه
- شیر خشکal110
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من الان ۳ ماهه هست وفقط شیر خشک al110 بهش میسازه که متاسفانه در بازار موجود نیست و با پزشک که مشورت کردم گفت شیر خشک ببلاک lf بهش بده ولی این شیرخشک هم بهش نمیسازه دچار یبوست و دل پیچه میشه بنظرتون چکار کنم چه شیر خشکی بهش بدهم
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
پسر من 7 ماهشه میتونه اموکسی مصرف کنه و چقدر
- ویزیت
سلام آقای دکتر چند مین باره این سوال رو می زارم ولی شما جواب نمیدیم.امروز مطب بازه
- دادن شربت کلا ویسیلین برای نوزاد یک ساله خطر ندارد
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم یک سالشه چهار شنبه واکسن یک سالگیش رو زدم بعد دوروز سرما خورد بردم دکتر بهش شربت کلاویسیلین ای اس داده براش خطر ناک نیست
- كرونا و واكسن ٤ ماهگي
نوزاد ٤ ماهه دارم از ٠٥/٨ به كرونا مبتلا شد.الان٢٦ روزه.واكسن ٤ ماهگي رو فردا ميخوايم بزنيم.متولد ٠١/٢٤ هست.مشكلي پيش نمياد؟كروناش خفيف بود و عدد تست كروناش ٢٨ بود.
- استفراغ شیر
به نام خدا.نوزادم دوماهش تموم شد رفت تو سه ماه.بعد از ۴۵ دقبقه از خوردن شیر خشک ،وقتی که بغل خانمم بود یدفعه تهوع شیر داشت تو چند مرحله و همه رو ریخت رو لباس خانمم.خواستم بدونم ایا به بررسی نیاز دارد؟هفته گذشته متخصص اطفال بودیم مشکل خاصی نداشت.باتشکر
- امتناع از شیر خوردن
بعد سه هفته به دستور پزشك دوباره شير خودمو دارم ميدم البته كم بود با شيرافزا بيشتر شد در خدي كه فشار ميدم قطره مياد و نهيتا ١ رگ ميزنه.دخترم سه ماهس.تو اين چند روز كه به زور سينرو دوباره گرفته معمولا ميخوره ولي روزي دو سه بار بد لج ميكنه دز حدي كه تا با سرنگ از گوشه سينم شير خشك ندم اروم نميگيره..به نظرتون دليلش چيه؟اينم بگم صبح تا شب فقط با فاصله هاي نيم ساعت استراحت معمولا سينم تو دهنشه.و اينكه پيش اومده موقعي كه لج ميكنه فشار دادم اون لحظع شيرم در خدي بود كه بچكونن تو دهنش اما بازم جيغ زد تا طعم شير خشكو بچشه و بعد سينرو بگيره.به نظرتون فقط وابسته طعمش شده؟يا نه واقعا گشنگي بهش فشار مياره اون يكي دوبار كه لج ميكنه؟اخه وقتي خوابه يا تو ماشين راحت سينرو ميگيره.
- عطسه کردن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم چندروز میش ک سرماخورد الان دوسه روز ک خوب شده ولی ازامروز هی عطسه میکنه فقط علاعمش همینه چی بدم ک دوباره سرمانخوره؟ یکسال داره
- همانژیوم
باسلام وخسته نباشید. دخترمن ازبدوتولدهمانژیوم بینی داره.۷ماهه به دنیا اومده.۲کیلو۴۰۰ وزنش بودالان ۲۳ماه است. آیادرمانی دارد.راهنمایی بفرماییدلطفا
- وزن نوزاد 4 ماهه
سلام پسرم با وزن ۴۱۲۰ بدنیا اومد الان ۴ ماه و ۷ روزشه وزنش از یک ماه قبل رو ۷ کیلو مونده و بالا نمیره. چیکار باید بکنم؟ شیرم کمه شیرافزا میخورم پسرم شیرخشک رو پس میزنه. نگران وزن گیریشم
- اسهال
سلام آقای دکتر کودک پمج ماهه من اسهال شده و بهش شیرخشک lfدکترش تجویز کرده تا چه مدت میتونم لهش این شیر خشک رو بدم
- تیروییدکودک
سلام آقای دکتر پسر من دو ماه دارد از روز سوم که آزمایش تیروئید ازش گرفتیم تیرویید ش۵/۲ بودش که دوباره ازش گرفتن شد, ۷ ما را فرستادن آزمایشگاه بیرون الان چهار مرتبه ازش آزمایش گرفتیم که به ترتیب ۶/۴۲ ،۵/۲۳ ،۸/۱۸ ،۵/۱۷ شده است که دکتر فوق تخصص غدد اطفال در شهرمان گفت که طبیعیه سوال من از شما این است که چرا بالا و پایین می آید و واقعا طبیعیه و نیاز به دارو و پیگیری ندارد
- جوانه گندم برای نوزاد
سلام
آیا استفاده از جوانه گندم برای کودک بیست پنج روزه اشکال ندارد؟
- نوع شیر خشک
آقای دکتر سلام هر 3 مدل شیر خشک را که گفته بودین امتحان کردیم و هر سه را به شدت از بینی و دهان بالا آورد اگه ببلاک را ادامه دهیم یبوست را چیکار کنیم
- کشیدن موی سر
سلام اقای دکتر دخترم ۳ ماه و ۱۳ روزشه دو روزه موی سرشو با دستاشو میگیره میکشه.و از طرفی ۲۴ ساعت بیداره و خوب نمیخوابه.تو خواب یهو بدنش میپره و بیدار میشه ۵ دق میخوابه علت چیه؟رفلاکسه یا کولیک؟اینم بگم رفلاکس پنهان داره یه روز امپرازول شروع کردم براش.اما متاسفانه هر موقع امپرازول میدم نمیخوابه اصلا و ناله میکنه و شیر نمیخوره

